Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2357
Hvem henvender jeg meg til for sletting av konto?
Mener snuten er på farten...
Crew eller nso.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hjelper ikke, de sletter ikke konto på freak. Du kan be om å få endret brukernavn om du tror det hjelper. Krypter alt som krypteres kan og slå av face id og fingerprint. Koder og passord har du glemt.
Syntes folk generelt er over snittet paranoid. Hører alle snakker om avlytting, overvåking osv men ser veldig sjeldent noe saker hvor sånt blir brukt som beviser. Kun saker der folk har gitt tlfen sin, og politiet har hentet ut meldinger osv, men kjenner en del som at vis politiet skulle overvåket noen så er det dem, men de stresser ikke med det. Som regel de som har minst og frykte som frykter mest. Merkelig det der ... nå vet jeg ikke noe om deg , men ville bare si det.
Gjest
Trådstarter
Sitat av AbSoul Vis innlegg
Syntes folk generelt er over snittet paranoid. Hører alle snakker om avlytting, overvåking osv men ser veldig sjeldent noe saker hvor sånt blir brukt som beviser. Kun saker der folk har gitt tlfen sin, og politiet har hentet ut meldinger osv, men kjenner en del som at vis politiet skulle overvåket noen så er det dem, men de stresser ikke med det. Som regel de som har minst og frykte som frykter mest. Merkelig det der ... nå vet jeg ikke noe om deg , men ville bare si det.
Vis hele sitatet...
Pcn min ble tatt skjønneru
Sitat av sadf Vis innlegg
Pcn min ble tatt skjønneru
Vis hele sitatet...
Ja, da skjønner jeg!
Kan jeg spørre hva saken gjelder siden de tok beslag i PC ?
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av sadf Vis innlegg
Pcn min ble tatt skjønneru
Vis hele sitatet...
Er du innlogga på forumet på den? Ja da kan det hende de går gjennom profilen og postene dine om de tenker at å undersøke nettleseren din er relevant for etterforskningen. Andre ganger beslaglegger de uten å granske beslaget, og noen ganger er det kun det som er på disken eller spesifikk aktivitet som er av interesse for dem. Hvordan sak er du mistenkt i?
Er ikke bare bare å fjerne seg fra internet. Hvis politiet virkelig bruker freak som en ressurs er det ikke utenkelig at de scraper siden regelmessig isåfall hjelper de ikke å fjerne deg fra siden om det en gang går.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har det noe å si om de finner ut hvilken bruker du har og at du har postet at du selger cannabis? Du kan jo bare si at du kjeder deg og liker å skrive tull..
De kan ikke bevise at det er du som har skrevet alt som er skrevet fra din konto med mindre de et kamera i samme rom som tastaturet ditt, eller om de har hacket webcamera, eller kanskje de har en hemmelig agent i omgangskretsen din, hvem vet, kanskje julenissen driver å tyster oss alle ut.
Anonym bruker
"Oppblåst Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan også bare si at alt du har skrevet er oppdiktet tøv for å virke "kul" ��
Sitat av sadf Vis innlegg
Hvem henvender jeg meg til for sletting av konto?
Mener snuten er på farten...
Vis hele sitatet...
For å svare på spørsmålet ditt: Kontoer slettes ikke, men de kan anonymiseres. Vi kan endre brukernavn til noe helt tilfeldig, fjerne profilbilder og signatur, og eventuelt også sette epost til noe tilfeldig. Bortsett fra å endre brukernavn kan du gjøre alle disse tingene selv også, forresten.

Dersom du har noen avslørende innlegg, så kan de oftest enten redigeres eller slettes; det beror litt på hva det er snakk om og hva omfanget er.

Det er mange måter å komme i kontakt med oss på, men det soleklart mest effektive er å kompilere ei liste over hva du vil ha utført og dumpe det i kontaktboksen.
Sist endret av Myoxocephalus; 30. mai 2020 kl. 09:27.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette er grunnen til at jeg kun ha postet anonymt på både denne nettsiden, og andre steder på nettet.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette er grunnen til at jeg kun ha postet anonymt på både denne nettsiden, og andre steder på nettet.
Vis hele sitatet...
Pffft!
Vi tillater registrering med alskens søppeleposter. Vi tillater IP fra tor. Du må gjerne ha en hash som brukernavn. Du er mer anonym om du registrerer en anonym konto og ikke gjenbruker informasjonen om den noe sted på nettet enn om du bare poster som anon. Hvis man ikke vil at folk skal gjenkjenne profilen på tvers av ulike nettsteder så ikke bruk samme nicket overalt. Akkurat som at hvis du ikke vil at folk skal finne deg IRL, så ikke skriv navn og adresse. It ain't rocket surgery.