Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2344
Tok 2 x 260 mdma spydde, 1 time senere, dårlig funk til og vær molly, så tok 3 til, ble kvalm og dårlig med en smule efori, så hallisunerte jeg råter, innsekter, skygge mennesker på tlf min, i sekter over heile kroppen, under huden, følte også de krype under huden, og ryggen. Smilte, og gjør ting som fjorde meg glad, ble happy av å smile, ellers hede jeg ingen bra funk, følte meg bare ødelagt etter insektene. Tokk 1870mg mdma, over 8 timerog følte meg jævlig, var inskter som kralvet ut av huden, følte ikke som molly, muliig jeg fikk noe annet
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mest sannsynlig knallbra mdma, men du har kjørt på monsterdoser så selvfølgelig har du følt deg jævlig

Det at man spyr en time etter inntak er jo et klassisk tegn på at en har inntatt for mye…
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
halv gram med molly,tja..da spyr du litt vettø.Hva med å prøve 1 brukerdose neste gang?
Høres mer ut som dårlig rusvett.
Du har tatt en kolossal overdose. Du kan prøve igjen i desember med en halv, altså 130. Mer enn nok.
Sitat av Kompis87 Vis innlegg
Du har tatt en kolossal overdose. Du kan prøve igjen i desember med en halv, altså 130. Mer enn nok.
Vis hele sitatet...
Desember? Hadde ventet mye lenger, myyye lenger enn 3 mnd etter et sånt inntak. Selvom kroppen mest sannsynelig har fått nullstilt seg mer eller mindre har man fortsatt en faktor som heter psykisk tilvenning og forventning.

Etter slike doser er det uansett ingen garanti for at 3 mnd er nok uansett.
Sitat av 420master Vis innlegg
Desember? Hadde ventet mye lenger, myyye lenger enn 3 mnd etter et sånt inntak. Selvom kroppen mest sannsynelig har fått nullstilt seg mer eller mindre har man fortsatt en faktor som heter psykisk tilvenning og forventning.

Etter slike doser er det uansett ingen garanti for at 3 mnd er nok uansett.
Vis hele sitatet...
Fyren tok nesten 1,9 gram med mdma, skulle jeg gitt et råd er det at han burde holde seg vekke fra alt av drugs i 2-3 år og heller komme tilbake når han kanskje har fått lit mer vett og ikke tar så forbanna idiotiske beslutninger.

TS, hvordan kom du frem til at dette var en god ide når du er en fast bruker her inne og burde vite jævlig godt hva fornuftige doser er. Du kommer mest sannsynlig til å ha et par jævlige uker foran deg, ikke dop deg vekk i denne perioden, se på det som en oppvekker og at du ikke kan forsette sånn.
Dette er faen meg det mest idiotiske jeg har lest på lenge, prøver du å ta livet av deg? Du skal være veldig glad det ikke gikk gale, få deg litt rusvett.
Sitat av Jorg Vis innlegg
Fyren tok nesten 1,9 gram med mdma, skulle jeg gitt et råd er det at han burde holde seg vekke fra alt av drugs i 2-3 år og heller komme tilbake når han kanskje har fått lit mer vett og ikke tar så forbanna idiotiske beslutninger.

TS, hvordan kom du frem til at dette var en god ide når du er en fast bruker her inne og burde vite jævlig godt hva fornuftige doser er. Du kommer mest sannsynlig til å ha et par jævlige uker foran deg, ikke dop deg vekk i denne perioden, se på det som en oppvekker og at du ikke kan forsette sånn.
Vis hele sitatet...
Minst et år hvertfall, ikke galt med 2-3 år heller men noe overdrevent. Jeg skjønner jo nå hvorfor politikere er livredde for å frigjøre disse stoffene til offentligheten.


Og det kan jo også tenkes at 2G over 8 timer har gjort uopprettelig skade på nervebaner. For min del har jeg mer eller mindre lagt mdma på hylla, får rett og slett ikke en god rus på det lenger. Mye takket være idiotdoser men still har TS tatt 1G over det igjen!

