Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hvordan tas kokain best mulig?
Ta det med pipa 23 7,99%
Injisere det 24 8,33%
Sniffe det 218 75,69%
Spise/drikke det 23 7,99%
Stemmegivere: 288. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  39 17708
[COLOR="Red"][/COLOR]
Hei.
Det er en kjent sak, at storparten av den kokain man finner i Norge, er veldig uttynnet og derfor nesten ikke gir noen effekt og man trenger derfor ikke bekymre seg for overdose eller andre farlige effekter ved injisering, sniffing eller spising/drikking.
Hvis man derimot bruker ren kokain, hvor farlig er da de ulike former for inntak?
Jeg vet at hvis man sniffer det, skader man nesen og luftveiene.
Er faren for hjertesvikt/kollaps stor ved sniffing kontra spising/drikking?
Er bivirkningene mer alvorlige hvis man injiserer det enn hvis man sniffer det?
Er faren for impotens stor hvis man spiser/drikker det og da, hvor mye om gangen trengs, hvor ofte og hvor lenge skal det brukes for at man kan bli impotent?
Kan man blande freebase i brus eller trengs det tabletter til for at man skal kunne innta det med leskedrikk?

Beklager at jeg kan ha formulert meg litt dumt, men jeg er i Polen og har derfor ikke tilgang til de 3 siste bokstavene i alfabetet
Sist endret av Raring; 27. november 2009 kl. 12:52.
Ved å innta det i leskedrikk vil den etsende skaden som normalt oppstår i nesen og luftveiene heller påvirke tennene og tannkjøttet ditt, noe som over tid kan gi deg stygt skadde tenner og i verste fall gjøre deg tannløs.
Sist endret av Franklin; 27. november 2009 kl. 13:40.
Beste måte ville jo selfølgelig vært IV. Men avhengihetsfaktoren er ekstremt og utbyttet av rusmiddlet ville blitt minimalt men ekstremt heftigt.
Du må regne med at sidestoffene som varen er utbøffet med er garantert like skadelig som produktet selv og i flere tilfeller fører til en mye kraftigere "hangover" eller skadevirkning enn det rene produktet selv alene ville foresaket.

Det er en grunn til at de personene som tar kokain sniffer det og normal levetid for en kokain-missbruker (daglig) er fra 2 til 8 år. Etter det vill du ikke ha noe nese og ta det inn i og du vill aldri kunne skyte det fast med tanke på at du måtte sette deg ett skudd vært 10min(lykke til med å finne blodårer etter 1 måndes tid) og dropp er vell bortkastet med mindre du sitter på store kvantum rene varer pga mengde du må ha for å oppnå samme effekt.
Sist endret av Sigurd4u; 27. november 2009 kl. 23:40.
Satt oppe med faren til en kompis av meg som er en vel kjent "gangster" her i byen. Vi pratet litt om dop og slikt å han sa vi kunne få kjøpe 96% ren cola med han. Det eneste han nevnte var at vis vi skulle ta det vær forsiktig å du kom nesten uansett til å bygene å blø nese bold. Han nevnte ingen langvarige bivirkninger men det er det sikkert masse av.
Har en anen kompis tennerne hanes er helt ødelagte etter hyppig bruk.
Sitat av Sigurd4u Vis innlegg
Beste måte ville jo selfølgelig vært IV.
Vis hele sitatet...
Ingen god ide med tanke på at Kokain er lokalbedøvende...
Hvar er IV er rimelig fersk på dette emne
IV står for intravenøs, og betyr at du injiserer stoffet i blodet, som regel med en sprøyte.
Cola er oppskrytt!
Bruk makka istedet. Bare sørg for å få noe bra som du kan sove, spise og knulle på.
Forøvrig vil jeg ikke oppfodre til bruk av amfetamin fordi det er noe jævla søppel, men cola er bare bortkastede penger.
Sniff det eller rull det inn i et sigarettpapir og svelg det. Førstnevnte funker fortest.
Å injisere, drikke eller røyke kokain og speed ville jeg ikke anbefale.

Og skal du først gå med joggesko (speed/pepper/makka/amfetamin/crank/spank) så ikke ta så jævla mye første gangen.
En kvarting eller en halv kvarting funker for en Lørdagskveld.
Skulle du ta et halvgram eller noe sånt så sørg for å ha noen pils til nedturen/avtenninga. En tolver burde holde.
Takler du å røyke tjall under ekstrem angst, depresjon og/eller paranoia så funker det også, men jeg ville holde knappen på pils.
Spis bananer også så du får litt b-vitaminer for du kommer neppe til å være så sinnsykt sulten etterpå, så bananer er greit å tvinge i seg.

