Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 985
Hei! Jeg har en venn som går på seroquel daglig, men ønsker å utforske mikrodosering/lav-dosering 1-2 ganger i uka. Jeg lurte på om noen her har noen erfaring med seroquel og LSD sammen, eller bare noe generell info/fakta. Det er snakk om 20-30ug (reklamert som 50ug). Skal komme med hvor mange mg seroquel vennen min tar så fort jeg finner ut av det.

Takk på forhånd!
Det er jo anti psykotiska og en ganske kraftig sovemiddel.

Jeg sliter veldig mye og holde med våken på 50mg.

De er også forbanna dyre
Sist endret av Cloor; 26. oktober 2018 kl. 00:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Seroquel er som nevnt over her ett anti psykotisk legemiddel. Brukes derimot for å roe ned diverse virkninger av rusmidler, folk på amfetamin for eksempel. Har hørt noe om at det kan bli noe kluss der, et paradoks? Vet ikke hvor mye av det som er sant. Men det jeg nærmest garantere er at det vil dempe effekten av LSD til det punktet hvor det ikke en gang er noe vits å ta mikrodosen med syre. Han må velge en av dem.
Om han går på Seroquel vil han oppleve absolutt null effekt av mikrodoser. Anbefaler han å slutte i en viss tid* før han begynner på mikrodosene. Seroquel brukes ofte for å avslutte en utfordrende tur ved større doser psykedelika.

tid*: Sjekk opp halveringstiden på Seroquelen han går på og vent det dobbelte av denne.
Sist endret av SoppVandreren; 26. oktober 2018 kl. 02:32.
Hvis han går på mindre doser for søvn så er det kanskje en mulighet for at han vil få virkning, feks. hvis han tar 50 mg på tom mage kl. 20:00. Tar han det på dagtid og 100 mg + så er det bare å glemme. Ikke kom med hvor mange tabletter fyren tar, kom heller med hvor mange milligram han tar og når på dagen
Okei så vennen min sa "1-4" om dagen når jeg spurte hvor mange mg hun tok. Det ga ikke så mye mening, men jeg regner med at hun mente 100-400mg om dagen, selv om det ikke gir så mye mening heller
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Om han går på Seroquel vil han oppleve absolutt null effekt av mikrodoser. Anbefaler han å slutte i en viss tid* før han begynner på mikrodosene. Seroquel brukes ofte for å avslutte en utfordrende tur ved større doser psykedelika.

tid*: Sjekk opp halveringstiden på Seroquelen han går på og vent det dobbelte av denne.
Vis hele sitatet...
Jeg lurer på om du mener at Seroquel er helt ute av kroppen ved å vente dobbelt så lenge som halveringstiden er. Isåfall stemmer det ikke.

La oss ta et eksempel, la oss si 50 mg. Halveringstiden er 2 timer. Etter 2 timer har du 25 mg. Etter ytterligere 2 timer har du 12,5 mg, og så videre...
Ja du har så rett @Stingray, det gikk litt raskt i svingene der ser jeg.

Takk for at du rettet meg opp.
Sist endret av SoppVandreren; 27. oktober 2018 kl. 15:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som andre sier her så demper dette anti-psykotiske midlet en del effekt av rusmidler, jeg som tidligere makkafreaker tok 2 Seroquel for å sove på kvelden, de kvelden jeg måtte sove. Da hadde jeg vært speeda hele dagen++. Har også hatt dårlige tripper pga jeg har gått på anti-psykotika, men kan være andre faktorer som spiller inn i tillegg. Så jeg ville eventuelt droppa å ta Seroquelen en viss periode, altså den perioden han vil mikrodosere + et par dager i forkant, slik at det er helt ute av systemet. Er usikker på halveringstiden når man går på dette fast.