Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3689
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet det vanligvis er 1-7 dager ish i urinprøver på xanor men har det noe å si om man tar mange iløpet av en helg feks, kan det ta lengre tid før det går ut da? Eller gjelder det fra siste inntak somregel?
Et større inntak tar lengre tid.
Handler om halveringstid.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Shit.. Okey la oss si jeg hadde 17 stk, vet ikke helt hvor mange jeg tok men var spredt utover et par dager vertfall, rundt 10-15 dager til jeg skal ta prøven fra idag og er 3 dager siden sist inntak ca.
Er d mulig å evt. gå på apoteket å kjøpe en prøve å skjekke om jeg er ren?
Det er mulig!

En slik for eksempel.

Nå vet jeg ikke om cut-off verdier samsvarer med lab, men gir ihvertfall en ca indikasjon.
Hvorfor stresser du med dette egentlig? Mange spør her på bruket om disse urinprøvene, med påfølgende spørsmål om å teste på apoteket for "å være sikker". Er det ikke sånn at du bare stresser deg selv opp med å gjøre et stort nummer ut av det? Er en grei teoretisk sjanse for at det går bra, og du har allerede rullet terningen. Vent og se hva som skjer.
Jeg inntokk 50 Xanax 1mg en helg (3 dager ca) og hadde ikke Alprazolam i urinen 5’dager senre, dette var disse blå Ksalol - men jeg når jeg har hatt dem på resept (hundebein) H brukt 1stk 2mg daglig i 3-4 dager - har Alprazolam vist i urinen ca 10 dager senre. (Har meget gøy toleranse på benzodiazapin - og dette første gang jeg virklig missbrukte dem siden jeg ble nykter, første gatekjøpte på fler år).

For all del, det kan ha vært Diazapam/Rivotril hjemmelaget Ksalol uten Alprazolam - jeg pleier å være merkbart flink til å merke forskjell på di forskjellige Benzodiazapiner, men her røyket jeg THC i tillegg (noe jeg aldri gjør) så beklager om det ikke ble noe eksakt svar for deg.