Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1384
Anonym bruker
"Sjokkert Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, og god kveld :)

Finnes det noen her inne på freak som har egen-erfaring og kunnskap om å skyte Elvanse, som kan fortelle litt om effekten/virkningen det har eller hadde, på deg?

Og hva du liker og ikke liker, ved Elvanse IV?

Grunnen for at jeg spør er fordi jeg har hørt så lite om folks egen erfaring i rundt det, men er nysgjerrig på å prøve.

Har lest endel rundt om, men føler ikke jeg har funnet noe til svar.

Så, - Is there anyone out there?


Mona
kan bare brukes oralt om du vil ha amf-virkning.
Anonym bruker
"Sjokkert Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg mener og ha lest noe om at Lisdeksamfetamin omdannes også via metabolismen i blodet
Anonym bruker
"Sjokkert Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for link, og svar Munted Artist.

Jeg er ikke noe god i engelsk, dessverre. Og sådan lange fagspråklige ord etc, gjør meg blind. Så jeg må helst lese norsk tekst for å forstå ¨alt¨ sammen, eller bare noe av en tekst.

Så jeg forstår ikke eller ser hvor det står skrevet at Elvanse IV ikke har virkning, og grunn for det.
- Beklager meg.


Vil fortsatt gjerne høre hva noen som faktisk har prøvd Elvanse IV har og si da.


Mona
Elvanse må metaboliseres via enzymer i røde blodceller. Å skyte det er temmelig bortkasta, går bare marginalt raskere enn å spise det. Hvis du skyter det er det inaktivt og det tar noen timer før du får max konsentrasjon av dexamfetamin da reaksjon med blodcellene tar sin tid.