Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  86 9403
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
mmmmmja klart det ganske så bra! har ikke røykt nei! men har spist rohypnol 3 ganger og amfetamin, og ecstasy og kokain hehe men det er lenge siden var forgje helg men før det.. var jeg helt clean.. og etter det har jeg vært helt clean

-sp3q
kan jo ikke si den siste posten din var helt bra sq3q
men det er bra for deg at du er på rett vei

lykke til videre
Better than thou.
Cola er jo hvertfall bæd. Det bør du særiøst ikke gjøre mer liksom. Greit å røyke hasj, kanskje også ta noen hyppere liksom, men kokain er føka...
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
ER Cola værre en Ecstasy? nei.. det er også kokain i ecstasy. det er også speed som er blandet ut med Cola ! men jeg er helt enig.. Det er bæd!! jeg er på god veg.. jeg er flink.. og jeg er ikke noe stolt over at jeg ikke klarte å holde meg forgje helg.. for nå må jeg liksom begynne på nytt å telle dager igjen

-sp3q
Better than thou.
Er du fucka nå eller no, du har jo flere 'es enn en moraknuller jo!
Er det virkelig ikke nok å drekke brennevin altså? Føcker jo bare med hodet ditt da, blir herpa til slutt....
brennvin er mer skadeligt en hasj, men det er nok mulig og bli fecka av begge sakene
Opprinnelig postet av sp3q
mmmmmja klart det ganske så bra! har ikke røykt nei! men har spist rohypnol 3 ganger og amfetamin, og ecstasy og kokain hehe men det er lenge siden var forgje helg men før det.. var jeg helt clean.. og etter det har jeg vært helt clean

-sp3q
Vis hele sitatet...

Hehehe... etter det jeg har lest, synes jeg det virker som du er hardt på kjøret... oslo s om 2 år ?

neida.. drive on boy.. hold deg unna den dritten.,
Stå på gutter 10år med drugs:PSYKEN!!!
Er da betydelig forbedring dersom du gikk fra en i hvert friminutt (vertfall en hver dag på skolen), til en i helga.. og det er vel ikke snakk om hver helg, bare en helg? Ja, uansett - stå på, dette skal du klare!
altså alle dere som har/håller på med dop vet at det ikke bare er å knipse med fingrene så er du ferdi med shiten..... sån e det bare og foresten så må er skryte litt av sp3q... for i går så satt alle å spiste ryppr og speeda og cola osv gudene vet... men han klarte nå hålle seg til å drike bayer.. så de så ut som han hadde det gøy.. han vill ikke ha rypper heller... ganske rart for han er ikke den som takker nei til dop og foresten til deree som sier cola er noe dritt så er eg helt uuuuuueni i det... cola er knusefett men det er jo en rikmans dop=) + at den varer jo nesten ikke.. må jo sniffe vert 10ende minutt... men sant ka sjer i dag da sp3q=) vi skuller jo ha tatt åss noen krigere=) heh det er jo lørdag=) hehe
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
Jau .. det stemmer det.. alle dere satt med rohypnol,kokain og god speed, mens jeg satt å drakk øl hehe.. og joa jeg hadde det faktisk ganske gøyt, ihvertfall på byn der var det lattarlastebil anyway så var jeg på nippen til å svare JA til cola'en da.. når jeg får tilbudt speed,rypper og cola gratis .. mmm.. så jah.. men du vet STERKE MEG eg klarer alltids å si nei

-sp3q
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Og smilies er en populær ting.. Hehe
hmmm, first of flink gutt sp3q.. er nemli bare å gjøre d! GL