Lykke til!
Sist endret av n00bjævel; 28. november 2009 kl. 20:28.
Sitat av n00bjævel Vis innlegg
Cola er oppskrytt!
Bruk makka istedet. Bare sørg for å få noe bra som du kan sove, spise og knulle på.
Vis hele sitatet...
Alltid stusset over dette, hvorfor påstår folk at bra amfetamin gjør at du kan sove, spise og knulle? Jo renere amfetaminen er, jo mer vil den redusere din evne til å sove, spise og knulle. De bivirkningene er bivirkningene til selve virkestoffet, ikke evnt utblandingsmiddel. Med mindre folk flest blander ut med meth eller noe annet med høyere halveringstid, noe jeg tviler litt på..
Sitat av Raring Vis innlegg
[COLOR="Red"][/COLOR]
Hei.
Det er en kjent sak, at storparten av den kokain man finner i Norge, er veldig uttynnet og derfor nesten ikke gir noen effekt og man trenger derfor ikke bekymre seg for overdose eller andre farlige effekter ved injisering, sniffing eller spising/drikking.
Hvis man derimot bruker ren kokain, hvor farlig er da de ulike former for inntak?
Jeg vet at hvis man sniffer det, skader man nesen og luftveiene.
Er faren for hjertesvikt/kollaps stor ved sniffing kontra spising/drikking?
Er bivirkningene mer alvorlige hvis man injiserer det enn hvis man sniffer det?
Er faren for impotens stor hvis man spiser/drikker det og da, hvor mye om gangen trengs, hvor ofte og hvor lenge skal det brukes for at man kan bli impotent?
Kan man blande freebase i brus eller trengs det tabletter til for at man skal kunne innta det med leskedrikk?

Beklager at jeg kan ha formulert meg litt dumt, men jeg er i Polen og har derfor ikke tilgang til de 3 siste bokstavene i alfabetet
Vis hele sitatet...
Først vil jeg bare si fra at vis du skal injisere cola eller hvem som helst stoff så la det være rent eller med noe som er vannløselig og er "ok" og få i blodårene.

Ved injisering er det også større sjangs og bli avhengig og du kan bomme på årer osv. Sier bare sniff det bedre enn og gjøre plata style

Vil foresten fraråde deg og Droppe cola siden 70 % av colaen blir borte i magan før den når blodet så taper litt penger der for og si det sånn

En veldig ren cola kan du starte blø neseblod ganske lett
Vil ikke si du ødelegger nese og hals ved og ta litt cola noen ganger
Jeg hadde forbruk på rundt 1 gram ca vær helg i 4-5 mnd og ikke merka noe på nese/hals

Sitat av n00bjævel Vis innlegg
Cola er oppskrytt!
Bruk makka istedet. Bare sørg for å få noe bra som du kan sove, spise og knulle på.
Forøvrig vil jeg ikke oppfodre til bruk av amfetamin fordi det er noe jævla søppel, men cola er bare bortkastede penger.
Sniff det eller rull det inn i et sigarettpapir og svelg det. Førstnevnte funker fortest.
Å injisere, drikke eller røyke kokain og speed ville jeg ikke anbefale.

Og skal du først gå med joggesko (speed/pepper/makka/amfetamin/crank/spank) så ikke ta så jævla mye første gangen.
En kvarting eller en halv kvarting funker for en Lørdagskveld.
Skulle du ta et halvgram eller noe sånt så sørg for å ha noen pils til nedturen/avtenninga. En tolver burde holde.
Takler du å røyke tjall under ekstrem angst, depresjon og/eller paranoia så funker det også, men jeg ville holde knappen på pils.
Spis bananer også så du får litt b-vitaminer for du kommer neppe til å være så sinnsykt sulten etterpå, så bananer er greit å tvinge i seg.

