Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 926
Finnes det noen spesifikk metode? Prøvde i ovnen på 50 grader, men glemte det selvfølgelig der jeg satt halvfjern og så på Blood Diamond. Noen som vet om det i det hele tatt er mulig? Var bare en rar, oljete substans igjen på papiret da jeg åpnet ovnen, og nå er den gått tilbake til å bli geleaktig igjen.
for å ekstrahere noe må du vite hva du ekstraherer ifra (altså hva det er i det) og hva som er løselig i hva og i hvilken ph osv.

siden du åpenbart er ute etter å bøffe cola, sikkert for salg, så er det all hjelpen du får av meg hvertfall.
Helt feil! Jeg skal ettergå en oppskrift en bekjent av meg mente var det coken jeg kjøpte var bøffet med! For den så prima ut, fiskeskall liksom. Og jeg vil gjerne se om det er mulig å oppnå det resultatet. Som du ser over har jeg null peiling - det er derfor jeg spør. Skjønner godt at du antar det kun basert på tråden, men det er lov å spørre. Ettersom du tydeligvis vet hva du snakker om, kanskje du kan utdype? Salven er bedøvende ved navn Xylocain 5% fåes kjøpt på apoteket. Lidokain 50mg, makrogoler, polyetylenglykol, renset vann er ingredienser.
sånn her ser "fishscale" lidokain ut:




så da kan vi vel gjøre som jon almås sier i praktisk info, og legge'n død?
Skjønner ikke hvordan de får til den der forbanna oljete konsistensen, den smelter helt bort mellom pekefinger og tommel, bare olje igjen. Kan det være noe syntetisk?
Sitat av Copernixus Vis innlegg
Skjønner ikke hvordan de får til den der forbanna oljete konsistensen, den smelter helt bort mellom pekefinger og tommel, bare olje igjen. Kan det være noe syntetisk?
Vis hele sitatet...
kan være, kan ikke være, egentlig umulig å si uten testing osv.

men om du vil prøve å finne ut hva slags saker du har kan ha fått anbefaler jeg lage en ny tråd der du spør om dette og legger ved alt du har av info og helst no closeup bilder, da fler som kan dette vil da gå inn i tråden og og evt svare vs nå som det bare ser ut til at du vil bøffe folk..
Ja, ser den. Laster opp bilde, eneste som var så merkelig er at den ikke mistet noe som helst etter acetonvask. Men har også lest at aceton ikke fjerner feks levisitamol som ofte tilsettes i prosessen helt nede i Sør-Amerika. Men sol du sier blir det bare spekulasjoner.