Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2251
Kom over noe søramerikansk rusmiddel her om dagen. Det så ut som middelsstore frø og smakte tørrfisk. De var 100% naturlige (tror jeg), var ihvertfall ikke noe kunstig stoff.
Effekten var at de forsterket sanseinntrykkene, og bena kjentes ut som gele. Var også noen små hallisinogene virkninger.
Disse frøene skal tygges, og virkningen kommer etter en halv time til en 1 time.
Noen som har vært borti disse, og vet hva de heter?
Better than thou.
Virkningen hørtes ut som det jeg har blitt forklart er virkningen av khat hvertfall.
Linuxnerd
Trådstarter
Tviler på at det var khatfrø. Khatrus skal jo kreve mye khat, jeg tok bare et eller to frø, og jeg var ganske bakfjern når jeg våknet dag etter i 7-8-tiden.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trodde Khat var blader?
Linuxnerd
Trådstarter
Khat er blader, ja. Men dette jeg tok lignet på frø. Han jeg fikk det av nevnte at det var blitt brukt av inkaer og sånt i sør amerika.
Dessuten funker ikke khat så veldig bra..

Disse 2 frøene tror jeg egenltig du vil slite med og finne ut hva var.. kan være mase rart...
Better than thou.
Opprinnelig postet av sp3q
Trodde Khat var blader?
Vis hele sitatet...
Opprinnelig postet av paparoach
btw: det kan ikke være khat frø eller no????
Vis hele sitatet...
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
well.. inkaene hadde definitivt ikke khat!
De spiste mye meskalin, men det er jo ikke det du har spist, så lenge det ikke er knoppene fra peoyte kaktusen? noe som høres meget merkelig ut, og er så og si umulig å få tak i norge.
Jeg er rimelig sikker på at khat kommer fra asia områdene, og jeg nekter å tro at det fantes en eneste inka der!
Opprinnelig postet av sp3q
Jeg er rimelig sikker på at khat kommer fra asia områdene, og jeg nekter å tro at det fantes en eneste inka der!
Vis hele sitatet...
khat er fra afrika. mulig det dyrkes i asia og, men alle dokumentarer jeg har sett, alle historier jeg har hørt er fra afrika.
Better than thou.
Somalia helst tror jeg. Rundt i det området.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
jepps.. jeg tok feil!

"Khat er en busk som vokser i Øst-Afrika og Sørvest-Arabia, først og fremst i Etiopia, Somalia og Yemen. Khat fungerer som amfetamin i små doser. Tygging av ferske khatblader er meget utbredt og inngår ofte i en sosial og kulturell sammenheng i de landene treet vokser"

dette er ett stoff jeg vet NADA om!
Xtrax: Det kan høres ut som om det er snakk om "Hawaiian Woodrose Baby" frø. I såffal er stammer de nok ikke fra søramerika... Lignet de på hva man finner på desse bildene? http://www.erowid.org/plants/hbw/hbw_images.shtml
Linuxnerd
Trådstarter
Var ikke hawaiian woodrose baby. Disse frøene var avlange.

Khat krever visst ganske intensiv tygging av masse blader over en lang periode, og rusen skal være svak. Men det er sikkert moro å prøve