Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1960
Hei jeg her en Xbox 360 slim 250GB.

Har hørt at det går an å "Jailbreake" den Jtag eller noe, kan ikke så mye om dette her, men stoler ikke så mye på de forskjellige guidene på youtube osv..

Noen som har en link til/eller kan en metode som jeg kan "jailbreake" den på, uten hardware modifikasjoner?
Er redd for å bricke den/red ring, eller at alt skulle gå rett til ...

Takker for svar!
Om du skal spille online ville jeg ikke annbefale det :P Beklager at jeg ikke har noe spesiell innformasjon her, men virker som om microsoft tar de fleste som spiller online med en konsoll de har tullet med. Red ring for den nok ikke da.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Er du usikker, så lar du noen andre modde den.
Du vil ikke bli bannet med mindre du spiller online på spill FØR release!
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Stjeler tråden litt, Går den ann og "jailbreake" 60gb versonen av den hvite 360ien? Slik at jeg kan spille brente spill.
Skal ikke spille online
Har bare lyst til å laste ned spill og spille de på den, sjelden jeg spiller online altså.
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Da tror jeg du må åpne xboxen, koble cd driven til pcen din også overskrive firmwaren på cd driven med en custom firmware som lurer xboxen til å tro at spill du har lastet ned er orginale

EDIT: Da må du brenne spillene på en dvd.
Sist endret av snowdog; 4. desember 2011 kl. 13:42.
Her er en tråd som svarer på noen av spørsmålene dine: http://freak.no/forum/showthread.php...60+samletr%E5d
Nei, kan ikke bredde de ut, er da mye lettere å spille de rett fra en HDD

Takk reklame, skal lese
Du må brenne ut spillene på en DVD-Dual Layer plate. PS3 derimot kan lagre spillene på hdd. Dette funker ikke såvidt jeg vet med xb360.
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Sitat av reklame Vis innlegg
Du må brenne ut spillene på en DVD-Dual Layer plate. PS3 derimot kan lagre spillene på hdd. Dette funker ikke såvidt jeg vet med xb360.
Vis hele sitatet...
Funker ikke dette hvis du jtagger den ? jeg vet at hvis du har ett spill feks GTA IV så kan du lagre den på HDDen din og spille den uten plate hvis du har jTagg. Men tror ikke dette funker med vanlig flashing.