Meste jeg har tatt er 700-800 mg så slike doser er noe jeg fraråder alle som sier de må ta så mye for effekt.
Herregud, du må jo lese deg litt opp på stoffet før du velger å hive innpå.. Det er absolutt ikke sånn at mer = bedre. Du har jo rett og slett overdosert, og det kunne fort fått fatale konsekvenser. Det er ikke godteri det er snakk om, men RUSMIDLER. Hold deg til én brukerdose så får du eufori uten hallusinasjoner og kvalme.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Grenseløst uansvarlig, ingen burde noengang mer gi deg mdma, du har vist med utvilsom overlegg at du lett kan ende opp med å drepe deg selv og gjøre den andre medskyldig i et unødvendig dødsfall.

Tror fortsatt ikke på pekefinger eller kjeft, likevel endte jeg opp med å si det jeg sier i pur sorg og sinne over at noen antageligvis har det så vondt at de har helt sluttet å bry seg

Søk hjelp
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Folk har skrevet det før her, men fy faen for en Donald duck dose med mdma du har tatt. I og med at du poster her, er du oppegående nok til å google deg frem til riktig dosering.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du skal holde på sånn, så får du gjøre det med amfetamin. Er ikke behagelig med nesten 1,9g amfetamin på et døgn heller, i nesa eller i gapet. Erfaringsmessig "skyter du deg selv i hodet" fortere med slikt forbruk av MDMA, kontra bruk av amfetamin.

Om du leker med en tanke om å teste "alt", så kan jeg iallfall si at om du vurderer å teste kokain, så dør du av en slik dose. MDMA og amfetamin er mer tilgivende. Du får et realt helvete i noen døgn. Men får du tak i kokain av OK standard og trur du bare kan "peise på " som med makka eller MDMA tar du feil.
[quote=Anonym bruker;3724882]nei fikk ikke mdma følelsen av enorm efori, sist jeg tok mdma, for litt under et år siden så husker enorm eufori og at heile syntet risten og alt bare hva fantastisk, denne gangen var det en helt ok rus, og jeg klarte og sitte og game heilt fint, uten og være fritert i hodet. Nå satt jeg bare og hadde av å på funk, som ble satt på av at jeg smilte

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Folk har skrevet det før her, men fy faen for en Donald duck dose med mdma du har tatt. I og med at du poster her, er du oppegående nok til å google deg frem til riktig dosering.
Vis hele sitatet...
Tja tror ikke det hva mdma, tokk 0.5 som jeg pleide før, og fikk ikke noe kongerus, så etter en stund så omjusterte jeg, alltid går etter regelen at mann venter til den første har hitta ordklig, før man redoserer, som jeg gjorde, og det funka ikke. Heilt ræva rus, me ræva halis

Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Grenseløst uansvarlig, ingen burde noengang mer gi deg mdma, du har vist med utvilsom overlegg at du lett kan ende opp med å drepe deg selv og gjøre den andre medskyldig i et unødvendig dødsfall.

Tror fortsatt ikke på pekefinger eller kjeft, likevel endte jeg opp med å si det jeg sier i pur sorg og sinne over at noen antageligvis har det så vondt at de har helt sluttet å bry seg

Søk hjelp
Vis hele sitatet...
enig åltså, ble så stuka etter de 2 første, og frustrert over og ikkke oppnå den rusen keg ville ha. Har skylt resten ned i dass, blir aldri røre mdma etter den opplevelsen. Var heilt jævlig

Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Grenseløst uansvarlig, ingen burde noengang mer gi deg mdma, du har vist med utvilsom overlegg at du lett kan ende opp med å drepe deg selv og gjøre den andre medskyldig i et unødvendig dødsfall.