Lykke til!
Vis hele sitatet...
Makka er bedre enn cola? Morn du

Da har du nok aldri fått prøvd bra cola og fått form

Skal si makka er morro men er det vært og være så ødelagt dagen etter?
Du snakker også om angst og paranoja noe jeg aldri har merka men vis du har mye angst på stoff, så kan du ende opp med angst resten av livet :/
Rektal administrasjon er vel den "sunneste" måten å ta det på? Det forsvinner mye mindre enn det gjør i magen, for det er ikke magesyre(kanskje bittelitt) og det er ikke så mange enzymer til å bryte det ned. Du ødelegger ihvertfall ikke nesa/tennene
Sitat av Daggy Vis innlegg
Først vil jeg bare si fra at vis du skal injisere cola eller hvem som helst stoff så la det være rent eller med noe som er vannløselig og er "ok" og få i blodårene.

Ved injisering er det også større sjangs og bli avhengig og du kan bomme på årer osv. Sier bare sniff det bedre enn og gjøre plata style

Vil foresten fraråde deg og Droppe cola siden 70 % av colaen blir borte i magan før den når blodet så taper litt penger der for og si det sånn

En veldig ren cola kan du starte blø neseblod ganske lett
Vil ikke si du ødelegger nese og hals ved og ta litt cola noen ganger
Jeg hadde forbruk på rundt 1 gram ca vær helg i 4-5 mnd og ikke merka noe på nese/hals



Makka er bedre enn cola? Morn du

Da har du nok aldri fått prøvd bra cola og fått form

Skal si makka er morro men er det vært og være så ødelagt dagen etter?
Du snakker også om angst og paranoja noe jeg aldri har merka men vis du har mye angst på stoff, så kan du ende opp med angst resten av livet :/
Vis hele sitatet...

Nå sier jo til og med de garva gutta at om du har brukt gir et par ganger først så er ikke cola noen höjdare. Get me right... cola funker for noen timer ute på byen, men jeg personlig får ikke the super kick som jeg får av god makka. Men det funker for noen timer på byen. Synd det er så jævla dyrt.
Aner ikke hvorfor quoten min ikker er med her!

Sitat av Alfonzor Vis innlegg
Rektal administrasjon er vel den "sunneste" måten å ta det på? Det forsvinner mye mindre enn det gjør i magen, for det er ikke magesyre(kanskje bittelitt) og det er ikke så mange enzymer til å bryte det ned. Du ødelegger ihvertfall ikke nesa/tennene
Vis hele sitatet...
Synd du pusher amfetamin opp i endetarmen som er full av nerver!
Sitat av n00bjævel Vis innlegg
Synd du pusher amfetamin opp i endetarmen som er full av nerver!
Vis hele sitatet...
Har aldri pusha amf/coca i mitt liv, kommer aldri til å gjøre det. Det var snakk måter å ta inn coca på, så jeg tenkte bare at kanskje det sunneste var å ta det inn bakveien. Eller er det ikke det?
Sitat av n00bjævel Vis innlegg
Nå sier jo til og med de garva gutta at om du har brukt gir et par ganger først så er ikke cola noen höjdare. Get me right... cola funker for noen timer ute på byen, men jeg personlig får ikke the super kick som jeg får av god makka. Men det funker for noen timer på byen. Synd det er så jævla dyrt.
Aner ikke hvorfor quoten min ikker er med her!
Vis hele sitatet...
Når du har tatt cola har du drikki i tillegg?

Sitat av n00bjævel Vis innlegg
Synd du pusher amfetamin opp i endetarmen som er full av nerver!
Vis hele sitatet...
Jeg sier bare AUU

Sitat av Alfonzor Vis innlegg
Har aldri pusha amf/coca i mitt liv, kommer aldri til å gjøre det. Det var snakk måter å ta inn coca på, så jeg tenkte bare at kanskje det sunneste var å ta det inn bakveien. Eller er det ikke det?
Vis hele sitatet...
Har fakisk hørt noe lignendes men husker ikke helt riktig :/
Sist endret av Daggy; 28. november 2009 kl. 21:34.
@ Daggy! Ja, jeg har som regel drukket fordi jeg driver sjelden med knark mere. Er snakk om å røyke rev 3-4 ganger i året her liksom. Har fucka for mye med dop før i tiden til å orke det så det er som regel pga fylla jeg tar knark. Testa cola første gang i 2001, jeg. Og syns ikke det funka spesiellt mye. I forhold til speed. Men jeg skal prøve å ta det edru engang.

