Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1376
Hei, tenkte jeg skulle biunne å spille counterstrike igjen, etter mangen år
Men eit enkelt spørsmål, er Cs 1.6 enda populært?
Noen som kan svare meg på hvor mykje ram og hvor stor cpu en bør vera for å få 100fps på spillet? Har eit geforce 6600 gt ligganes en plass, som mest sannsynlig funker
6600GT er iallefall høyst utdatert, for minst tre år siden.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
6600GT er iallefall høyst utdatert, for minst tre år siden.
Vis hele sitatet...
Ok, hva annbefaler du? 100fps på counterstrike er det eneste jeg trenger..
Sitat av Yoppl Vis innlegg
Hei, tenkte jeg skulle biunne å spille counterstrike igjen, etter mangen år
Men eit enkelt spørsmål, er Cs 1.6 enda populært?
Noen som kan svare meg på hvor mykje ram og hvor stor cpu en bør vera for å få 100fps på spillet? Har eit geforce 6600 gt ligganes en plass, som mest sannsynlig funker
Vis hele sitatet...
CS kjører på dasspapir slik noen sa her inne.
Serriøst, har et pentium2 system med 8mb skjermkort som får 40-50 FPS.
Mitt GeForce 4, på en pentium4 prosessor fikk 99/100 fps, når jeg slo av v-sync.
Så GF 6600GT funker fjell

Det varierer veldig hvor det er populært.
På mangen seriøse store LAN, blir CS1.6 spillt, og folk spiller klankriger osv hver dag.
Sitat av Yoppl Vis innlegg
Ok, hva annbefaler du? 100fps på counterstrike er det eneste jeg trenger..
Vis hele sitatet...
Klarer du ikke med en standard LCD-Skjerm.
Jeg har klart å få maks FPS med et innebygget skjermkort.... Bare å ta kortet du har!
Spilles fremdeles ganske mye, er f.eks #24 på lista over mest spillte spill på xfire.com.

Som sagt tidligere så trenger du ikke mye maskinvare, 6600gt fungerer sikkert så lenge du skrur av vsync.
Sitat av dronenn Vis innlegg
Spilles fremdeles ganske mye, er f.eks #24 på lista over mest spillte spill på xfire.com.

Som sagt tidligere så trenger du ikke mye maskinvare, 6600gt fungerer sikkert så lenge du skrur av vsync.
Vis hele sitatet...
Ok ok.. Takk for svar!
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
6600GT er iallefall høyst utdatert, for minst tre år siden.
Vis hele sitatet...
fett.. håper du fikk vist fram til alle her på forumet "hvor mye du kan om pc." - søppelpost.

6600 gt vil glatt kjøre 1.6 med 100 fps. Spillet er fortsatt populært, selv om source begynner for alvor og innta banen. Forsøkt søke etter aktive registrerte spillere uten hell.
Hvorfor skal du ha 100fps når skjermen din mest sannsynelig klarer maks 60?

Uansett, 6600GT holder til å kjøre 1.6 forlengs og baklengs, men skal du absolutt ha de 100fps'ene dine må du nok investere i et nytt skjermkort, for du får nok ikke så mye med et 6600GT.

6600GT var et av de første kortene som kom etter nVidia sluttet å bruke stein og treverk i skjermkortene sine.
Sist endret av drittunge; 30. september 2009 kl. 22:48.
Sitat av drittunge Vis innlegg
Hvorfor skal du ha 100fps når skjermen din mest sannsynelig klarer maks 60?

Uansett, 6600GT holder til å kjøre 1.6 forlengs og baklengs, men skal du absolutt ha de 100fps'ene dine må du nok investere i et nytt skjermkort, for du får nok ikke så mye med et 6600GT.

6600GT var et av de første kortene som kom etter nVidia sluttet å bruke stein og treverk i skjermkortene sine.
Vis hele sitatet...
Feil.

Counter-Strike 1.6 ble utgitt i 1999.

6600 GT er et AGP kort som var blant de ledende første med shader 3.0 , og fikk godt med skryt når det ble sluppet i 2004.

dvs, kortet kom 5 år etter 1.6.

100 fps er 0 problem i 1.6. Enkelte kan begynne og sjekke fakta før de forsøpler tråden
Her flyter det over av "bedrevitere" som egentlig ikke vet en dritt, fy flate.

Selv kjenner jeg ingen som spiller 1.6 nå, men serverene er fortsatt like fulle som før, så det er tilsynelatende fortsatt populært.
Et 6600GT sliter så vidt med cs: source (grovt estimat: 30 fps average), og kjører da antagelig 1.6 helt fint.

Sitat av djxfade Vis innlegg
Hvorfor skal gamere på død å liv ha 100+ FPS, når øynene deres uansett ikke klarer mer enn 25-30 fps?
Vis hele sitatet...
Forsøk på trolling?
Sist endret av TanteSpiker; 1. oktober 2009 kl. 02:18.
merker stor forskjell på 60 og 100 fps, jeg gjør ihvertfall det

for å få over 100 fps slår du bare av v-sync, skriver i console "developer 1"
pluss "fps_max 131" i console, jeg bruker 131 fps når jeg surfer, og 100 fps på andre maps