Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1609
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bestile nettopp en 100mg dolcontin av norsk vendor, men denne tabletter ligner ikke på bildet han viste i sin description.

[IMG]https://imma.gr/87980x4efc7

BB-kode for forumer
[/IMG]

Er forholdsvis ny så vet ikke helt sikkert om jeg lastet opp bildet riktig, men om dere ser det, er det noen som kjenner den igjen? Den han viste bildet av var litt oval med 100 innskravert. Denne er helt rund med et 10 tall på seg? Var også en sprekk i den som fort ble strørre hvis dere kan se på bildet. Er den presset? Hvorfor står det et 10 tall på en 100 mg dolcontin?
Kan vel se ut som du har fått en 10mg Malfin
Hvordan, det er en vendor med mange gode reviews osv. Anerkjent vendor. Hvordan kan han sende meg en 10mg malfin, når jeg betalte for 100 mg dolc. Ser til og med andre som har kjøpt akk samme produkt og gitt nydelig tilbakemelding. Dette virker utrolig spesielt....
Da får du si ifra til vendor å gi tilbake om at du mottok en annen pille.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Van selger jo ikke 10mg ei gang, hvordan kan han tatt feil tablett ds?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Van selger jo ikke 10mg ei gang, hvordan kan han tatt feil tablett ds?
Vis hele sitatet...
Kanskje han har stuka litt eller noe sånt ikke godt å si, klag og legg en review at du ikke mottok det du skulle.