Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 6679
Tydeligvis noen som er veldig ivrig etter å slette ovennevnte spørsmål.

Så la meg utdype: Kan noen anbefale utesteder her? Er det noen freaks som vil treffes? Er her med familien og har aldri gått ut alene før. Så ja.
på tide å gå ut aleine å sjekke ut da Er jo ikke store byen
Beste utestedene er stopp en halv og galeien.
I Kragerø er den også litt mer aksepterene til alkohol rus på byen en foreksempel Oslo hvor du ikke kommer inn om du ser full ut.
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Tydeligvis noen som er veldig ivrig etter å slette ovennevnte spørsmål.

Så la meg utdype: Kan noen anbefale utesteder her? Er det noen freaks som vil treffes? Er her med familien og har aldri gått ut alene før. Så ja.
Vis hele sitatet...
Jeg fikk sett første tråden du laget, og det første som slo meg var at det lignet mest på en click-bait artikkel i VG el.

Vurderte å google det for å se om det var et trippeldrap på gang eller noe, men gikk heller for å rapportere den ufattelig dårlige tråden; den var da allerede borte.
Ingen verdens ting. Garantert.
Haha . Takk for hjelpen folkens. Blir konsert med mor og stefar I dag, så de planlagte utskillelser utgår uansett. Ser ikke ut til at jeg går glipp av noe.