Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4616
This is bat country!
gregory's Avatar
Ønsker å fortelle min tur på MDMA!
Jeg, Ola, Martin, og Even (alle fiktive navn)
satt hjemme hos meg en lørdagskveld, og pilset. Ola ville introdusere meg til MDMA, noe som alle de andre gutta hadde tatt før, utenom meg. Hvorfor ikke tenkte jeg.

Skriver dette som nyopprettet bruker, pga arbeidskolleger og venner vet hva jeg heter på freak.

Jeg har aldri mitt liv prøvd noe rusmiddel før. Såvidt nikotin eller tobakk! Jeg presiserte at jeg skulle ha en liten nybegynner dose, noe jeg så fikk (0.20mg).

Start: Kl 19:00

Vi alle dropper mdma'en samtidig. Til de andre så kicker det inn ca 30 minutter etter inntak. Alle ligger godt lent bak i sofaen og nyter verden. Jeg kjenner though ingenting. Det går 1 time, altså 1 time og 30 minutter etter inntak. Kjenner fortsatt ingen. Ola sier at jeg må ta en dose til, med tanke på at jeg nettop har spist, og er en ganske høy og veltrent kar. Jeg får så ypperlige 0.15mg til. 1 time går, og jeg kjenner noe lett eufori og velfølelse. Men ingen spesiel opptur. 30 minutter går igjen. Ingenting. Hva faen tenker jeg og gutta. Jeg tar en russisk rulett. Ola hadde nemlig pakka inn alt pulveret i kapsler. Doser fra 0.10mg til 0.7mg. Fuck it, tar dose til.

45 minutter går. Å fy faen, NÅ kommer oppturen! Føltes ut som alt av mdma'en hadde samla seg sammen, og så kicka inn! Klokka er nå rundt 22:30. Føles ut som jeg flyter rundt i rommet, veggene er som bølger, og jeg får et sterk trang til å klemme gutta! Litt smålig angst innemellom, men ikke noe jeg bekymret meg over. Livet er som en gigantisk evig orgasme. Jeg er i en helt annen dimmensjon. Oppturen roer seg ned.

Klimaks:

Klokka nærmer seg 23:00. Jeg spurter ned på Narvesen for å kjøpe energi drikke. WOW, der står verdens søteste jente tenker jeg. Jeg kjøper flere forskjellige drikker, og går bort til kassen. Smålig paranoia. Jeg stirrer på jenta bak kassen non-stop under betalingen, og sier hun er må være den søteste og mest fantatiske jenta i hele verden samt jeg står å smådanser. Jeg spør pent om jeg får gi henne en klem, det får jeg. Herregud så godt det var! Aldri opplevd noe slikt. Jeg går ut, finner noen blomster og gir det til henne.

Jeg går tilbake til leiligheten der gutta er, og forteller de som den søte jenta bak kassa. De var selvfølgelig helt enig med meg. Nok en time går, og vi tenker på å dra oss ned til byen.

00:00

Fuck så herlig livet er! Vi tusler ned til sentrum. Det føles ut som jeg flyter gjennom gatene i en drøm. Jeg bestemmer meg for å begynner å plukke blomster på veien, for blomster der og da var noe av det vakreste jeg hadde sett i verden. Jeg var så fasintert av blomstene! Ned mot sentrum så stopper jeg alle jentene jeg ser, gir de en blomst, gir de ett kompliment eller to, også en klem før jeg går videre. Dette føles helt ekstremt bra. Dette fortsetter så helt til sentrum.

Vi kommer inn på første utplass, tar oss ett par pils. Det føles ut som jeg er musikken, og begynner med engang å smådanse med folkene. Etter 15 minutter gikk jeg for å skaffe meg noe vann. Så deretter fortsette å gi ut blomster til alle jentene på uteplassen. Jeg begynte å rå-kline med flere, uten at jeg ble noe seksuelt-opphisset. Merkelig. Egentlig ville jeg bare stå der å klemme de.

01:00

Vi forflytter oss til en annen uteplass. Jeg begynner med engang å hamstre masse blomster som jeg skal ha med på uteplassen. Nå hadde jeg sikkert 50 blomster i hånden som jeg gikk rundt med. Vi er nå utenfor neste uteplass, første jeg legger merke til er dørvakta. Han ser veldig stygt på meg. Jeg spør han hvorfor. Ingenting spesielt svarer han. Jeg forklarer han at han gjør en ufattelig bra jobb som dørvakt, fordi han passer på sikkertheten, og alt for berusete folk. Gir han en blomst, og tar han i hånden. Jeg kommer meg lett inn. Meget fornøyd!

Dette foregikk hele kvelden, at vi bytta uteplass og ga blomster til folk.

Klokka nærmer seg 04:00 alle uteplassene har stengt, og jeg tusler hjemover alene. På enkelte broer løp jeg over, og trodde jeg fløy over vannet. Dette var helt magisk! Armene var helt ute, og jeg trodde jeg var en fugel!

Jeg kommer meg inn på en døgnåpen kiosk og kjøper meg noe vann. Kommer i snakk med ei eldre dame som lurer fælt på hvorfor jeg rister føttene. Det hadd ejeg ikke lagt merke til tidligere. NÅ kjenner jeg at ett eller annet kicker inn. Kunne det vært de tidligere dosene? Jeg er helt i extacy. Hele kroppen min skalv, og ekstrem høy puls. Jeg måtte ha vann asap tenkte jeg.
Fikk endelig vann, og kom til "meg selv" igjen. Jeg fortalte at jeg hadde tatt veldig mye mdma, og hun og venninene bare lo av meg. Kos tenkte jeg, fikk de til å le!

