Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1196
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en pose fult med oppknuste xtc piller altså det er kun pulver, et par folk har prøvd dem droppa det i rizla papir også fått effekt da. Snakket med en kompis av meg idag som fortalte meg noe jeg ikke hadde tenkt på, at dette der kunne være livsfarlig med tanke på du ikke får riktig miks noen kan få lite av ett stoff og andre kan være mye sterkere. Hvis du knuser 6 piller om til støv og hiver det opp i en pose så lager til 6 drops med rizla vil dette være farlig eller blir det ingen forskjell. Tripper som faen bare å tenke på det.
Vil ikke 100mg pille tilsvare 100mg pulver?
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Sitat av Cloor Vis innlegg
Vil ikke 100mg pille tilsvare 100mg pulver?
Vis hele sitatet...
En pille har jo blandestoff altså så mye ma så mye % amf

Så når det ligger masse pulver ned i en pose og du skal lage det til drops i rizla blir ikke feil da?
Sist endret av Myoxocephalus; 6. august 2018 kl. 10:11. Grunn: fiksa quote
Det skal ikke være noen store forskjell. Om du veier opp f.eks 2x 200mg vil det muligens skille noen få % virkestoff. Så lenge du ikke ser tydelige fargeforskjeller på pulveret, altså om det er grønt pulver(grønn pille) med flere mørke biter i er dette ofte mdma'en som ikke er pulverisert før press og om disse klumpene havner i bunnen av posen vil selvfølgelig dosene som veies opp her være mye sterkere. Bland/rist evt posen godt før du veier opp så er du ganske så safe.
Sitat av Cloor Vis innlegg
Vil ikke 100mg pille tilsvare 100mg pulver?
Vis hele sitatet...
Jo, det gjør det.
Men virkestoffet blir fordelt utover i alt pulveret.

Har du da knust 6 piller med 100mg, så sitter du med 600mg pulver.
Deler du den haugen med 600mg til 6 mindre hauger på 100mg så sitter du med 6 100mg hauger.

Legger du da disse 6 haugene oppi vært sitt rizla så vil du ha 6 drop med 100mg per.

Det jeg regner med at TS skal frem til her da, blir at disse 6 haugene er blitt blandet sammen, slik at du ikke aner hvor mye virkestoffer det blir i vært dropp.
Selv om alle haugene veier det samme, så kan det godt være at 2 av dem gjør deg supertura mens 2 av de nesten ikke gir effekt.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Soletti Vis innlegg
Jo, det gjør det.
Men virkestoffet blir fordelt utover i alt pulveret.

Har du da knust 6 piller med 100mg, så sitter du med 600mg pulver.
Deler du den haugen med 600mg til 6 mindre hauger på 100mg så sitter du med 6 100mg hauger.

Legger du da disse 6 haugene oppi vært sitt rizla så vil du ha 6 drop med 100mg per.

Det jeg regner med at TS skal frem til her da, blir at disse 6 haugene er blitt blandet sammen, slik at du ikke aner hvor mye virkestoffer det blir i vært dropp.
Selv om alle haugene veier det samme, så kan det godt være at 2 av dem gjør deg supertura mens 2 av de nesten ikke gir effekt.
Vis hele sitatet...
Det du sa ja. Det er dealeren min som selger de jeg bare oppbevarer de for han. Spør hvordan de funker da og hvor mye han doserer dropsa. Han har jo sagt at noen får bra funk på første mens noen kjenner det kun på det andre droppet. Han vet ingenting om xtc så jeg gjor litt research for jeg vil ikke være ansvarlig for at noen skader seg sikkerlig
Folk som presser piller måler ikke opp virkestoff til hver enkelt pille. Blandingsforholdet er målt opp på forhånd, og massen er homogen nok til at piller kan presses ut av en hvilken som helst del av pulveret. Om du knuser noen piller, så blir selvsagt ikke pulveret noe mindre homogent.
Det er mulig jeg er helt på bærtur her, men:

Dersom en pille har f.eks. 100 mg virkestoff, så vil ikke 100 mg med pulver fra denne knuste pillen tilsvare 100 mg virkestoff. Du må i så fall vite hvor mye pillen veier totalt, og regne ut forholdet mellom virkestoff og vekten av én pille.

Om pillen veier 1 gram og virkestoff pr. pille er 100 mg så er forholdet 1:10. Gitt at pillens masse er 100% homogen, trenger du således 1 gram med knust pillepulver for å få i deg 100 mg med virkestoff.