Har også hørt at å pushe det i analen skal funke, men siden det tærer på stort sett alt in the long run så kan det neppe være en jævlig god idé i lengden. Sånn sett burde makka vært kalt "syre", fordi det etser bort emaljen i kjeften og kan neppe være helt bra for analtarmen heller. Ya dig?
Sitat av n00bjævel Vis innlegg
@ Daggy! Ja, jeg har som regel drukket fordi jeg driver sjelden med knark mere. Er snakk om å røyke rev 3-4 ganger i året her liksom. Har fucka for mye med dop før i tiden til å orke det så det er som regel pga fylla jeg tar knark. Testa cola første gang i 2001, jeg. Og syns ikke det funka spesiellt mye. I forhold til speed. Men jeg skal prøve å ta det edru engang.

Har også hørt at å pushe det i analen skal funke, men siden det tærer på stort sett alt in the long run så kan det neppe være en jævlig god idé i lengden. Sånn sett burde makka vært kalt "syre", fordi det etser bort emaljen i kjeften og kan neppe være helt bra for analtarmen heller. Ya dig?
Vis hele sitatet...
Personlig så får jeg mye bedre form på colaen sammen med et par 6 packs

Men anyway så er jo kroppene og smaken forskjellige og er bra alle ikke liker det samma dopet
Spørsmålet her var vel hvor farligt kokain er?
Det blir farligt veldigt fort for du innser ikke at du er hekta før det er for sent!
Med speed fks. blir kroppen ikke avhengig på samme måten, det er vel mer sykist mener jeg.
Uansett all form for kjemiske stoffer er mindre bra. Avhengig av psyke osv.
Men jeg kan jo ta feil da...
Sitat av Alfonzor Vis innlegg
Rektal administrasjon er vel den "sunneste" måten å ta det på? Det forsvinner mye mindre enn det gjør i magen, for det er ikke magesyre(kanskje bittelitt) og det er ikke så mange enzymer til å bryte det ned. Du ødelegger ihvertfall ikke nesa/tennene
Vis hele sitatet...
Jeg tror enhver lege ville brukt IV/IM inntaksmetoder ved bruk av ett rent og sikkert medikament. Medisinsk sett er nok den metoden med størst sikkerhet og effektivitet intravenøs (IV) eller intramuskulært (IM) inntak, varierende på hvilket medikament det er snakk om. Men om dette er praktisk eller kult på ett coke-party er vell heller ett annet spørsmål, jeg bare kommenterer det du mener om sunneste måte og ta det på.

(offtopic innskudd)

Ville jeg blitt tilbudt en dose kokain på ett fett party, uansett inntaksmetode, ville jeg nok tatt det nasalt. Ikke at jeg er noe hyppig bruker av kokain, men har prøvd dette noen ganger.
Sist endret av Quetzalcoatl; 28. november 2009 kl. 22:13.
Sitat av Daggy Vis innlegg
Personlig så får jeg mye bedre form på colaen sammen med et par 6 packs

Men anyway så er jo kroppene og smaken forskjellige og er bra alle ikke liker det samma dopet
Vis hele sitatet...
Er mere hallusinogen typen. Speed/cola ligger i fortiden.
Salvia, blue lotus, sopp & LSD er den nye shiten min, baby.
Peace!
Angående rektalt inntak av stoffer:

Stoffet trekker fort igjennom til blodomløpet, på grunn av tynn hud og mye blodårer som ligger tett intil, så virkningen vil intreffe kjapt og man vil få en sterkere virkning enn hvis man tar det nasalt. Intravenøs administrasjon vil ha en enda raskere og sterkere virkning, og dette er ikke like helseskadelig som og inntak av nasal eller rektal metode. Ved intramuskulært inntak går det over til blodomløpet over lengre tid enn rektalt, så dette vil gi en svakere og lengre virkning.

Så det handler om hvor kjapt man får alt av virkestoffet inn i blodomløpet. Det jeg snakker om her gjelder ikke for urene medikamenter og rusmidler.
Sitat av puffman Vis innlegg
Det jeg snakker om her gjelder ikke for urene medikamenter og rusmidler.
Vis hele sitatet...
Om det er urene medikamenter/rusmidler, vil ikke da være sunnere å ta det rektalt en intravenøst/muskulært? Eller kommer alt det ureine inn da og?
Sitat av Alfonzor Vis innlegg
Om det er urene medikamenter/rusmidler, vil ikke da være sunnere å ta det rektalt en intravenøst/muskulært? Eller kommer alt det ureine inn da og?
Vis hele sitatet...
Jeg kan ikke uttale meg om de uønskede virkningene dette kan ha, fordi jeg vet ikke hva det urene er. Ett skudd, som de kaller det på gata, filtrerer du igjennom bomull, slik at de urene stoffene som ikke er vannløselig blir filtrert vekk, men alle de potensielt farlige vannløselige stoffer går jo framdeles rett inn i blodomløpet. Ved rektalt inntak trekkes de vannløselige stoffene igjennom huden inn til blodomløpet, og de urenhetene som ikke er vannløselig vil stoppe opp og heller gni inntil huden og kan, hvis uheldig, forårsake betennelse og sår. Ved nasalt inntak vil man oppleve det samme, og til slutt vil det som ikke er vannløselig trekke ned i magesekken. Man vil vell ende opp med blødende anal, sprutsjetta og evt ekstrem smerte.

