Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 848
Helt enkelt. Hva er egentlig forskjellen på 1 generasjon iPod Touch og 2 og 3 generasjon iPod Touch? Jeg finner ikke ut hva det er. Er det det at jo høyere generasjon det er, jo høyere antall GB?
2 og 3 gen har høytaler tror jeg, og tynnere
Ok. Vet du hva en helt ny 1 generasjon iPod Touch koster?
du kan få ny 2gen for 1588 på http://www.mytrendyphone.no/shop/app...ch-20664p.html

edit 8gig
Sist endret av Fluttershy; 18. februar 2010 kl. 12:25.
Okay.. Tingen er at jeg har vunnet en iPod Touch 8 gb 1 generasjon fra en amerikansk nettside og tenkte derfor å selge den videre på finn.no e.l. og tjene litt cash på det.
Med frakt / toll til norge tror jeg ikke du kommer til å få særlig stor fortjeneste på det.
du kan jo tenkte deg prisen utifra den andre eller du kan jo beholde den, gøy og leke med apps og slikt
3G'n har bedre grafikk, til spill og lignende, også skal den vel være litt raskere, uten at jeg ser for meg noe stort utslag på speedometeret ':P
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
http://en.wikipedia.org/wiki/IPod_Touch#Models

Går på batterilevetid og småfeatures.
Sitat av Viva La sk33to Vis innlegg
Med frakt / toll til norge tror jeg ikke du kommer til å få særlig stor fortjeneste på det.
Vis hele sitatet...
På nettsiden står det "Cost of shipping: 0 PTZ"

PTZ er poenga man bruker for å kjøpe disse tingene.

Har du kilder på at jeg kan risikere å alikevell måtte betale noe for toll/frakt?
Sitat av Outier Vis innlegg
På nettsiden står det "Cost of shipping: 0 PTZ"

PTZ er poenga man bruker for å kjøpe disse tingene.

Har du kilder på at jeg kan risikere å alikevell måtte betale noe for toll/frakt?
Vis hele sitatet...

Fra lockerz terms:

Members or other recipients of free or purchased merchandise from Lockerz are responsible for all applicable taxes and duties (including, but not limited to, country-specific import duties and taxes).
Vis hele sitatet...
Og det er kun i USA at shipping er gratis, internasjonalt koster det 20 ptz ekstra.
Sist endret av Grix; 18. februar 2010 kl. 14:48.
3G kommer med nyeste oppdatering, 1G må du kjøpe den.
Er vell bluetooth(?) og høytalere + bedre prosessor or w/e på 3G.
Jeg ville kjøpt 3g, har 1g siden launch. Blir litt tamt når man ser det som fins på 3g!
Folk glemmer vel ikke at 1G iPhone ikke tar i mot 3G signaler, mens 3G versjonen gjør det... Samt at 1G ikke har GPS innebygget.

Edit: MY BAD! Leste feil, (iPhone i stede for iPod)
Sist endret av tagefo; 18. februar 2010 kl. 15:37.