Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3823
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har vært tidlig igang med plukking av liberty cap i år, og funnet en del.
Er veldig glad i soppsesongen, og ser fram til sesongene hvert år.
Tok en dose som var lav til og begynne med, men den var i det minste laget, så lurte på om noen hadde erfaring med "re-dose"
Blir 2 ganger på en dag, kan selvfølgelig vente, men hadde veldig stevningen til det, og tid.
Funker greit å droppe nedpå mer sopp. Det er kanskje ikke like heavy effektiv av Redosering, men det går helt fint.
bare å ta mer, men toleransen bygger seg veeeldig fort opp på psykalelika, snakker timer før du må ta dobbelt så mye...
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ingen poeng i å redosere psykedelia. Vent i minst en uke, gjerne 4. Du kommer ikke til å få noen funk som helst samme dag, kanskje litt etter en dag, men det er ikke verdt det. Hodet ditt trenger å hvile en god stund.
Hvis du skal redosere samme dag må du kanskje ta 4 ganger så mye for å oppnå ønsket effekt ?
(2x på grunn av toleranse og 4x hvis du vil ha en sterkere tripp)

Er nok bedre å vente et par uker og øke dosen litt
Jeg har hatt to tripper på en dag, riktignok min første opplevelse med psy i det hele tatt, anbefales ikke!

Det er waste med penger og/eller sopp.

Fem doblet dosen min og fikk …. En god merkbar effekt. Men var mer surrete i hue enn trippy
Jeg tror kanskje det kan bli litt slitsomt for hodet også å forholde seg til to tripper etterhverandre samme dag
Best å kjøre på med en, også får det bli som det blir
Problemet med redosering er at man må opp i så store doser for å kommer over kneika toleransen har bygget, at man risikerer å ta veldig mye mer enn man egentlig hadde lyst til. Da er det lett å miste kontrollen helt, og det er ikke morsomt hvis man ikke spesifikt vil det.

Men ja, det fungerer det. Om det er lurt, det er et annet spørsmål, men det er det kun du som kan svare på ordentlig. For noen går det helt fint, for andre ikke. For min egen del, så er jeg av typen som det ikke er så greit for. Blir bare unødvendig grilling av hodet for meg.