Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  178 24101
Har et abbonent hos den engelske komikeren "somegreybloke" sine videoer på youtube, og fikk med meg denne morsomme og sarkastiske snutten om dommedag: The Rapture

Det finurlige i denne snutten, er at han nevner datoen for dommedag har blitt "fastslått": 21 mai 2011, av Harold Camping.
Fra wikipedia ser jeg imidlertid at samme fyren har spådd verdens undergang (minst) én gang før:

1994 - Pastor John Hinkle of Christ Church in Los Angeles predicted June 9, 1994. Radio evangelist Harold Camping predicted September 6th, 1994.
2011 - Harold Camping's revised prediction has May 21, 2011 as the date of the rapture.
Vis hele sitatet...
Folka som (igjen) tror på Harold's spådom om dommedag har kjørt rundt på propaganda-turné i usa siden i mars: CNN.com - Road trip to the end of the world

They gave away cars, pets, music collections and more to relatives, friends and neighbors. Some items they kicked to the curb. In homes that weren't emptied, clothes are still hanging in closets, and dishes, books and furniture -- including one man's antique collection -- are gathering dust. Unless, of course, they've been claimed by others. If you believe it's all going to be over soon, why would it matter if you close the front door, much less lock it, when you walk away?
Vis hele sitatet...
Så, vi har nå en gjeng fanatiske mennesker som tror at verden går under om ca. 5 dager, som har gitt bort eiendeler og som nå vil ha med seg flere til "det hinsidige". Jeg mener dette bare er et PR-stunt for å skaffe flere medlemmer. De mest gudfryktige vil fortsette å tro, og avfeie spådommen til Harold som en mennesklig feil når de fortsatt puster den 22... Noen av medlemmene som ga bort alt de eide vil kanskje saksøke Harold, hvem vet... Kanskje det kommer innboforsikring mot "falske dommedager" om dette blir en større trend der borte.

Dersom du var med i en religiøs gruppe, og verdens undergang ble fastslått, ville du da fortsette å tro på den samme religionen etter "dommedag"?

Sist endret av Turbolego; 16. mai 2011 kl. 10:19.
la merke til det som står på siden på bilen der " Have you heard the awesome news? the end of the World is Almost Hero!" og "The Bible Guarantees it" for en gjeng med skruller spør du meg.

de som først blir med i en relgiøs gruppe som dette regner jeg med er hjernevasket eller ganske svake til sinns for det første. så de klarer vell ikke å tenke tanken med å saksøke denne fyren om det ikke skulle være dommedag.
Hehe, the Bible guarantees it, står det.

Sitat av Matt 24:35-36
Himmel og jord skal forgå, men mine ord skal aldri forgå. Men den dagen og timen kjenner ingen, ikke englene i himmelen og heller ikke Sønnen, bare Far.
Vis hele sitatet...
Jaja. Det er jo festlig at de kommer med falsifiserbare påstander. Håper bare noen dokumenterer reaksjonen deres når absolutt ingenting skjer.
Stakkars mennesker. Kaster bort livet sitt på tull og tøys.
Lurer på hva disse menneskene kommer til å gjøre om en ukes tid fra nå..
Jeg tror ikke det skjer så jævlig mye den 21 mai, men det er mye som tyder på at det vil skje noe snart.
Mayaene spådde at flere naturkatastrofer ville ramme kloden fra tidlig 2011. Storflom i Australia januar 2011, jordskjelv på New Zealand i februar, jordskjelv i Japan i mars. Storflom i Mississippi akkurat nå. Jordskjelv i Spania for noen dager siden.

Det spesielle her er at orbit diagrammet til NASA viser at planetene kloden, merkur, venus og mars, altså de 4 planetene nærmest sola, ligger på en helt vannrett linje datoen 21 mai. Spoler man diagrammet noen uker/måneder fram ser man også tydelig kometen Elenin komme inn i vårt solsystem.

Vi har 9 planeter i vårt solsystem, og mayaene spådde at en såkalt "Planet X" ville komme og ødelegge kloden i 2012. En svensk forsker jeg ikke husker navnet på mente at dette ville skje 28 oktober 2011, og spoler man orbit diagrammet fram til denne datoen ser man at denne såkalte kometen er farlig nær vår klode.