MdMafreek: bytt navn til freek.... og slutt med d jævla dopet, nesten alt av dop ligger i syken, du kan <b>teoretisk</b> være tura på øl, var den gangen jeg ble d(på en måte altså) at jeg fant ut at de greiene der var bare var tull, og førte bare til trøbbel, hadde altså da en periode jeg testa e, cola og pepper. men d er 3 månder siden nu... -vært "clean" siden d... forrresten speq og dere andre som har testa litt.. hører dere til "techno huer" folka.. hvis dere skjønner...?!
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
Ja jeg hører på techno,trance og hardhouse, men også nirvana, pennywise, foo fighters, og alt annet egentlig.. men jeg må vil si at jeg foretrekker techno og det som er i den sjangeren der ja... hører en del på mp3(radiokanalen) eller the voice... men jeg skjønte ikke hva du mente med techno huer nei!?og om jeg hører til dem??=!

også vil jeg bare si at det er teit av deg å be andre folk forandre på nicket sitt? det er vel dems eget nick vel? og de kan vel få bruke det de vil uten at det plager andre?

-sp3q
"techno huer" = folk som danser til repeterende musikk i mørke lokaler mens de spiser rundinger.. les; pacman..

og sp3q; la d være så teit du vil, men MDMAfreek synes jeg personlig blir for dumt.. detta er min menig ikke din. desssuten så jo karen fukka 2k på avatren sin uansett.. men anywho.. jeg er full nu...

ut og over
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Bare et spørsmål til dere som bruker å konkludere threadene deres med at 'dere er full/dritings'.

Betyr det at dere ikke mener det dere har sagt, morningen etterpå?

*Sofa's tankequiz*
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
har du noe imot det? Eller jeg er jo sluttet å spise bokstaver(les: ecstasy) men før likte jeg godt å stå i mørke lokale samt. raveparty å danse etter Trance og Techno.. vil ikke akkuratt kalle det for repiterende musikk.. men som sagt: "smaken er som baken"

-sp3q
Opprinnelig postet av na1t
hmmm, first of flink gutt sp3q.. er nemli bare å gjøre d! GL

MdMafreek: bytt navn til freek.... og slutt med d jævla dopet, nesten alt av dop ligger i syken, du kan <b>teoretisk</b> være tura på øl, var den gangen jeg ble d(på en måte altså) at jeg fant ut at de greiene der var bare var tull, og førte bare til trøbbel, hadde altså da en periode jeg testa e, cola og pepper. men d er 3 månder siden nu... -vært "clean" siden d... forrresten speq og dere andre som har testa litt.. hører dere til "techno huer" folka.. hvis dere skjønner...?!
Vis hele sitatet...
korfor skal eg det da eg syntest det passer... slutte med dopen heheh er på vei men sant når helgen kåmmer så er de jo ikke så jævla lett å si nei til det heller da det må du jo sjønne
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
som dere sier, det er ikke bare å kutte rett ut, vil si det er en del hardere å kutte dop en sigg feks.

na1t, man trenger da faen ikke gå på dop nødvendigvis for å ta av til techno, må du feks. være dritings for å synes punk er fett?

forøvrig stiller jeg meg bak ond sofas spørsmål
▼ ... noen måneder senere ... ▼
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av LurveLeif
Ja, lykke til sp3q! Dette er vel det du trenger nå, det virker som om du var litt vel på råkkern den siste tida
Men cannabis'en tror jeg seriøst du vil få småproblemer med å holde deg unna, snakker av egen erfaring :P
Men stå på, alkohol er ikke kjedelig heller!
Vis hele sitatet...
Nå er det så godt som ett halvt år siden jeg postet denne posten! Og lurveleif, synd å måtte si det.. men du har så, rett så rett!!
Hasj,cannabis, eller marijuana om man vil, er det største problemet å holde seg unna..
Det er sosialt på en asosial måte =) de som røyker vil nok forstå hva jeg mener!
Jeg har hatt små problemer med å holde meg borte fra Ecstasy,Amfetamin, og opiater(ikke smekk(for det har jeg aldri brukt)
Men hasj og faktisk rohypnoler har vært det vanskeligste å holde seg borte fra!
Hasj er bare digg.. det er bra smak, og det er HERLIG å blåse ut røyken etter ett stort væs.(trekk)
Rohypnoler er bare vanskelig fordi det gjør så bra for kroppen, både med selvtilitten og for smerter i kroppen, også funker hasjen 3 ganger bedre!
Men jeg har ingen store problemer med å holde meg borte, og ettersom jeg er i millitæret ser jeg på det som en liten avrusning!

