Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2018
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Shabba freaks!
Jeg reiser til tyrkia om noen uker i nærheten av alanya og skal være ei stund, det jeg lurer på er om det er lett å skaffe seg Dolcontin eller Oxycontin der nede samt xanor og valium, om jeg f.eks bare kan bestille lege time og få kjøpt resepter slik som enkelte plasser i spania eller om kanskje noen shabbye apotek selger uten resepter
Mvh meg ((:
Er kanskje hostesaft med dxm over disk der. Det funke visst bra.
Jeg tror det faktisk er lettere og få tak i slike stoffer på gata enn å gå til lege å apotek der nede. Et tips er å finne en harry taxi sjåfør, de kan kanskje hjelpe. Det ordna seg for meg å dama allerede på dag nr 2 når vi var der
Sist endret av Pils; 10. mars 2018 kl. 00:58.
Anonym bruker
"Arbeidende Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Shabba freaks!
Jeg reiser til tyrkia om noen uker i nærheten av alanya og skal være ei stund, det jeg lurer på er om det er lett å skaffe seg Dolcontin eller Oxycontin der nede samt xanor og valium, om jeg f.eks bare kan bestille lege time og få kjøpt resepter slik som enkelte plasser i spania eller om kanskje noen shabbye apotek selger uten resepter
Mvh meg ((:
Vis hele sitatet...
Har hørt at hvis du har en ekstra slant med penger kan du enkelt få time hos en privat lege som kan skrive ut resepter slik at du kan hente varer enkelt på apoteket. Ellers som Pils skriver, snakk med de riktige folkene, taxi osv, sikkert billigere