Mange mener også at NASA prøver å dekke over det som kan være i ferd med å skje. "Global oppvarming" er et eksempel. Se bare på ozonlaget vårt, det er snart tynna helt ut. Flere mener at dette er pga den massive gravitasjonen til Planet X/Elenin.
NASA mener at dette objektet vil passere kloden flere titusener av lysår unna.

Til opplysning skyldte altså amerikanske myndigheter på nyttårsraketter, da 10 000 fugler falt om å døde i januar, dem hadde flere teorier på hvorfor 30 000 krabber ble skyldt på land i UK, men det som gikk igjen mest var all støyen fra båtene hadde skylda.
Hundrevis av kuer faller om og dør i USA, og finner ingen tegn på hva som kan ha skjedd, sjuke har dem ihvertfall ikke vært. Trekkfugler her hjemme kommer også hjem 3 uker for tidlig, noe som aldri har skjedd før.

Er alt dette tilfeldig?

Jeg tror jordens magnetfelt, som både fugler, fisker og krabber er avhengige av for å navigere, svekkes av den kraftige gravitasjonen denne Planet X/Elenin innehar. Jeg tror også det syltynne ozonlaget vårt også har blitt/blir påvirker mer i tiden som kommer av PlanetX/Elenin.


Istedenfor å avskrive disse teoriene/bevisene og tro på alt myndighetene forteller oss, og da spesielt amerikanske myndigheter, kan man heller sette seg ned og lese litt om det. Sette seg litt inn i det.

Godtroende mennesker finnes det altfor mange av her i verden. Går myndighetene ut og forteller at 10 000 fugler dør av nyttårsraketter(!), ja så nikker man enig og tenker ikke noe mer på det.


Har en liten følelse på at mange på freak.no, spesielt datanerder som er så oppslukt av WoW at dem ikke får med seg hva som skjer i samfunnet, avskriver dette
Og alt dette hevder du uten å legge ved troverdige kilder for alle påstandene.
Er ikke dette den 104 gangen noen kommer med en dommedagsprofeti? Naturkatasrofer som jordskjelv, tsunamier, overflod osv har skjedd så lenge jorden har eksistert. Hvorfor skulle det være annerledes nå? Og hva er det egentlig vi skal dø av? Skal jorda sprenge i fillebiter?
Hvis verden går under den 21 mai så blir jeg lei meg... har ikke ventet i nesten 18 år, for og dø 4 dager før jeg er 18!!
Sist endret av justastonedhuman; 16. mai 2011 kl. 11:05.
og uansett om jorda går under i 2012 eller 21mai. for den saks skyld. hvorfor tenkte så jævlig mye på det. ingenting vi kan gjøre uansett. lev livet, ha det fett. man lever ikke evig uansett... det er ikke trist en gang, hvor mange er det som kommer til å gråte når jorda har gått under? nettop. ingen.
Sist endret av Feedee; 16. mai 2011 kl. 11:09.
Er det sagt noe om hvordan denne dommedagen skal være?

Blir det svovel og ild eller bare slutter alt å eksistere?
Sitat av MasterCorruptor Vis innlegg
Er det sagt noe om hvordan denne dommedagen skal være?

Blir det svovel og ild eller bare slutter alt å eksistere?
Vis hele sitatet...
det blir en verden med jomfruer å brennvin
Sitat av MasterCorruptor Vis innlegg
Er det sagt noe om hvordan denne dommedagen skal være?

Blir det svovel og ild eller bare slutter alt å eksistere?
Vis hele sitatet...
Yr.no sier regnbyger. Om det vil regne vann eller svovelsye står det derimot ingenting om
Det er 8 planeter i vårt solsystem.

Men sjå her angåande fulgane som fall: http://www.forskning.no/artikler/2011/januar/275403

"– Jeg vet ikke hvorfor dette presenteres som en stor sensasjon. Det er noe som skjer av og til når det er dårlig vær, sier Jon Fjeldså, som er professor i ornitologi på Statens Naturhistoriske Museum i Danmark."

