Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 653
Har lyst å prøve ut denne komboen en gang, men finner lite info om dosering av denne comboen. Skal jeg ta vanlig dose mdma og heller kjøre i meg mindre doser ket (15-30mg nasalt) utover kvelden?

Hva tenker dere freaks?
Yes. Men vent gjerne litt så du har noe mdmda tur først. Og bruk ket når mdma peak er over. Doser etter ønske.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Syyyyk blanding. Bruke å ta 0,2 drop mdma å 50-100mg opp næsa. Nydelig miks. Anbefales sterkt.
xxxxx221
Admin221's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Syyyyk blanding. Bruke å ta 0,2 drop mdma å 50-100mg opp næsa. Nydelig miks. Anbefales sterkt.
Vis hele sitatet...
Tenker også en 0,15g-0.2g drop med emma. Vente til jeg kjenner det godt. Så tar jeg små og heller mange sniff med ket utover kvelden :P
Sitat av Admin221 Vis innlegg
Tenker også en 0,15g-0.2g drop med emma. Vente til jeg kjenner det godt. Så tar jeg små og heller mange sniff med ket utover kvelden :P
Vis hele sitatet...
Høres ut som en lur fremgangsmåte. Jeg liker absolutt best å keybumpe ket når jeg blander det med andre ting.
xxxxx221
Admin221's Avatar
Trådstarter
Sitat av moret Vis innlegg
Høres ut som en lur fremgangsmåte. Jeg liker absolutt best å keybumpe ket når jeg blander det med andre ting.
Vis hele sitatet...
Ikke bare høres det bra ut, men er også den tryggeste måten uten å la vær å ta det