Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  178 24133
Stuck pixel.
Tryllestav's Avatar
Sitat av duzzyd Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det lukter episk feil lang vei.

Passe smart å bruke alle sparepengene på å spre bullshit om dommedag overalt.
Camping kan ta seg en feit bolle.
Synes Camping fortjener dødstraff for dette, eller fengsel i livstid.
Det er faktisk folk som tror på dette, og det er garantert at flere tusen rundt om i verden tok selvmord i dag, nettopp på grunn av Camping's løgn om dommedag.

Camping er en bedrager, en svindler og en massemorder som dreper via psyken til uskyldige mennesker.
Sist endret av MichaelB; 22. mai 2011 kl. 01:09.
googlejunkie
Turbolego's Avatar
Trådstarter
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Jeg skjønner virkelig ikke hvordan folk faktisk kan selge alle sine eiendeler, fordi en selvutnevnt ''profet'' har kalkulert at dommedagen skjer 21 mai 2011. Jeg klarer virkelig ikke å forstå det.
Vis hele sitatet...
Det er velkjent at uansett hvor dum du må være for å gå på en slik svindel, så er det alltid nok dumme mennesker tilgjengelig for at svindelen er verd å gjennomføre.

Camping har 66 radiokanaler og sannsynligvis nok lyttere som er villige til å gi fra seg hus og gård til at det er verd å ærklere seg som gal svindler for hele verden.

Hvor mange millioner skulle du hatt for å bli stemplet som en skruppeløs svindler av omverden?
[EDIT:] Btw. når du er såpass gammel som camping er, har man ikke lenge å leve uansett.

Sist endret av Turbolego; 22. mai 2011 kl. 01:11.
Tipper at neste dommedag han "spår" er om 25 år når han garantert er død, slik at han slipper ydmykelsen når det ikke skjer igjen :P
Dommedagen har nå kommet. Jeg er for øyeblikket hos en jente som jeg holder litt på med.

Hun presterte å se på TV ista når vi skulle legge oss, istedefor å prate med meg. Når hun var ferdig med å se på TV, kunne hun ikke ha sex fordi nå var hun trøtt. Hun vil altså heller se på TV enn å ha sex. Resultatet ble at jeg ligger her steinkåt, stresset og får ikke sove. Kan også nevne at jeg dro 50 mil. for å treffe denne jenta Hvis ikke det er dommedag så vet ikke jeg.

Blir dumpings i morgen. Gidder for faen ikke holde med en jente som liker TV bedre enn sex. Det er bullshit.

Det blir litt som spise norsk husmannskost uten kjøtt og poteter. Ganske stusselig.
Sist endret av jegermeg; 22. mai 2011 kl. 03:39.
Hva... Jeg lever enda... Jeg fatter det ikke... Beviset var jo vanntett...
I et intervju med San Francisco Chronicle har han forklart følgende regnestykke:

Tallet 5 står for forsoning, tallet 10 betyr fullkommenhet og tallet 17 er himmelen. Om man da ganger de tre tallene med hverandre får man 850. Og om man så ganger 850 med 850 blir fasiten 722.500. Det skal være antall dager siden Jesus ble korsfestet. Og 722.500 dager etter den dagen det skjedde, er lørdag 21. mai.

- Jeg datt nesten ut av stolen da jeg kom opp med det tallet, sier han til den amerikanske avisen.
Vis hele sitatet...
jeg lever fortsatt jeg


for en tulling, Ler på alle de idiotene som solgte hus osv fordi de trodde det skullle være dommedag.

Svake mennesker....

edit: INLEGG NUMMER 100
Sist endret av Lhem; 22. mai 2011 kl. 14:04.
Lurer virkelig på hva unnskyldningen til han er denne gangen...
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Mathew 24:36 "No one knows about that day or hour, not even the angels in heaven, nor the Son, but only the Father."
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Greenhill (han kristne fyren fra side 4-6): Jeh, praktisk å gjemme seg bak «Nehei! Det gamle testamentet teller ikke lengre!»
  1. Så hvorfor er det fortsatt med i de fleste biblene da?
  2. Jesusfyren bekrefter det jo!
Du har jo meldt deg ut av denne tråden, og jeg tviler på at du er ydmyk nok til å svare her igjen (slapp av, bare si noe som «jeg bryter ikke løftene mine» om du noen gang blir konfrontert med det).

Men husk det hvertfall til neste gang; på nFF vet de at jesusfyren flere ganger bekrefter det gamle testamentet. Så da må du enten rote fram en annen unnskyldning (den der «det var jo i gamledager jo! LOL lixom» tror jeg holder en god stund til), eller unngå slike diskusjoner her («De ønsket ikke å forstå kjernen i kristendommen. Hvem er jeg til å prøve å overbevise dem? De må være åpne for budskapet til Mr. Overloard»)

Tilbake til topic:
I episode #706 av "The Atheist Experience" ringer det en fyr med en humoristisk fortelling. Spol fram til ~29:10 (hvertfall i ogg. mp3, jlGui og video, er andre formater)
For de som ikke orker: [COLOR="White"]Ringte Camping-folket og sa han ville donere $10.000 til dem. De ble veldig glade, men så sa han at han hadde én betingelse: Om det ikke skjedde 21. mai, måtte de gi tilbake pengene. Med 10% renter. De takket nei.[/COLOR]
Sist endret av Jonta; 22. mai 2011 kl. 15:27. Grunn: Stavefeil
Mitt forhold til døden generelt og dommedagsprofetier:

Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.
- Epicurus
googlejunkie
Turbolego's Avatar
Trådstarter
Sitat av Rain Man Vis innlegg
Vis hele sitatet...
aww... fikk det ikke med meg, siden er nede nå.

It's not just you! http://familyradio.com looks down from here.