Tror fortsatt ikke på pekefinger eller kjeft, likevel endte jeg opp med å si det jeg sier i pur sorg og sinne over at noen antageligvis har det så vondt at de har helt sluttet å bry seg

Søk hjelp
Vis hele sitatet...
enig skal aldri røre mdma igjen, var totalt uansvarlig å farlig. Grunnen til at jeg tok så mye var at dømmekraften min var så dårlig pga mdma, og frustrerasjonen med og ikke få den rusen jeg ville. Men vil si at det var en øyeåpne opplevelse og at jeg på et vis har fått det littegran bedre av den mdma trippen. Hadde ingen psykisk nedtur av den, og fikk meg til og innse at jeg faktisk må gjøre noe med føllelsene mine istede for og drukne det i alkohol eller dop

Sitat av Jorg Vis innlegg
Fyren tok nesten 1,9 gram med mdma, skulle jeg gitt et råd er det at han burde holde seg vekke fra alt av drugs i 2-3 år og heller komme tilbake når han kanskje har fått lit mer vett og ikke tar så forbanna idiotiske beslutninger.

TS, hvordan kom du frem til at dette var en god ide når du er en fast bruker her inne og burde vite jævlig godt hva fornuftige doser er. Du kommer mest sannsynlig til å ha et par jævlige uker foran deg, ikke dop deg vekk i denne perioden, se på det som en oppvekker og at du ikke kan forsette sånn.
Vis hele sitatet...
Veldig enig, opplevelsen har vært en øyeåpner for meg, men et ganske sikker på det ikke var molly, ristet ikke alt for mye, litte efori, og har hatt hallis på 80 mg mdma også, første gangen. Men denne opplevelsen har gjort meg meir empatetisk og fått meg til og satte pris på livet mitt. Angrer jeg? Ja, men føler det gjorde noe positivt om hvordan jeg tenker om livet
Sist endret av sunnny01; 3. oktober 2021 kl. 02:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvilken type E var det??
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har sett deg si og love mye her på formuet. Men det går jo som regel motsatt vei.

OT: Når du kaster i deg 500mg med MDMA de gangene du turer, så er det ikke rart om du har mistet magien. Egentlig til pass for folk som behandler rusmidler med så lite respekt.
Må si meg enig med de fleste andre her ass, gud bedre så uansvarlig. At du i det hele tatt er her nå for å skrive denne tråden er et mirakel.

Om du pleier å ta så store doser MDMA har du et stort rusmiddel problem og jeg hadde virkelig søkt hjelp!
Kom på at jeg har besvart deg i en tråd senest i april i år hvor du gjorde akuratt det samme som nå, og du fikk helt like råd. Tråd

Er du 14 år gammel TS? Hvis dette stemmer så håper jeg for guds skyld noen i systemet fanger deg opp før det er for seint. Forsetter du slik som nå ender du opp på gaten om du ikke dør før du kommer så langt. Håper du tar til fornuft og forteller en omsorgsperson i nærheten av deg om hva du holder på med.

Og du skriver også om at du skyter amfetamin? Antar det også er du som opprettet tråden hvor du spør om du kan erstatte MDMA-misbruket ditt med opioder og amfetamin, som en slags pause.
Sitat av percocetfather Vis innlegg
Må si meg enig med de fleste andre her ass, gud bedre så uansvarlig. At du i det hele tatt er her nå for å skrive denne tråden er et mirakel.

Om du pleier å ta så store doser MDMA har du et stort rusmiddel problem og jeg hadde virkelig søkt hjelp!
Vis hele sitatet...
Trenger ikke hjelp, enig med at det var uansvarlig. Men føler det har endret syntet mitt på livet, og har det mye bedre dagene etter jeg tok det en det jeg hadde før, har heller ikke et konstant intents russug lenger. Så lenge det varer, så tror faktisk at jeg kan klare og holde meg rusfri.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvilken type E var det??
Vis hele sitatet...
Skal jeg gjette, så er de rosa og alle politi er drittsekker.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skal jeg gjette, så er de rosa og alle politi er drittsekker.
Vis hele sitatet...
Korrekt