Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 7009
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skulle gjerne tatt av meg noen kilo, og lurer egentlig på om det er noe dop som kan hjelpe meg med dette ? Vet jo at man mister matlysten av flere forskjellige, men er ikke interessert i å gå rundt i amfetamin rus hele dagen heller. Så lurer på om det er noe litt mindre "farlig" og merkbart man kan bruke?
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De periodene jeg røyker mye weed går jeg ned en del også.. vet ikke helt hvorfor
uten at jeg har noen kjennskap til dette, så jeg dokumentar om hollywood lege som skrev ut mye adderall til kjendiser. om disse selges enda, vet jeg ikke
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tror det er fordi jeg røyker så mye jeg har gått opp i vekt, ender alltid opp med å sitte hos en eller annen kompis og munche alt for mye.
Føler selv att hvis jeg kun røyker sporadisk så muncher jeg, men når jeg røyker ofte, så mister jeg litt matlyst/eller at jeg bare blir så giddalaus at jeg ofte utsetter spisingen litt for mye.

On topic, så vet jeg jævlig lite om det du lurer på, men en kompis spiste mye stacks/stackers? daglig over en ganske lang periode Noe som gjorde att han mista en del kilo. Matvaner osv. har nok en del og si også da...
Sist endret av Bhang; 9. mars 2018 kl. 02:56. Grunn: Fordi den russiske nissen er blå!
Er det slike råd du er ute etter? Det er bare en sunn måte å gå ned i vekt på, og det er å jobbe med kosthold og trene regelmessig. Ellers er det visst inn å fly rundt i amfetaminrus og ende opp som et ranglebein. Jeg ville heller valgt noen KG ekstra.

Mange som går ned i vekt av weed, men da er det nok hovedsaklig fordi de ikke gidder å spise, fordi de er opptatt med å rulle neste.
Heller ikke å annbefale.
Det er mange som bruker 5-HTP for å gå ned i vekt. Om det fungerer så er det relativt ufarlig og mye bedre enn dop.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Barbiedop! Eller melanotan som det heter.

Jeg ble stappmett av en brødskive hele dagen, tok alt overlagsfett, samt at jeg ble veldig brun. (og kåt)
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Plantebasert kosthold.
Er ikke akkurat dop, men sunt er det og du går ned i vekt med liten innsats.
Jeg kan ikke si noe om å ta av noen kilo. Jeg har alltid vært en tynn flis, 180 høy og 60-65 kg. Har alltid røkt, men sluttet med det i fjor sommer. Jeg har aldri lagt på meg uansett hva jeg har spist.

Nå har jeg fått mage for å si det slik. Mer enn ønsket for å si det slik. Anbefaler selvsagt ingen å begynne å røyke men hvis alternativet er amfetamin så... En blir vel nødt til å passe på hva en eter og trene hvis en ikke har noe annet lurt å finne på. De fleste som skal ned noen kilo pleier å måtte jobbe for det på en eller annen måte (sett vekk fra slankeoperasjon vel å merke, men det er vel arbeid med det og)
Clenbuterol og steroider
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av knert1 Vis innlegg
Er det slike råd du er ute etter? Det er bare en sunn måte å gå ned i vekt på, og det er å jobbe med kosthold og trene regelmessig. Ellers er det visst inn å fly rundt i amfetaminrus og ende opp som et ranglebein. Jeg ville heller valgt noen KG ekstra.
Vis hele sitatet...
Skjønner at det sunneste er godt kosthold og trene, men er litt urutinert så hadde vært greit med "noe ekstra" for å hjelpe på veien, og da uten å ty til noe så sterkt som amfetamin. Det er uaktuelt
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Carmex Vis innlegg
Barbiedop! Eller melanotan som det heter.

