Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2781
Hei!

Jeg er på jakt etter en deltidsjobb som jeg kan kombinere med vidergående skole og lurer på om det er noen som har noen innspill om hvilke type jobber som er greie i den sammenhengen, og hvilke type jobber som er tilgjenglige da jeg er under 18 år.

Takker for alle innspill!
Sist endret av Miss Foster; 26. juli 2014 kl. 15:15.
Søk på alle butikkene rundt, og lignende. Hør også på gårder, om du bor på landet.
Du kan søke jobb i NORPOST!
Sist endret av Mofse; 26. juli 2014 kl. 15:42.
Alle former for butikkjobber vil kunne dra nytte av deg.
Om det så er McD eller Rema.
Alle butikker som ikke selger varer med aldersgrense er jo mulig, og store nok matbutikker/supermaked.
Restauranter er jo også mulig. Dog er jeg usikker på regelverket om du som er under 18 kan selge/servere alkohol, men det skader jo ikke å prøve

Søk på alle steder du tror det er mulig, selv om du kanskje ikke egentlig vil jobbe der. Enten kan du jo bli positivt overrasket, eller så har du i det minste litt erfaring å vise frem når du senere søker et sted du virkelig vil jobbe.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Prøv å se om du kan stå litt bak utesteder når folk skal på nachspiel, ta med baljer med øl eller sprit, vær frempå, mye cash / provisjon å tjene. Mange hyggelige mennesker å møte!


PS; du må godsnakke med lokalkjente el.ns, så du vet hvor det er lurt å stå. Dette er litt svart kan man si, men who cares, du bor jo i et fritt land
Kan jo nevne at det kan bli litt kronglete å selge sprit/øl når du er u. 18, selvom det er svart.
Er jo fordel og kjenne folk litt