Disse urene medikamenter og rusmidler er forresten langt fra sterilt. Bare en liten tankevekker, i forhold til sterile medikamenter leger bruker.
Trådstarter
2 1
Hallo.
Jeg ville bestille utstyr for testing av renheten i cola hos eztest.com, men da jeg skulle betale, godtok ikke betalingssystemet min e-postadresse og bestillingen min ble annulert.
Jeg kikket etter EZ Test sin gateadresse i 4 nederlandske telefonkataloger uten resultat.
Vet noen av dere om noen andre butikker som selger utstyr for testing av renheten i cola?

Videre vil jeg selvsagt hvordan jeg skal innta stoffet med best effekt og minst mulig skadevirkninger.
Jeg har laget en avstemning i forumet men disse alternativene:
1) Ta det med pipa
2) Injisere det
3) Sniffe det
4) Spise/drikke det
Av de 95 som hittil har stemt, stemte 75 for sniffing,
8% for skyting, 8% for spising/drikking og 8% for inntak med pipe.
Sniffing vet jeg skader nese og luftveier.
Derfor er sniffing uaktuelt.
Skyting gir jo den kraftigste rusen, men det krever jo litt kjedelig forarbeid og selger apotekene det riktige utstyret for skyting?
Inntak med pipe krever jo at jeg blander pulveret ut med ammoniakk/salmiakk og hva trengs videre?
Jeg har kommet frem til at det mest fornuftige er at jeg spiser/drikker det. Jeg vet imidlertid ikke om det da trengs tabletter eller om jeg kan blande rent pulver ut i desserten/brusen. Hvis jeg kan det, er det da stor fare for at jeg skader tennene?
Sist endret av Raring; 28. november 2009 kl. 23:27.
Du skader ikke luftveiene eller nesa ved å teste å snorte kokain én gang. Du får heller ikke tannskader av én gang. Blander du det ut i brus for å ta det oralt så er det antakeligvis brusen som skader tennene mest. Bare husk at oralt inntak er helt latterlig ineffektivt, skal du først ha det i kjeften bør du heller gni det under leppa.
Du kan pakke den ønskede mengden kokain i sigarettpapir og svelge klumpen for å innta rusmiddelet uten fare for å skade tennene. Apotekene selger for øvrig alt du trenger for å injisere det, og du vil ikke bli quizzet om hva du skal bruke det til om det er det du frykter for.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av Elefanten Vis innlegg
Alltid stusset over dette, hvorfor påstår folk at bra amfetamin gjør at du kan sove, spise og knulle? Jo renere amfetaminen er, jo mer vil den redusere din evne til å sove, spise og knulle. De bivirkningene er bivirkningene til selve virkestoffet, ikke evnt utblandingsmiddel. Med mindre folk flest blander ut med meth eller noe annet med høyere halveringstid, noe jeg tviler litt på..
Vis hele sitatet...

Mye speed er blanda med meth, faktisk.
De sier kokain er så farlig for hjertet og sånn, at man kan få hjerteinfarkt å sånn. Tull jeg er 210 kg og i ekstremt dårlig form og kokain går helt fint.
etter hva jeg leser her fårstår jeg set som at en snort, en IV, en dropp, og en rektal, i hvilken som helst rekkefølge vil være det beste, for minimalt slitasje på hvert område. Duuude, glad jeg ikke driver med Cola..
Sitat av onoffon Vis innlegg
De sier kokain er så farlig for hjertet og sånn, at man kan få hjerteinfarkt å sånn. Tull jeg er 210 kg og i ekstremt dårlig form og kokain går helt fint.
Vis hele sitatet...
De sier at å kjøre i 300km/t er farlig. Tull, jeg kjørte i 300km/t i går jeg, det går helt fint!
Langvarig bruk av noe som helst i denne verden kan vel ikke ansees som sunt. Langvarig bruk av Kokain kontra amfetamin vil nok få flere fysiske plager(nese,hals) enn amfetamin hvor psyken er det som får kjørt seg mest. Kan vel finne en cirkus på hvor ren colaen er ved å kutte bort blandestoffene med hjelp av salmiakk feks. Ta 1g og få vekk blandestoffene, sitter du igjen med 0.3 feks er stoffet rundt 30%ish
en lege sa til en kompis av meg at kokain hvertfall var mindre farlig en amf

