Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 575
Anonym bruker
"Arbeidende Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg mistet lappen for ruskjøring påvirket av alkohol. Men har på samme tid blitt tatt for å ha 30g cannabis på meg.

Spørsmål 13 på skjemaet i søknaden står det : ''Misbruker du alkohol eller andre rusmidler, eller har du hatt slikt misbruk i løpet av de siste tre år?''

Jeg krysset da nei siden jeg ser på misbruk som at fks noen som har blitt innlagt for et problem. Hva burde jeg evt ha krysset av her? husker ikke om jeg innrømte bruk eller ikke, men antar at det er med i dommen. Har også sonet for dette hvor jeg leverte rene prøver og ikke var påvirket under de 30 dagene jeg sonet. Er nå livredd for at jeg ikke kan få lappen igjen etter sperrefristen. Dette skjedde for over 2 år siden.


Hva tror dere?
Dette kan man kverulere på. For at der skal eksistere et ‘misbruk’ må det også eksistere et ‘bruk’. Du har jo levert rene prøver også. I mitt hode bør dette gå fint, men det er KUN i mitt hode.
Sist endret av venstrehook; 6. desember 2018 kl. 16:54.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Hva vet de om det fks var første gang du røkte?
Du krysset av på riktig
Anonym bruker
"Arbeidende Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Carmex Vis innlegg
Hva vet de om det fks var første gang du røkte?
Du krysset av på riktig
Vis hele sitatet...

Det må isåfall ha vært 2 gang, for jeg ble tatt for et gram u 2012 og. Da tok de lappen min i en mnd, men fikk den igjen da prøvene var ren, som jeg fortalte hele veien til legevakten.