Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1052
Hei, dette er favoritt genseren min og det beste kjøpet jeg noensinne har gjort av en genser:



Denne har nå hatt i litt over 3 år. Kjøpt på outlet butikken utenfor Oslo(Vestby området?)

Nå begynner den å bli litt slitt rundt albue området som dere kan se her:





Såpass mye er jeg glad i denne genseren, at jeg ønsker å kjøpe helt samme, og på nytt. Problemet er at jeg finner den ikke, jeg har googlet over alt, men ikke i nærheten av å finne samme genser.

Når jeg sier samme genser, så mener jeg helt likt, med samme farge, stoff osv.

Er det fortsatt mulig å finne denne noe sted idag, selv 3 år etter at jeg kjøpte denne forrige gang?
Ville sendt en mail til en Gant butikk for å høre, bare oppgi produktkoden om det står på noe lapp inni der. Hvis ikke dette er en av klassisker plaggene deres er den nok gått ut av salg nå, men det kan hende du har flaks og den dukker opp på Finn, Tise eller i en brukttøy sjappe hvis du følger med og leter. Hvis du scroller nedover her ser du at den hvertfall har ligget ute på Finn før og her er en lignende til salgs på ebay

Mulig du må slå deg til ro med en annen variant om du ikke har tolmodighet til å vente til noen legger ut brukt.

Jeg har trua på at du kan finne den.
Sist endret av celtseus; 6. desember 2020 kl. 00:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.