Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 25719
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,
Tok 350mg Lyrica i går uten noe effekt. Er godt innspist på benzo, men aldri prøvd Lyrica før.

Er det mulig å oppnå rus på dette preparatet, og evt. hvordan?
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er fullt mulig å oppnå rus på Lyrica, jeg følte selv på effektene etter at jeg hadde inntatt 375mg (har 75mg pr pille). Hvis du leser litt rundt på nettet ser du folk anbefaler doser rundt 600-900mg. Forresten, Så er cannabis en god kombo til Lyrica, da kjenner du virkelig alt av effekter. Har selv ikke tatt doser over 525mg, så kan ikke anbefale høyere doser, men etter min research skal det gå fint. Les deg litt mer opp på andre sider du, så kommer du tilbake her og gir en oppdatering etter du har prøvd. Har forresten også hørt om folk som ikke kan oppnå rus følelse på lyrica. Må også si at Lyrica rusen ikke er noe fantastisk, men er verdt det om man har noe liggende fra legen, hadde aldri kjøpt det på gata
Mener det er kors-tolerans på Lyrica og benso, correct me if Im wrong.
350mg er og en liten dos. Hadde nok sagt att 600 ska til for en rus.

Pleier att ga mellom 900 og 1200mg, veldigt sjeldent. Da får lyrican neste psykedeliska egenskaper, utover all eufori.
Må ta mye ass for å få noe særlig effekt av Lyrica. Hvis du blandet med benzo eller alkohol funker det ganske bra
Lyrica er relativt trygt sammenlignet med andre legemidler, det skal fryktelig mye til for å faktisk overdose på det. Du burde merke en decent rus av 300, men for å faktisk få god form -- uten å kombinere med noe annet -- hadde jeg nok hoppet opp til 600.

Folk i litt tyngre rusmiljøer tenker på Lyrica som en forsterker, først og fremst. Det er et rusmiddel som kombineres veldig godt med det aller meste. Å ta det alene er i grunn litt bortkastet.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tok 900mg i dag. Ble fjern og utrolig trøtt, og fikk en liten psykedelisk opplevelse. Sovnet deretter i flere timer. Fikk ingen eufori - som jeg ønsker.
Kjøp energi-drikke. Spis masse sukker. Da kicker det plutselig igang. Ikke ta lyrica 2dager på rad, da må du evt. Doble dosen om du skal ha rus.
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bumper tråden etter at de nettopp viste på Insider Fem ei som snorta Lyrica og sa det gjorde hu glad.

Hvor mange tabletter oralt må til for rus på lyrica, hvor mange nasalt, og hva vil dere beskrive rusen som?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å spørre om hvor mange tabletter du må ha er et litt merkelig spørsmål. De kommer i forskjellige styrker, så spør derfor heller hvor mange tabletter av en gitt styrke. For meg trenger jeg vertfall 300mg for å kjenne noe og 600mg + for en real high.
Har hørt at det ikke funker nasalt pga måten det brytes ned i kroppen elns? Ikke prøvd så kan ikke uttale meg der. Noe jeg har prøvd var å snorte gabapentin 600mg. Kjente ikke stort mye om ikke bare placebo.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bumper tråden etter at de nettopp viste på Insider Fem ei som snorta Lyrica og sa det gjorde hu glad.

Hvor mange tabletter oralt må til for rus på lyrica, hvor mange nasalt, og hva vil dere beskrive rusen som?
Vis hele sitatet...
Aldri tatt nasalt, kun oralt. Har tatt 300mg uten toleranse og fått rus og over 1000mg med toleranse uten å få nevneverdig rus.
Rusen er vanskelig å beskrive, men litt som å være brisen. Det fungerer som angstdempende og man blir muligens i litt bedre humør. I meget høye doser (900mg og mer) mister man balansen og tryner rundt som om man skulle hatt promille på godt over 2.

Lyrica funker definitivt best som booster for speed, dop og andre beroligende. Ikke alene. Synes jeg.
Klimafiendtlig troll
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bumper tråden etter at de nettopp viste på Insider Fem ei som snorta Lyrica og sa det gjorde hu glad.

Hvor mange tabletter oralt må til for rus på lyrica, hvor mange nasalt, og hva vil dere beskrive rusen som?
Vis hele sitatet...
Folk gjør mye rart, med god placeboeffekt. Det eneste som tas opp hvis du sniffer dette, er eventuelle drips som kommer fra nesa di og gjennom magesekken. Tas opp i tarmene. Neppe særlig godt for nesa heller.
Sist endret av Taert; 28. juli 2020 kl. 12:30.
▼ ... flere år senere ... ▼
Jeg bruker av og til 900mg for å oppnå rus, men bruker vanligvis 300mg-150mg daglig. Fullt mulig å få rus, men du må ta mer enn det dj skriver.

Hvis du ikke har toleranse så ta 600mg først, da får du rus. Så forsterker Lyrica all rus, men husk å spise å drikke.
Hvor mye som skal til er inviduelt. Før når jeg brukte benzo måtte jeg ta minst 1g. Nå må jeg ta et sted mellom 1-3g. Vanligvis 2-3g.
Må nok ta mer visst du har abstinenser fra benzo eller andre stoffer.
Sist endret av einsteindragon; 23. desember 2023 kl. 16:36.
Anonym bruker
"Lett Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
3,6 g ble min go-to etter to måneder med toleransebygging. Med sånne idiotiske doser opplevde jeg hver gang en sinnssyk svimmelhet på vei opp i femten-tjue minutter. Såpass at det var helt umulig å gå. Veldig gøy, men fikk nevrologiske bivirkninger og kuttet dem etter kort tid.

For rekreasjonell bruk nå pleier 300 - 1200 mg å gjøre susen, veldig avhengig av alt det blandes med. Finnes det noe rusmiddel som ikke blir diggere på pregabalin?