Sitat av onoffon Vis innlegg
De sier kokain er så farlig for hjertet og sånn, at man kan få hjerteinfarkt å sånn.
Vis hele sitatet...
Det er amf som er farlig for hjertet fordi blodårene trekker seg sammen,men cola utvider de seg
Sitat av downer Vis innlegg
Det er amf som er farlig for hjertet fordi blodårene trekker seg sammen,men cola utvider de seg
Vis hele sitatet...
Tull! Kokain virker som en minst like sterk vasokonstriktor (altså sammentrekker av blodårer) som amfetamin.
Sitat av n00bjævel Vis innlegg
Cola er oppskrytt!
Bruk makka istedet. Bare sørg for å få noe bra som du kan sove, spise og knulle på.
Forøvrig vil jeg ikke oppfodre til bruk av amfetamin fordi det er noe jævla søppel, men cola er bare bortkastede penger.
Sniff det eller rull det inn i et sigarettpapir og svelg det. Førstnevnte funker fortest.
Å injisere, drikke eller røyke kokain og speed ville jeg ikke anbefale.

Og skal du først gå med joggesko (speed/pepper/makka/amfetamin/crank/spank) så ikke ta så jævla mye første gangen.
En kvarting eller en halv kvarting funker for en Lørdagskveld.
Skulle du ta et halvgram eller noe sånt så sørg for å ha noen pils til nedturen/avtenninga. En tolver burde holde.
Takler du å røyke tjall under ekstrem angst, depresjon og/eller paranoia så funker det også, men jeg ville holde knappen på pils.
Spis bananer også så du får litt b-vitaminer for du kommer neppe til å være så sinnsykt sulten etterpå, så bananer er greit å tvinge i seg.

Lykke til!
Vis hele sitatet...
noe som heter smak og behag. noen liker cola, og kan ikke fordra speed. og noen digger speed, men kan ikkefordra cola!
Hva ved bruk som påsmøring under forhuden?
Sitat av fxxked Vis innlegg
Hva ved bruk som påsmøring under forhuden?
Vis hele sitatet...
akk det har jeg tenkt på å!
▼ ... flere år senere ... ▼
Sorry gammel tråd! Mitt spørsmål er: Er det like virkningsfullt å smøre kokainen under leppa og på tannkjøttet, som å snorte den? Ble avvent fra Otrivin nesespray for 1 år siden, etter 20 år med spray hver dag. Så vil nødig dra noe som helst opp i nesa utenom saltvann.
Nei, det funker ikke like bra å smøre det på tannkjøttet. Skrur ned opptaket i kroppen med en god del. Funker rundt halvparten så bra syns jeg å ha lest en gang.
Hva med å plugge det? Vil det fungere bedre en å snorte, og vil det være den ''minst'' skadelige inntaksmetoden?
Jeg får lett sår i nesen, kan fint begynne å blø/få sår etter et halvt gram brus i nesten, eller halvgram-gram med speed for den saksskyld, og det værste er at jeg er allergisk så jeg går alltid rundt med en tett nesebor eller snufser litt, så sårene tar så jævla lang tid å gro siden jeg ofte(til tider) må snyte meg osv
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vet ikke om dette er sant . men jeg har hørt fra enn rimlig erfaren bruker av stoff å da mener jeg ikke 18 åring som har tura rundt på mdma og røyka seg fjern nå og da i et par års tid men fra enn som har nesten 40 års pluss erfaring . å det å skyte kokain er noe av det dumeste man kan gjøre faktisk like dumt som å sniffe løsemidler over lengre periode
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av fxxked Vis innlegg
Hva ved bruk som påsmøring under forhuden?
Vis hele sitatet...
Dop og kjønnsorganer er skjeldent en god kombo, tar med en lenke til et ekstremt eksempel :
http://www.cocaine.org/health/dangers.html