Klokka er 05:00, jeg tusler hjemover og plukker enda mer blomster! Helt fantastisk! Hvergang jeg så en ny blomst, følte jeg meg nyforelsket x 1000. Jeg ble helt sjokkert over hvor flott blomstene var.

Endelig kom jeg meg hjem igjen. Prøvde å sove. Dette var helt umulig. Jeg var så lykkelig, lett, euforisk, og nyforelsket. Jeg bestemte meg faktisk derfor og se på bilder av min ex-kjæreste, noe jeg ALDRI kunne gjort edru. Glad jeg ikke skrev til henne, hehe. Hadde jeg gjort dette edru, jeg mest sannsynlig knekt sammen i anger og sinne. Men på MDMA, så følte jeg ingenting. Jeg følte at det var fornuftig, og forsto hvorfor det skjedde. Jeg hadde medfølelse, og ønsket henne alt det beste i framtiden.

Nedtur

Dagen etter var jeg ekstremt sliten i hodet. Men selve kroppen var helt fin! Følte meg ikke noe spesielt dårlig. Det har nå gått 3 dager, og jeg føler meg ekstremt bra! ALDRI i mitt liv har jeg følt meg så bra. Det er mye lettere å snakke og forstå mennesker synes jeg. Snakker mye tydligere, og mer menneskelig vil jeg påstå. Ingen dårlig mdma hangover hvertfall! Afterglow effekt kanskje?

Uansett, MDMA er noe jeg definitivt kommer til å prøve igjen. Vil nesten si at dette "stoffet" endret mitt livsyn. Håper dere likte denne rapporten Håper på noen spørsmål!
Sist endret av gregory; 21. juli 2015 kl. 01:23.
Dette må definitivt være den herligste rapporten innpå Freak som jeg har lest i år KP til deg bror
This is bat country!
gregory's Avatar
Trådstarter
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Dette må definitivt være den herligste rapporten innpå Freak som jeg har lest i år KP til deg bror
Vis hele sitatet...
Thank you sir!

For å legge til under selve MDMA "trippen". Jeg gikk rundt å tenkte, HVORFOR er ALKOHOL LOVLIG, og IKKE MDMA?! Dette er forstatt er stort spørsmål for meg. Anbefaler MDMA til de som er psykisk sterk, og ikke har opplevd noe "vondt" eller lignende i sin oppvekst. Dette er ett fantastisk "stoff". Jeg velger MDMA fremfor Alkohol all day. MEN, behandle det med respekt, og vent flere uker for neste "trip"!
Sist endret av gregory; 21. juli 2015 kl. 01:38.
Fin rapport. Veldig fin beskrivelse av hva MDMA-rusen bringer.
Btw: tja, har gått gjennom vonde ting i oppveksten og det har nok mange. Har likevel fått mye ut av MDMA. Man skal bare tenke mer over det før man prøver og ikke være stuck i traumet. Fikk faktisk en åpenbaring på MDMA på grunn av det engang, klarte å se hvor sterk jeg var til gjengjeld. Noe jeg aldri hadde innsett og trodd på før.
Eneste grunnen til det med alkohol; var det første rusmiddlet som ble ulovlig distrubiert på stort skala. Så innså de all skaden det førte til rent kriminelt og økonomisk og gjorde det lovlig. Idag vil man ikke innse at det samme gjelder for andre rusmidler.
Haha jeg liker det
Tror egentlig ikke man trenger å være psykisk balansert for å ta det heller, bare man evner å unngå å bli avhengig. Jeg har angst og depresjon selv, og mdma er nydelig og gir et mer positivt syn på verden som til og med varer en ukes tid etterpå. Mye bedre enn benzo for eksempel, som hjelper der og da men etterpå blir det verre...
Skulle bare ønske man kunne ta mdma oftere!
HELT konge rapport! Kjenner meg så sinnsykt igjen, og du setter ordene perfekt på hvordan MDMA på sitt beste oppleves.
må få prøvd mdma snart merker jeg! virker som en fantastisk kveld flott rapport! KP
Sist endret av K93; 21. juli 2015 kl. 19:58.
▼ ... over en uke senere ... ▼
VELDIG bra forklart, men trur du fikk litt dårlig Emma spesielt om det var din første gang
Jeg og de fleste jeg kjenner drar en 0,5 fordelt utover på en all nighter om vi ikke har tatt det på en stund å da er vi totalt stuka på slutten ... Men fett at du fikk en fet opplevelse, trur jeg fortsatt har til gode å møte noen som har hatt dårlig opplevelse med Emma
Super rapport! Hørtes ut som en fiiin første gang Got to love the molly
Fin rapport, høres ut som du hadde en fin førstegangs-opplevelse, kjenner meg godt igjen! Men, jeg tror du roter litt med desimalene på doseringene dine.
Sist endret av Juliaan; 3. august 2015 kl. 18:52.
▼ ... over en måned senere ... ▼
This is bat country!
gregory's Avatar
Trådstarter
Sitat av Juliaan Vis innlegg
Fin rapport, høres ut som du hadde en fin førstegangs-opplevelse, kjenner meg godt igjen! Men, jeg tror du roter litt med desimalene på doseringene dine.
Vis hele sitatet...
Mulig. Vet hvertfall jeg fikk mye mer enn nybegynner dose. Kan legge til at jeg spiste en stor, fet laksemiddag rett før dropp.
Har aldri prøvd selv, men dette høres spennende ut og kunne gjerne tenkt meg å prøve det ut, men har vært ganske usikker på hva prisene for MDMA er :P