Hva stod det?
100 kB filgrense FTW.. -_-
Sikkert sagt tidligere i posten men blir veldig provosert av slike påstander.

Dette er nok et spinnvilt pr-stunt for å øke oppsluttning til menigheten, dermed mer penger til investorene/pastorene.
Åssen i helvette kan folk, helt uten den faglige kunnskapen (pastor ikke geolog), skape så mye oppstyr ut av ingenting? Åssen kan en pastor vite mer en 1000 fagfolk?

Det samme med alt dette "maya-tullet". Jeg har hørt utallige mennesker være sikre på denne påstanden. Altså at jorden går under... Maya-folket studerte og praktiserte tid ved hjelp av unøyaktige målinger. De drev ikke med tarot, eller hadde en tidsmaskin. Tror dere virkelig at solen trenger blod for å bevege seg forbi jorden?
Så vidt jeg er bekjent har ikke engang maya-ene sagt et ord om jordens undergang, men om enden på en tidsepoke og starten på en ny. (typ age of the phises -> age of aquarius.) De hadde en kaldender, ikke en dommedagsprofeti.

I våre dager er teknologien og kunnskapen om det aller meste mye bedre en den var for bare ti år siden.. Vi vet ærlig talt mye mer om dommedager enn det mayaene gjorde.

Alt dette minner veldig om satan og syndefloder... Har folk virkelig så lite å tro på at de biter fast i en urgammel konspirasjon? Eller har mennesker generelt en iver etter å dø i utide?
Jeg personlig blir lei av alle disse dommedagsteoriene osv. kan IKKE religiøse folk skjønne at: hvorfor skal du bry deg om hva som skjer når du dør. Når du finner ut av det dagen du dør? (samme om Gud/altreligiøsttullball)
Sitat av FREEthjof Vis innlegg
100 kB filgrense FTW.. -_-
Vis hele sitatet...
Yup det stod der - The Bible Guarantees it !
googlejunkie
Turbolego's Avatar
Trådstarter
Dommedagsprofeten Harold Camping: - Det har vært ei hard helg

En middelaldrende mann som i det lengste håpet på at dommedag var nær, sa at han ikke riktig trodde Camping selv om han hadde fulgt ham siden 1993, da Campning varslet dommedag i 1994.

- Det var første gangen han tok feil. Dette var andre. Men likevel betyr ikke det at budskapet er feil, sa han.
Vis hele sitatet...
Hva mener denne middeladrene mannen med dette?
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Dommedagsprofeten Harold Camping: - Det har vært ei hard helg



Hva mener denne middeladrene mannen med dette?
Vis hele sitatet...
han er på fylla.. å skjønner nok ikke helt hva han sier
Sist endret av skukketrure; 23. mai 2011 kl. 23:38.
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Dommedagsprofeten Harold Camping: - Det har vært ei hard helg



Hva mener denne middeladrene mannen med dette?
Vis hele sitatet...
Høres ut som noe tull som kommer fra noen som akkurat har innsett at de har blitt lurt...igjen.
googlejunkie
Turbolego's Avatar
Trådstarter
Harold uttalte seg for pressen i natt, jeg tok et opptak fra pressekonferansen for morro skyld hvor Harold bland annet begynner å le litt når han hører om dama som prøvde å ta livet av seg selv og sine to barn og hvor han babler i vei om at han ikke er "the CEO" men gud er "the CEO" og at han ikke kommer til å legge ned radiostasjonen når verden går under 21 october...

I det hele tatt, skummelt å høre på.

Her er del 1: http://www.youtube.com/watch?v=FokKrrCN6NA
Og her er 2: http://www.youtube.com/watch?v=hGAWV8WwJtU

mp3 i tilfelle noen vil høre på en gærning i 48 minutter mens du lufter bikkja elns. (45.8 MB)

http://soundcloud.com/turbolego/haro...es-of-bullshit

Btw. på soundcloud kan man legge igjen kommentarer i løpet av lydklippet og poengtere på tidspunktene han tar feil.



[EDIT:] her er en youtube versjon av hele sendingen på 1 time og 22 minutter med 35 minutter tøys og tull før spørrerunden begynner: http://www.youtube.com/watch?v=z2AyO1RlihU
brace yourself
Fickledick's Avatar
Da utnevner jeg meg selv til dommedagsprofet og sier at verden går under 30.mai klokken 13:37. Dere kan derfor sende alle deres eiendeler til meg.
Sitat av Fickledick Vis innlegg
Da utnevner jeg meg selv til dommedagsprofet og sier at verden går under 30.mai klokken 13:37. Dere kan derfor sende alle deres eiendeler til meg.
Vis hele sitatet...
Fint om du legger inn depositum for å sikre deg mine eiendeler. PM for kontonummer.
Sitat av Lil J Vis innlegg
Verden går visst under 21 oktober. http://www.vg.no/nyheter/utrolige-hi...artid=10094332
Vis hele sitatet...
Haha! fy f***.. Er så dritt lei av han! Han snakker jo bare piss! Ingenting kommer til å skje den 21 oktober, og han kommer til å faile igjen!
Noen burde saksøke denne fyren. Burde vel være mulig i USA? Han ødelegger liv.
Kan ikke skjønne hvorfor han får så mye oppmerksomhet i media, til og med i norske aviser. Han er bare en litt rik, sinnsforvirret mann.
Kanskje det ikke hadde vært så dumt at alle religiøse forsvant. Verden hadde blitt mye bedre.

Denne filmen forklarer hvor fantastisk verden hadde vært om dommedag faktisk hadde skjedd.

http://www.youtube.com/watch?v=f9KlM...mbedded#at=136
Sist endret av sixfeetunder; 26. mai 2011 kl. 05:09.