Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3081
Hei!
Jeg har gått på 100 mg seroquel grunnet søvnproblemer i rundt 2 måneder. Har planer om å bruke lsd, men lurer på hvor lenge jeg må være av seroquel før jeg vil kunne få full effekten av lsd.
Vil jeg kunne nyte like godt av psykedeliske stoffer, selv om jeg har brukt seroquel for en kort periode. Vil understreke at jeg ikke har schizofreni og at denne medisinen kun brukes grunnet søvnproblemer. Håper på svar!
Mvh meg!
Dette har du allerede spurt om i en annen svært aktiv tråd, da er det lite vits i å starte en ny en med det samme spørsmålet.
Pleide å ta en 3 dagers pause fra seroquelen når jeg skulle ta MDMA, 2C-B og/eller LSD. Var aldri noen nevneverdig forskjell på turene men det kan skyldes at jeg turet noe oftere enn anbefalt. Er uansett verdt å lese seg opp på halveringstider og regne seg frem til et nogenlunde tilfredstillende resultat.
Trådstarter
6 0
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Dette har du allerede spurt om i en annen svært aktiv tråd, da er det lite vits i å starte en ny en med det samme spørsmålet.
Vis hele sitatet...
Ja det stemmer. Jeg skrev feil i det innlegget, men fikk ikke rettet opp i det. Autokorekturen slo opp lamictal istedenfor lanoxin som er det jeg faktisk bruker. Får å unngå unødvendige innlegg der for tror at jeg sliter med humørsvingninger og fraråder meg å bruke stoffer som lsd, valgte jeg å lage en egen tråd, men korrekt informasjon.

Sitat av DfenZ Vis innlegg
Pleide å ta en 3 dagers pause fra seroquelen når jeg skulle ta MDMA, 2C-B og/eller LSD. Var aldri noen nevneverdig forskjell på turene men det kan skyldes at jeg turet noe oftere enn anbefalt. Er uansett verdt å lese seg opp på halveringstider og regne seg frem til et nogenlunde tilfredstillende resultat.
Vis hele sitatet...
Takk for svar!
Sist endret av xxxcc; 21. desember 2016 kl. 19:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av xxxcc Vis innlegg
Autokorekturen slo opp lamictal istedenfor lanoxin som er det jeg faktisk bruker. Får å unngå unødvendige innlegg der for tror at jeg sliter med humørsvingninger og fraråder meg å bruke stoffer som lsd, valgte jeg å lage en egen tråd, men korrekt informasjon
Vis hele sitatet...
Først Lamictal, så Seroquel, nå Lanoxin? For meg ble dette ikke særlig oppklarende
Trådstarter
6 0
Sitat av candela Vis innlegg
Først Lamictal, så Seroquel, nå Lanoxin? For meg ble dette ikke særlig oppklarende
Vis hele sitatet...
Jeg går på lanoxin (hjertemedisin) og seroquel og imovane for søvn. Bruker ikke imovane hver dag, siden seroquel stort sett gjør jobben.
Akkurat. Seroquel har halveringstid på ca 10 timer, tror forresten jeg tok det selv kvelden før min første syretur, og det gikk HELT fint. Lite virkestoff igjen etter 20 timer. Men LSD kan øke/forstyrre hjerterytmen, vet ikke om det vil være farlig, men vil anbefale deg å i hvert fall lese deg opp på det først, siden du går på Lanoxin og det sikkert har med hjerteproblemer å gjøre.
Sitat av candela Vis innlegg
Men LSD kan øke/forstyrre hjerterytmen
Vis hele sitatet...
Vet du hvordan dette er med LSD kontra sopp (flein)?
Trådstarter
6 0
Sitat av candela Vis innlegg
Akkurat. Seroquel har halveringstid på ca 10 timer, tror forresten jeg tok det selv kvelden før min første syretur, og det gikk HELT fint. Lite virkestoff igjen etter 20 timer. Men LSD kan øke/forstyrre hjerterytmen, vet ikke om det vil være farlig, men vil anbefale deg å i hvert fall lese deg opp på det først, siden du går på Lanoxin og det sikkert har med hjerteproblemer å gjøre.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svar!
Hvor stor dose seroquel tok du?
Ja, det kan medføre en viss risiko, men den er relativt liten.
Såpass liten at jeg tar sjansen.
Har ikke mange årene igjen uansett, ifølge legene.
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Vet du hvordan dette er med LSD kontra sopp (flein)?
Vis hele sitatet...
Nei det vet jeg ikke, dvs, begge kan gi økt eller forstyrret hjerterytme, men jeg vet ikke hvordan disse er i forhold til hverandre


Sitat av xxxcc Vis innlegg
Hvor stor dose seroquel tok du?
Vis hele sitatet...
Vanligvis 25 mg, muligens 50 mg. Bare små doser for å få sove Kan på en måte si "bare la være å ta det en dag eller to før", men det er viktig å få sove også. Tror små sovedoser ikke skal være noe problem med såpass kort halveringstid