Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 726
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var heldig og scoret meg veldig bra ketamin før helgen men fikk ikke mengden jeg betalte for så fikk cola med på kjøpet og en oppfordring fra dealern om å kombinere disse 2 rusmidlene, leste litt opp på rusreports og rusmessig så skulle det være en lovende kombo startet med og bygge meg opp med 20mg linjer nasalt hver 20 min. Da jeg peaket på 140mg var det Påtidet å inndra ei feit linje med cola, er i dette øyeblikket kraftig påvirket av ketamin,så mye at ansiktet mitt er så kraftig bedøvet så å dra en linje med cola ble like vanskelig som rocket-science men fikk tilslutt blowet den etter å ha sittet i 20 minutter å siktet Drøyt 15 min senere kicker colaen på max, sitter i sofaen så kraftig beruset at det eneste jeg hadde retningsans til og gjøre var å mumle "meget påvirket" til vennene mine som er tilstedet i et forsøk på å forklare dem hvor beruset jeg var sitter for d meste stuck i sofaen hele kvelden begeistret over hvor behagelig, kraftig og underlig type rus dette var noen andre som har erfaring med denne komboen?