Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1617
Har litt over 2g med sopp og 100ug gammagoblin (200ug splittet) Har tenkt til å ta disse to sammen, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det. Skal jeg ta alt samtidlig eller blir comeup for intenst? Evt hvor lenge skal jeg vente hvis jeg øsnker å ta de separat, men i samme trip og få god effekt av begge?

Kan tilføye jeg har tatt store doser lsd sikkert 10 ganger+ og blir andre gangen med shrooms.
Med store doser mener jeg mellom 2-400mcg.

På valig trips liker jeg også å røyke en joint (eller fem :P), men kommer det til å bli like behaglig nå som jeg kombinerer 2 psykedeliske og ikke bare 1?
Ettersom lsd varer såpass mye lenger enn sopp er normal framgangsmåte lsd først, stabilisere så ta soppen. Har tatt de samtidig før ekstremt intenst, men merket når soppen gikk bort og syre forvarte.
xxxxx221
Admin221's Avatar
Trådstarter
Sitat av Viking85 Vis innlegg
Ettersom lsd varer såpass mye lenger enn sopp er normal framgangsmåte lsd først, stabilisere så ta soppen. Har tatt de samtidig før ekstremt intenst, men merket når soppen gikk bort og syre forvarte.
Vis hele sitatet...
Hvor lenge ventet du før du tok sopp etter lsd? Har du noen tips i tilegg?
Hvordan dose tok du? Siden du beskriver det som "ekstremt intenst".
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Flott kombo dette, ja lsd varer litt lenger så det jeg selv pleier å gjøre er å ta soppen ca 2 timer etter man har tatt lsd'en. Kommer litt an på inntaksmåte man tar lsd, men det å vente ca 1,5-2t mener jeg er perfekt.

Dette er ikke verdens beste synergi, men det er definitivt tilstede. Sist jeg tok denne komboen var det vel ca 2,5g flein og 600mcg lsd, det ble ganske intenst etterhvert og følte meg uggen en halvtimes tid når de begge kicket samtidig. Det ga seg, og det ble en veldig dyp og flott tur. Du får velge selv, men hadde nok minst gitt en times tid før du sluker soppen
xxxxx221
Admin221's Avatar
Trådstarter
Sitat av kmsc Vis innlegg
Flott kombo dette, ja lsd varer litt lenger så det jeg selv pleier å gjøre er å ta soppen ca 2 timer etter man har tatt lsd'en. Kommer litt an på inntaksmåte man tar lsd, men det å vente ca 1,5-2t mener jeg er perfekt.

Dette er ikke verdens beste synergi, men det er definitivt tilstede. Sist jeg tok denne komboen var det vel ca 2,5g flein og 600mcg lsd, det ble ganske intenst etterhvert og følte meg uggen en halvtimes tid når de begge kicket samtidig. Det ga seg, og det ble en veldig dyp og flott tur. Du får velge selv, men hadde nok minst gitt en times tid før du sluker soppen
Vis hele sitatet...
Var noe ala det jeg også trodde utifra det jeg har lest, men tenkte å dobbeltsjekke for å se om det var noen kloke hoder her. Kommer mest sansynlig til å bruke denne comboen med din fremgangsmåte
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Jada, jeg har kombinert litt av hvert psykedelisk oppigjennom. Dette er som sagt ikke verdens sykeste kombo, men jeg synes den er helt grei. Du får bare gi en tilbakemelding eller rapport når du har gjennomført^^
xxxxx221
Admin221's Avatar
Trådstarter
Testa det i helga som var. God trip og digg i hele kroppen. Er psykedeliska for deg kan jeg anbefale denne komboen!
Kommer det noen rapport?
xxxxx221
Admin221's Avatar
Trådstarter
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Kommer det noen rapport?
Vis hele sitatet...
Om du ønsker rapport skal jeg prøve meg på å skrive en moderat utfyllende rapport
Skal fån opp ila uka!
Kosa meg med disse + Molly på tomorrowland. Var nok litt lavere doser av både cubensisen og lucy tho...

Fløt rundt i en deilig fargefull lykkebobble.

Og.. Trodde det var 200. Tabsa vi fikk var visstnok 125. Litt over En halv snusboks cubensis delt på to.
Sist endret av Topkek; 11. desember 2018 kl. 21:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ja @Admin221, har fingrene fått danset på tastaturet og skrevet en rapport? Venter i spenning =)