Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1468
Lurer på om noen husker eller vet hvor jeg kan få tak en serie som gikk på nrk for noen år side. Tror serien var dansk og handlinga var på et sykehus hvor mange syke greier skjedde, med småjenter i korridorer å sånt :P. Dette var en skrekk/grøsser serie..

Noen som veit?

EpleR
Jeg husker denne. Ble litt skremt av en sånn ekkel jævel som lå i en seng og ropte "mor!". Jeg mener serien het "Riget"
Det er korrekt. "Riget" av Lars Von Trier. Veldig god serie faktisk.
Du kan i allefall låne serien på VHS på biblioteket i Bergen. Nå bor ikke du i Bergen, men du kan jo prøve et bibliotek i nærheten av deg...
Her i oslo selges den på stort sett alle platekompaniet og free record shop butikker. Så vidt jeg vet så er det flere dvd`er.
http://platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=0004 er 2 dvder..
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Billigere (men utsolgt) på cdon.com 109,- pr del.
Trådstarter
74 1
Ahh. Jævlig nice! Takk for hjelpen
Når vi er inne på serier. Noen som husker hva serien med en gutt, i et gult romskip eller ubåt elns, som reiser rundt, het. Gikk vel for 14-15år siden på barnetv tror jeg. Litt offtopic, men har gått rundt og fundert på dette en stund. Håper noen av dere der ute kan hjelpe meg