Jeg ble stappmett av en brødskive hele dagen, tok alt overlagsfett, samt at jeg ble veldig brun. (og kåt)
Vis hele sitatet...
Får man ikke fort mye bivirkninger av dette ? Er ingen i min omgangskrets som går på det, så alt som kommer opp når jeg googler er jo de "pass deg dette er kjempefarlig" artiklene
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skjønner at det sunneste er godt kosthold og trene, men er litt urutinert så hadde vært greit med "noe ekstra" for å hjelpe på veien, og da uten å ty til noe så sterkt som amfetamin. Det er uaktuelt
Vis hele sitatet...
Hvorfor må det være dop?
Som sagt så kan du legge om diet og gå ned i vekt uten å gjøre noe som helst, alt du trenger å gjøre er spise sunt og da helst bare planter, du vil rase ned i vekt og kroppen din vil takke deg.
Du trenger ikke dop for å gå raskt ned i vekt. Legg om kostholdet helt i et par måneder(hovedsaklig plantebasert, ingen
eller lite karbohydrater, mye rent kjøtt) og kiloene vil rase av. Det er mye sunnere for deg både psykisk og fysisk. Veeeldig mye billigere er det også.
Sist endret av ezel; 9. mars 2018 kl. 14:53.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skjønner at det sunneste er godt kosthold og trene, men er litt urutinert så hadde vært greit med "noe ekstra" for å hjelpe på veien, og da uten å ty til noe så sterkt som amfetamin. Det er uaktuelt
Vis hele sitatet...
Så prøv å bli rutinert da.
Som jeg prøvde å si tidligere,
det finnes ikke "noe ekstra" som ikke har bivirkninger.
I så fall er det diverse dietter du er ute etter, lav karbo diett, eller plantebasert kosthold som trollanon nevnte. Men selv med lavkarbodiett er trening essensielt. Får ikke en sunn kropp helt uten videre, eller pga et vitamin.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Får man ikke fort mye bivirkninger av dette ? Er ingen i min omgangskrets som går på det, så alt som kommer opp når jeg googler er jo de "pass deg dette er kjempefarlig" artiklene
Vis hele sitatet...
Jo, ved overbruk kan du få hvite flekker og arrlignende merker. Jeg fikk en liten runding på hoften som tok 2 år før forsvant.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tar LETT av meg et kg på 1 uke. Slutt å spis! Hold ut 2-3 dager med lite mat, bare middag feks. så krymper magesekken etter noen dager og da klarer du ikke spise mer enn ei brødskive. Vær forberedt på at du kan få en spyfølelse et par minutter men så det ut å ikke spis akkurat da, da spyr du. Men hold deg til veldig lite mat, kanskje èn proteinrik yogurt to ganger til dagen så har du hvertfall noe å gå på. Ikke en sunn måte å slanke seg på i det hele tatt, men dette gjør jeg før pissing pga. hasj fordi jeg muncher da og legger på meg de kg igjen. Så når jeg slanker meg igjen så fjerner jeg jo det fettet som thc’en ligger. Jeg er naturlig slank så tror ikke denne metoden funker å få ut hasjen fort med mindre du er slank fra før av.

Men prøv den metoden å se om det hjelper! Etter noen dager så merker du godt at du ikke klarer å spise så mye og sultfølelsen går vekk.
Lykke til hehe
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Et par kg*
Bruk clenbuterol eller DNP...
Hvis du har et ønske om å faktisk holde på vektnedgangen må du finne en måte å spise på som ikke gjør at du føler sult hele tiden. Fra egen erfaring er animalsk fett svært mettende og nesten umulig å overspise på, så bacon, høyrygg, nakkekoteletter, kyllinglår o.l.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
DNP som er nevnt er bare en... fenomenalt dårlig idé. Det er livsfarlig.
Sitat av Trollanon Vis innlegg
Hvorfor må det være dop?
Som sagt så kan du legge om diet og gå ned i vekt uten å gjøre noe som helst, alt du trenger å gjøre er spise sunt og da helst bare planter, du vil rase ned i vekt og kroppen din vil takke deg.
Vis hele sitatet...

Er enig i at svaret ligger i diet eller spiserytme og ikke dop, men jeg stusser på at du sier at det er sunt å spise utelukkende planter. Det er vanskelig (om ikke umulig) å dekke sitt behov for essensielle fettsyrer og aminosyrer om man kun spiser plantebasert. Videre vil jeg påstå at det må være en vanskelig og tung vei å gå for å gå ned et par kilo, da man uten nok fett vil slite med regelmessig og hard sultfølelse. Fett is king

Til TS, så serverer jeg min mirakelkur, lol! Men jeg er helt seriøs:

Ketose sammen med intermittent fasting, evt bare en lengre faste. Du kan nærmest se på at fettet ditt blir omgjort til muskler, du er sjeldnere sulten, tross mer energi og høyere testosteron og human growth hormone nivåer. Og du vil ikke ha et ubalansert kosthold som tvinger deg til å ta kosttilskudd, det finnes tross alt ingen essensielle karbohydrater.

Lykke til!
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg gikk ned 25kg på 1,5mnd. ingen bra slankekur men funker som bare faen.

tar først 1-2 døgn uten mat, drikker et glass melk innimellom for å bli litt mett. magesekken krymper og du blir supermett av nesten ingenting.
etter dette kan jeg gå en dag uten å være sulten på en brødskive eller 2 og 2-3 glass melk.

tokk omega-3 og vitamintillskudd når jeg har gjorde dette, vet ikke hvor mye det hjelper men er nok bedre enn ingenting
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
jeg gikk ned 25kg på 1,5mnd. ingen bra slankekur men funker som bare faen.
Vis hele sitatet...

Hva veide du før du begynte og hva veier du nå i dag?
Det å gå ned 4 kilo i uka høres ut som tullball
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Her tar jeg kun høyde for Big Brother 2006.
Råkost vs Proteinpulver vs Lavkarbo.

Råkost gikk mest ned i vekt (Var vel ca. 6-7 på hvert lag).

Alle lagene trente like mye over 1 uke.

Kun min personlige vitenskap som ble streamet live i trynet mitt fordi jeg ikke hadde noe bedre å gjøre.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, det finnes. Bare pass på at du ikke tar bort musklene i samme slengen. Husker ikke hva det heter, men hørte en gang fra en troverdig kilde om noen som hadde brukt det med høy suksess.
Btw, synes det er litt rart at folk jogger så mye og spiser lite. Det er jo sprinting og å spise godt med proteiner som er veien til å bli tynn.
metamfetamin bruur
1. speed
2.clembutrol
3.trening