Korleis nokon kan sveise saman ein teori om endra magnetisk felt rundt Jorda grunna gravitasjonen til ein komet, utan å lese sjølv den enklaste forklaringa til dei som faktisk kan litt om fuglar er heilt uforståeleg for meg.
Sitat av grandiz Vis innlegg
Jeg tror ikke det skjer så jævlig mye den 21 mai, men det er mye som tyder på at det vil skje noe snart.
Mayaene spådde at flere naturkatastrofer ville ramme kloden fra tidlig 2011. Storflom i Australia januar 2011, jordskjelv på New Zealand i februar, jordskjelv i Japan i mars. Storflom i Mississippi akkurat nå. Jordskjelv i Spania for noen dager siden.
Vis hele sitatet...
Antall jordskjelv er rimelig konstant: http://earthquake.usgs.gov/learn/top...arthquakes.php

Sitat av grandiz
Det spesielle her er at orbit diagrammet til NASA viser at planetene kloden, merkur, venus og mars, altså de 4 planetene nærmest sola, ligger på en helt vannrett linje datoen 21 mai. Spoler man diagrammet noen uker/måneder fram ser man også tydelig kometen Elenin komme inn i vårt solsystem.
Vis hele sitatet...
Det er selvsagt dømt til å skje at enkelte planeter ligger på samme linje innimellom. Hvorfor skulle det ha noen betydning for noe som helst? Elenin er ca 3-4 km i diameter og vil passere jorden med en avstand på 34 900 000 km – nesten 100 ganger lenger vekk enn månen. Den vil være like synlig på nattehimmelen som Uranus er på sitt aller svakeste. Hvorfor skulle det påvirke oss?

Sitat av grandiz
Vi har 9 planeter i vårt solsystem, og mayaene spådde at en såkalt "Planet X" ville komme og ødelegge kloden i 2012. En svensk forsker jeg ikke husker navnet på mente at dette ville skje 28 oktober 2011, og spoler man orbit diagrammet fram til denne datoen ser man at denne såkalte kometen er farlig nær vår klode.
Vis hele sitatet...
Vi har 8 planeter i vårt solsystem, ikke 9. Med mindre du insisterer på å regne med Pluto. Mayaene har aldri nevnt noe som helst om noen "planet x" eller annen planetarisk kollisjon, men de lagde ikke kalendere for lenger frem enn til år 2012. Et eller annet år måtte jo bli det siste de lagde kalender for, så hvorfor skulle det bety noe som helst?

Sitat av grandiz
Mange mener også at NASA prøver å dekke over det som kan være i ferd med å skje. "Global oppvarming" er et eksempel. Se bare på ozonlaget vårt, det er snart tynna helt ut. Flere mener at dette er pga den massive gravitasjonen til Planet X/Elenin.
Vis hele sitatet...
Er ozonlaget vårt snart tynnet helt ut? Har du noen troverdige kilder på det? Elenin er som sagt kun 3-4 km i diameter – månens diameter er til sammenlikning 3475 km. Det er null gravitasjonsmessig påvirkning å snakke om.

Sitat av grandiz
NASA mener at dette objektet vil passere kloden flere titusener av lysår unna.
Vis hele sitatet...
Nei, Elenin vil som sagt passere med en avstand på 34 900 000 km. Det tilsvarer 0,0000037 lysår.

Sitat av grandiz
Til opplysning skyldte altså amerikanske myndigheter på nyttårsraketter, da 10 000 fugler falt om å døde i januar, dem hadde flere teorier på hvorfor 30 000 krabber ble skyldt på land i UK, men det som gikk igjen mest var all støyen fra båtene hadde skylda.
Hundrevis av kuer faller om og dør i USA, og finner ingen tegn på hva som kan ha skjedd, sjuke har dem ihvertfall ikke vært. Trekkfugler her hjemme kommer også hjem 3 uker for tidlig, noe som aldri har skjedd før.
Vis hele sitatet...
Massedød blant fugler og andre dyr skjer titt og ofte. At avisene ikke hadde noe annet å skrive om når fuglene falt i Arkansas betyr ikke at verden er i ferd med å gå under. Og ja, fuglene døde selvsagt ikke direkte av fyrverkeri (noe du hadde sett om du leste forbi overskriftene), men ble skremt av fyrverkeri slik at de fikk panikk og fløy inn i hus, skilt, trær og alt som kunne stå i veien.

http://www.usatoday.com/news/nation/...ireworks_N.htm

Sitat av grandiz
Jeg tror jordens magnetfelt, som både fugler, fisker og krabber er avhengige av for å navigere, svekkes av den kraftige gravitasjonen denne Planet X/Elenin innehar. Jeg tror også det syltynne ozonlaget vårt også har blitt/blir påvirker mer i tiden som kommer av PlanetX/Elenin.
Vis hele sitatet...
Det finnes ingen "planet x" – den ville på denne tiden vært mer lyssterk enn Saturn og Jupiter, som begge synes veldig godt på himmelen – og Elenin er altfor liten, og passerer oss med altfor lang avstand, til å påvirke oss på noe vis.

