Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  63 4391
Better than thou.
ok.. sorry..
KICK NAZI SCUM OFF OUR STREETS

jeg møtte iblis i går for å kjøpe vørterøl av han og han ga meg en på trynet. den dritten!
Originally posted by Phun Q
KICK NAZI SCUM OFF OUR STREETS

jeg møtte iblis i går for å kjøpe vørterøl av han og han ga meg en på trynet. den dritten!
Vis hele sitatet...
og du stakk meg med kniv, så da er vi skuls
Originally posted by Grim
Jeg vil bare si at de burde kastes ut.. men ikke på grunn av hudfarge eller nasjonalitet-bortsett fra norsk da. I norge betaler vi skatt for å gi nordmenn som har havnet på skråplanet korrekt behandling. Vi trenger ikke betale for alle mulige andre som kommer her og lager bråk. En liten overtredelse som hvermannsen kunne ha gjort er greit nok, men 3 mnd høres ok ut. Og ja.. danske vikarsykepleiere også. Hun ene som sovna på vakt da den personen døde nå nylig, var dansk. Hun er uønska på det sykehuset i fremtiden. Og det burde hun være også. Noen av dere får dette til å høres ut som white vs. black, men det er det ikke. Det er nordmenn(ALLE med norsk statsborgerskap) vs. utlendinger(ALLE uten norsk statsborgerskap) En svenske som gjør seg skyldig i en straff på over 3 mnd. bør bli persona non grata i norge, det samme som en tyrker eller bosnier. Men selvsagt.. det er mange som oppfører seg bra. De fleste, og det er kjempeflott. Gi dem tid til å lære norsk og bli kjent i nabolaget, jeg forstår det. Jeg hadde også trengt litt tid. Men jeg hadde ikke yppet så jævlig. I norge har vi janteloven, og den har de fleste av oss vokst opp med. Det har de ikke i alle land. Og det er synd... Når det gjelder familien.. nei. Ikke ta dem, de kan ha gode jobber som tjener seg selv og norge. Noe alle nordmenn burde ha! Dessverre har de ikke alle det, men det er en annen diskusjon.
Vis hele sitatet...
Originally posted by MaLbOlGiA
...

"det kan også nevnast at dette er en av de dummaste jævla threadene eg har sett i hele mitt liv... "Rasisme (not) fakta (yes)"
kva faen skal det her bety egentlig? At du ikkje er rasist men at du drar fram litt fakta om korleis de slemme "pakkisene" og gudane veit kva anna du kalla dei kjeme og ødelegger det dyrbare samfunnet ditt?"

Nei Nei MaLbOIGiA her blotter du ditt sanne "jeg" du referere
til ordet pakkiser, jeg har alldrig sagt ordet pakkiser her en eneste gang slik du gjør. Med det mener jeg at du tror at pakkiser er de mest kriminelle innvanderene i Norge, og det
mener jeg er den mest rasistiske holdningen du kan ha, grunnet
den går bare på et folkeslag. Hmm hmm

"Liker deg lite, netsend. Du virker som en skikkelig idiot... til og med venner fra virkeligheten seie jo at du er rasist(men ellers grei). Kan ikkje du bare ta å slette denne jævla threaden og konsentere deg med å prøve å vise dine litt mer posetive sider som elukS sier du har?"

Jeg føler vel ikke noe særlig grunn til å gjøre noe med at du ikke
liker meg


[/b]
Vis hele sitatet...
wow...er ikke vi fulle av gode argumenter i dag da
Sist endret av parapax; 6. oktober 2001 kl. 00:10.
Grim: Vel, den vikarsykepleieren som sovna hadde jobbe i "litt" for mange timer den dagen/natten. Det er ikke hennes skyld at sjefene ikke får ansatt flere folk og får sendt henne hjem etter 8-timers arbeidsdag. de spør jo selvsagt om hun kan jobbe lenger. Hun kunne jo sagt nei, men det gjorde hun ikke.

PS: det er godt at det er noen som GIDDER å jobbe som sykepleiere.
▼ ... noen uker senere ... ▼
[quote]Opprinnelig postet av meitemark
[b]
noen som husker en gruppe som hadde en sang som het Nigger? Clawfinger? yepp.. skolen hadde utendørs høytaleranlegg og den ble spill (nesten) på autorepeat. Tror du han følte seg særlig høy i hatten?
nei.. det gjorde han ikke. Så fikk jeg en modig lærer til å fortelle hva de EGENTLIG sa på sangen... den ble ikke spillt mere...



Ehhm , jeg ville bare si at det som EGENTLIG blir sagt på sangen er ANTI-rasistisk, det skjønner du fort ved å lese/høre texten, dessuten har jeg hørt det fra Clawfinger gutta selv, som var veldig skuffet og lei seg på grunn av at folk flest trodde de var rassister.

Peace
Opprinnelig postet av MaLbOlGiA
Carlo: Du er en av de 2 på dette forumet som eg sikkert kan si ikkje er rasister, den andre personen parapax...
Vis hele sitatet...
Du kan da for faen ikke sitte her og si at alle oss andre her er rasister...
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Jo eg kan det And i have! WAHHAHAHA!!
Men seriøst folkens, kan godt hende at dere ikkje alle er rasister og der er jo jævlig fint for dere og bla bla bla, men kan vi ikkje bare stenge denne jævla threaden da?
Rasistene nekter for at de er rasister og anti-rasistene flipper på rasistene når de seie no som de ikkje meiner er rasistiskt...
Kjempe fint, då veit vi jo det, men vi kjeme jo ingen plass med det... Rasistene mener forsatt at de ikkje er det og anti-rasistene holder på sitt... verden hadde vært en mykje bedre sted vis alle bare holdt kjeft om rase-relaterte saker
Jeg skrev nettop en "resonerende" stil om rasisme på skolen. På den fikk jeg karakter 3, læreren syntes ikke den var "bombastisk" nok. Jævla irriterende for meg da.

Det er en i klassen min som heter Ron, han fikk 4-5, selv om hans rasisme stil var mye dårligere enn min. Jeg tror det var fordi jeg skrev fakta som få tørr innse.

Det er flott at et så tabu belagt tema blir tatt opp her.
Better than thou.
Dette er en ganske så gammel thread nå, og jeg tror ikke alle medlemene som postet på den er regs. lengre, så hvis vi skal starte en ny diskusjon på dette temaet kan vi vel starte opp en ny thread? Bare for å få en frisk start på det.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
fortsetter her