Men når jeg er på perm, hender det jo at jeg tar ett trekk eller 2, men det blir beskjedent=)

-sp3q
Sist endret av spQ; 26. juni 2002 kl. 15:02.
bad bad bad sp3q neida, men good luck
Det viktigste er vel at du klarer å holde deg unna det som er sterkere enn hasj. Er vel ikke så lenge til du blir pappa heller nå.
Stå på.
Sant det, det er det eneste stoffet man kan klare seg fint med ett liv ved siden av. Men litt tiltaksløs blir man i lengden
Men hasj har ødelagt _mange_ forhold... Men smaker godt og føles godt, det er bankers.
Beundrings verdig hvis du klarer det.
Greit og ha det goey med litt hasj og flein til tider men, naar det blir saappas serioest saa burden man slutte saa fort som mulig
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
sp3q, hva skal barnet hete?
Apraksin, tror ikke han vet det enda
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
Jeg vet ikke hva barnet skal hete, ettersom jeg ikke vet om det blir en gutt eller jente!
Jeg har hørt rykter om at hvis det blir en Jente skal hun hete Maria, det er alt jeg vet foreløpig!

-sp3q
original reprint
xaff's Avatar
Lykke til sp3q, Ill pray for you.

Når jeg leste at du har problemer med å slutte med hasj men ikke noe av det andre har jeg bestemt meg en gang for alle, narkotika = bad og jeg skal ALDRI prøve det.

(Og hvis det blir en jente skal jeg date'a når hun blir seksten (Blir det en gutt skal XeQtR date'en når han blir seksten ))
hvis det blir en geit, skal jeg date'n når den blir 3.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Blitzer
hvis det blir en geit, skal jeg date'n når den blir 3
Vis hele sitatet...
En geit?
Jeg har vel vært dyktig hvis jeg har klart å mekke en geit?
Om det blir en geit skal jeg spise den før den blir 3, så det blir nok ingen date`ing på deg blitzer!

Xaff.: nei, hvis du ikke har prøvd det, heller ikke prøv det!
Det blir en slags dobbelt moral, det er jeg klar over, men jeg vil ikke oppfordre andre til å bruke eller prøve, det er gøyt når man har kontroll, men det hender at man mister kontrollen, avhenger av person til person. Hasj er ikke noe man blir avhengig av ved engangs bruk, men se på det som tobakk, ved hyppig bruk er det vanskeligere å slutte, men det er INGEN PROBLEM! Eneste er at det er digg,det smaker digg, og man blir ikke mer beruset enn hva man gjør hvis man drikker en øl!
Jeg er i militæret og har INGEN problemer med å holde meg bortre fra det what so ever. Det er heller ingen problem å slutte med hasj på dagen, man vil aldri få abstinenser, utenom muligens søvnløshet i en ukes tid(har ikke skjedd med meg, men jeg vet om endel kamerater som ikke får sove uten nattisen sin)
Grunnen til at jeg røyker når jeg er på perm, er at det blir sosialt på en asosial måte! Men da blir det på ett begrenset forbruk, og ikke hver dag(som da blir å misbruke) men tar en pipe i ny og ne.
Dette er noe jeg tror jeg vil forsette med resten av livet! ihvertfall i en god periode fremover!
Sist endret av spQ; 1. juli 2002 kl. 13:08.
original reprint
xaff's Avatar
Så du har ikke noe i mot om jeg forfører den eventuelle datteren din?

Neida, men post en tråd her på nFF da når tiden kommer.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
får jeg foreslå å døpe ungen Jean-Ståle hvis det mot formodning blir en gutt?
kan jeg foreslå mette-marita?
Better than thou.
Kan jeg foreslå å stenge tråden?
ja han har sikkert stompa sprøyta nå uansett..