Sitat av grandiz
Godtroende mennesker finnes det altfor mange av her i verden.
Vis hele sitatet...
Sitat av grandiz Vis innlegg
svekkes av den kraftige gravitasjonen denne Planet X/Elenin innehar. Jeg tror også det syltynne ozonlaget vårt også har blitt/blir påvirker mer i tiden som kommer av PlanetX/Elenin.
Vis hele sitatet...
Say what? Vet du hva gravitasjon er? Siden denne såkalte "planet x" er så langt unna at vi ikke engang har funnet den, skal den være GANSKE enorm for at den i det hele tatt skal ha noen minste effekt på vår planet.

Husk at om distansen dobles, svekkes gravitasjon med 1/4, altså, GANSKE stor må den "planeten" være.

Det er ikke engang bevist at "planet x" finnes. Den teorien om en planet som går rundt i Oor's sky, er også ganske paff, på grunn av at de asteroidene som er i den skyen ville forsvunnet etter kort tid.
Sist endret av Xernox; 16. mai 2011 kl. 12:09.
Sitat av grandiz Vis innlegg
mayaene spådde at en såkalt "Planet X" ville komme og ødelegge kloden i 2012. En svensk forsker jeg ikke husker navnet på mente at dette ville skje 28 oktober 2011,
Vis hele sitatet...
Nå må jeg påpeke at de aldri har spådd jordas undergang 2011 eller noen annen gang. Les kalenderen riktig.
De spår en bevissthets endring hos menneskene.
Skal bli morsomt å sjekke Nyhetsspeilet og alle 2012-forum 1. januar 2013 men regner vel ikke med at dem innrømmer at dem hadde feil, blir vel bare satt en ny dato.

www.2012hoax.org
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Lurer på hva disse menneskene kommer til å gjøre om en ukes tid fra nå..
Vis hele sitatet...
Ny dato, nytt design og kjører på igjen antar jeg
Disse folka er enten genier eller helt grønnsak i hodet alle sammen. Jeg stemmer for det siste alternativet.
Det morsomme her er at en del personer prøver å gjøre det hele til en prank for Harold Camping (lederen for Family Radio).

1. Finne ut hvor Harold Camping er hen den 21. mai.
2. Samle en haug frivillige med horninstrumenter (tuba, trombone, trompeter, vuvuzella, whatever).
3. Sette ut en del tomme biler på tvers rundt huset hans og legge et par hauger med klær på fortauskanten for de som har blitt "hentet av Gud".
4. På slaget 06.00 den 21. blåser alle så høyt de bare kan i trompetene.
5. Se familien Camping tro at dommedag har kommet og de har ikke blitt tatt med.

Bonus: Oppblåsbare sex-dukker med helium kan gjerne slippes opp i lufta så det ser ut som om mennesker flyr av gårde, og et lydanlegg med tordeneffekter spiller av, før Morgan Freeman inntar rollen som stemmen til Gud.
Sist endret av Dyret; 16. mai 2011 kl. 17:09.
Pip-Boy 3000
Grimdoc's Avatar
Donor
Jeg klarer ikke å fatte at noen mener dette.
Dersom man hadde "visst" at denne datoen var dommedag, så klarer jeg ikke se for meg at man lever som vanlig, og bare prøver å spre budskapet..
Man hadde jo heller prøvd å leve livet som best man kan og utnytte tida til det ytterste, men det ser det ikke ut som noen av dem gjør.

