Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 605
Jeg har brent ut assassins creed 2 til min modda xbox, har brent ut .dvd fila som jeg har fått beskjed om. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Jeg har ix1.61 firmwire og benq.
Hva du skal gjøre? Du kan jo starte med å forklare hva problemet er.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sånn som jeg skjønner det kommer det ikke "Play game", men "Play DVD".
Hvordan har du brent det ut? Hva slags dvd har du brukt? Har du brent på samme måte og det har funket før?
Sist endret av kosepaa; 18. november 2009 kl. 17:35.
Brunis's Avatar
Trådstarter
20 0
Ja problemet er at det bare står Play DVD og at når jeg starter spillet funker det som en dvd og kun en xbox 360 logo kommer opp. Har brent det ut med IMG burn. Og har brukt DVD-R DL plater
Må Bruke DVD+R DL plater. : D
Brunis's Avatar
Trådstarter
20 0
funker ikke med + plater heller, er banna fra xbox live. Er ikke noe oppdateringer jeg må ha for og kan spille det?
har selv flashed min, har også benq, og nyeste firmware.
Har også samme problemet, stilte inn litt på laseren og kan nå spille spillene mine. Klarer kun å lese sony å verbatim plater. Hadde noen billige kina-plater som funket fett før, men nå funker de ikke lenger, så jeg må nok ha en ny laser etterhvert, kanskje du må stille inn laseren din, skifte laser, eller evt sjekke iso fila, om det kan være patchet til en annen wave eller noe. Patchet selv spillene mine før jeg fikk oppgradert firmwaren