Jeg prøver hele tiden å få de som tror på dette til å gjøre veddemål med meg.
Dersom det er dommedag, så vinner dem. Men dersom vi lever morgenen etterpå, så skylder de meg penger!
Du glemmer at for disse folka ER å spre budskapet å leve livet.
Jaja, vi får feste ekstra hardt imorgen da.
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Dersom du var med i en religiøs gruppe, og verdens undergang ble fastslått, ville du da fortsette å tro på den samme religionen etter "dommedag"?
Vis hele sitatet...
Dersom man er med i en slik gruppe i utgangspunktet, så er man jo såpass åpen for å bli manipulert at det neppe skal mye til for å la seg overbevise om at datoen bare er utsatt litt.
Jeg har dessverre enda ikke truffet noen av disse personlig. Men det jeg skal gjøre med dem er å vedde masse penger på at verden ikke går under. MAO hvis verden ikke går under skylder de meg masse penger og taper jeg så er det vel ingen problem. Tør de ikke vedde må de nesten bare innrømme at de ikke egentlig tror det.
Håper han tar rett, da slipper jeg eksamen...
Hva er greia med å gi bort tingene sine; de blir vel uansett ikke brukt når verden går under..?
Tror du virkelig folk som kommer med slike påstander har evne til å tenke så langt?

Nå dette, senere 2012. Blir trist av at det finnes slike mennesker.
Sist endret av henrikxt; 19. mai 2011 kl. 16:55.
Sitat av murloc Vis innlegg
Jeg har dessverre enda ikke truffet noen av disse personlig. Men det jeg skal gjøre med dem er å vedde masse penger på at verden ikke går under. MAO hvis verden ikke går under skylder de meg masse penger og taper jeg så er det vel ingen problem. Tør de ikke vedde må de nesten bare innrømme at de ikke egentlig tror det.
Vis hele sitatet...
Gambling er i mot religionen deres, de gjemmer seg nok bak det
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Hvis bibelen garanterer det, er det vel bare å selge hus og hytte!
men faen da, om dette skjer så er jo Konfirmasjonen min ødelagt!
Overskuddsmateriell
Hvilken tidssone starter man i, vil helst være i den siste som blir tatt :P
Sitat av Bullhill Vis innlegg
Hvilken tidssone starter man i, vil helst være i den siste som blir tatt :P
Vis hele sitatet...
Det hele starter i følge Family Radio – radiostasjonen til denne Harold Camping – i New Zealand fredag den 20. mai klokken 18:00 lokal tid, som tilsvarer klokken 08:00 lørdag den 21. mai her. Så skal det visst flytte seg raskt rundt jorden. Og som sagt, jeg håper virkelig noen filmer skuffelsen og overraskelsen deres, men det virker dessverre som at de har tenkt til å spre seg og gjøre ting med familie fremfor å være samlet.

http://www.sfgate.com/cgi-bin/articl...MN1N1JFUB4.DTL
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Genialt! Tenk den tiden de brukte på å dekorere den bilen der - forgjeves. Vi får håpe de tar selvmord på søndag istedenfor..
Sitat av grandiz Vis innlegg
Er alt dette tilfeldig?

Jeg tror jordens magnetfelt, som både fugler, fisker og krabber er avhengige av for å navigere, svekkes av den kraftige gravitasjonen denne Planet X/Elenin innehar. Jeg tror også det syltynne ozonlaget vårt også har blitt/blir påvirker mer i tiden som kommer av PlanetX/Elenin.
Vis hele sitatet...
Ingenting av det du beskriver er tilfeldig, det er helt vanlige ting som Provo har forklart.

Til din påstand om at gravitasjonen til Planet X påvirker jordens magnetiske felt. Dette er to felttyper som ikke påvirker hverandre. Hadde du satt deg det snev inn i formlene og hva de betyr, så ville du sett at gravitasjonskraften og magnetisk kraft har tilnærmet lik formel, kun forskjellige konstanter. Du ville da visst at magnetiskkraft er mye sterkere enn gravitasjonskraften som er svimlende liten. For å gjøre det enda enklere, så skal jeg påpeke noe som gjør din teori uholdbar uansett hva. Du mener den vil passere flere lysår unna, og i både magnetisk og gravitasjonskraft deler man på r^2(r= avstand) som gjør at du vil få et tall så lite at begge krefter er umerkbare.

Istedenfor å be andre lese og sette seg inn i tullete teorier uten kilder, så bør du først undersøke formler og kunnskap som er verifisert og har etterprøvbare kilder.

Når det kommer til de religiøse, så er det vel ikke overraskende at de som tror på en usynlig venn også kan overbevises om at dommedag kommer..

edit: tilnærmet like formler i utseende, men forskjellige i benevning (masse i gravitasjon og ladning i magnetisk)
Sist endret av Xasma; 19. mai 2011 kl. 20:26.
grandiz:
om du, jeg og Xasma spiller yatzy, også sier jeg: "jeg er synsk, jeg vet at en av oss kommer til å få yatzy snart". 3 runder etterpå, så får du yatzy. Beviser det at jeg er synsk?

Naturkatastrofer skjer både i tide og utide, og det at et par nevneverdige hendelser kommer litt nærmt spiller ingen rolle. Jorden går ikke under med det første, og du må nok ta til takke med å leve et langt liv..
Matteus 24:36 "Men ingen vet dagen eller timen – ikke engang englene. Nei, ikke engang Guds Sønn. Bare Faderen vet det."

Litt selvmotsigende av dem og komme med dato.
Bibelen selv vitner om det motsatte..ingen andre enn Herren selv sitter med den info'n...ifølge bibelen.
Bibelen i seg selv er full av selvmotsigelser. Dem er nok ganske gode på å blokkere ut det som står i veien for dems mening og overbevisning.
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Sitat av grandiz Vis innlegg
Jeg tror ikke det skjer så jævlig mye den 21 mai,
Vis hele sitatet...
Jo, jeg har bursdag
Har disse folkene ei nettside/blogg man kan følge med på? Hadde vært morsomt å sett hva dem skriver etter de failer.

Edit: er det denne? http://www.familyradio.com/graphical/literature/frame//
Sist endret av IpN; 19. mai 2011 kl. 21:27.
Det ser ut som det er hjemmesiden til dem ja.

Sitat av Lizz Vis innlegg
Matteus 24:36 "Men ingen vet dagen eller timen – ikke engang englene. Nei, ikke engang Guds Sønn. Bare Faderen vet det."

Litt selvmotsigende av dem og komme med dato.
Bibelen selv vitner om det motsatte..ingen andre enn Herren selv sitter med den info'n...ifølge bibelen.
Vis hele sitatet...
Orket ikke å lese mer enn introen, men dem skriver vist om det her: http://www.familyradio.com/graphical...omanknows.html

Edit: haha du kan også høre radioen der. Høres ut som han er på crack, heroin og hele pakka.
Sist endret av henrikxt; 19. mai 2011 kl. 21:43.
Det mest sannsynlige er at lederene av sekten på en eller annen måte tjener seg styrtrike på å stadig vekk spå dommedag, og at det kun er de svakeste av de svake på bunnen som faktisk tror på galskapen.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Det mest sannsynlige er at lederene av sekten på en eller annen måte tjener seg styrtrike på å stadig vekk spå dommedag, og at det kun er de svakeste av de svake på bunnen som faktisk tror på galskapen.
Vis hele sitatet...
Håper disse menneskene som sprer disse løgnene blir stilt til retten. Flere har gitt bort alt de har, og det forundrer meg heller ikke om noe allerede har tatt sitt eget liv pga denne feilinformasjonen. Det har hendt før, og det skjer som oftest blandt de yngre.
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Sitat av Muradi Vis innlegg
Håper disse menneskene som sprer disse løgnene blir stilt til retten. Flere har gitt bort alt de har, og det forundrer meg heller ikke om noe allerede har tatt sitt eget liv pga denne feilinformasjonen. Det har hendt før, og det skjer som oftest blandt de yngre.
Vis hele sitatet...
bytter du ut "yngre" med "dumme" så følger jeg deg
Hadde vært lit deilig med domedag 21 mai nå som det er tentamner og sånt.
googlejunkie
Turbolego's Avatar
Trådstarter
Sjekk ut live-feed'n til "endofworldmay21": https://twitter.com/#!/endofworldmay21

Our team will be on location in Jerusalem May 21, 2011 to witness the Rapture predicted by Harold Camping
Vis hele sitatet...
Lurer på om den kontoen fortsatt vil være oppe den 22...
Sist endret av Turbolego; 20. mai 2011 kl. 21:59.
Overraskende det er verdens undergang i år òg.
Sitat av prenix Vis innlegg
Overraskende det er verdens undergang i år òg.
Vis hele sitatet...
Kan ikke huske at det var noen i 2010
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Sjekk ut live-feed'n til "endofworldmay21": https://twitter.com/#!/endofworldmay21



Lurer på om den kontoen fortsatt vil være oppe den 22...
Vis hele sitatet...
haha! tenk så jævli kleint det må være når de står der etter "The Rapture" skulle ha vært
Sist endret av Zitto; 20. mai 2011 kl. 22:12.