Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  691 108625
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Skulle gjerne ha kommet hvis det ikke var for at norge skal knuse portugal på lørdag
Dersom du bruker en lame fotballkamp som unnskyldning for å ikke komme på freakfest så tviler jeg på at du var spesielt motivert i utgangspunktet.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Da sitter jeg på toget sørover. Snakkes!
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Skulle gjerne ha kommet hvis det ikke var for at norge skal knuse portugal på lørdag
Vis hele sitatet...
Skal de spille helt til 03:00?
Heregud jeg blir bare såå lei meg nu

Planen min var og dra igår nedover til Oslo, hadde fått kontakt med mange damer/gutter nedi Oslo, som jeg kunne sove hos...
Men slik er det og være uforsiktig dere får kose dere masse, og gjerne arangere det senere
Hva skjer Kain?
Sitat av Kain Vis innlegg
Knee skade
Vis hele sitatet...
Ta krykker, så ordner vi en god sitteplass og bytter på å hente drikke til deg i baren
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sikkert fra foppall. For en skrotsport.

Hostellet har forresten baggasjerom jeg får bruke gratis, så nå er det frokost og ut for å vandre, tegne og glede seg.

Været ser jo strålende ut for parktreffet, så da er det bare tid (og sted?) som mangler.
Noen her som er klare for en dagen før freakfestpils?
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av The Rebel Vis innlegg
Noen her som er klare for en dagen før freakfestpils?
Vis hele sitatet...
Gjerne det, så lenge jeg slipper å betale i dyre dommer to dager på rad. Park eller leilighet, noen?

Skal først og fremst møte Thoryllo når jeg ankommer Oslo, så jeg får se hva han er gira på!
Blir pils, kanskje noe grilling i slotsparken eller lignende. Jeg skal på konsert etterpå så jeg prøver å være hyggelig mot økonomien min. Kan også ta noen brune i leiligheten min hvis været skulle snu.
Ahhh. Jobber seff i kveld så får ikke blitt med på dagen-før-dagen-øl.

By the way: [COLOR="Red"]Jeg har plass til å ta imot en camper![/COLOR].
Har en bitteliten hybel, men en god madrass og det går buss hjem hele døgnet.
Send en PM om du trenger!
Mulig jeg ikke har fulgt med eller fått med meg, beklager det, men er det noe som har blitt fastsatt ang. vorse/parkpils før festen?

Kan forsovet stue en på sofaen hos meg og Restyle, hvis noen har store problemer med å finne soveplass.
Sitat av Kugie Vis innlegg
Mulig jeg ikke har fulgt med eller fått med meg, beklager det, men er det noe som har blitt fastsatt ang. vorse/parkpils før festen?

Kan forsovet stue en på sofaen hos meg og Restyle, hvis noen har store problemer med å finne soveplass.
Vis hele sitatet...
Mith hadde visst tenkt på dette. Men, det hele kom an på været.
Nå ser det dog ut som solen kommer til å være med oss i morgen så tenker det blir å nyte litt musikk i en park før festen begynner.
Har ikke noen konkrete planer for park i morra, men hvis været holder seg slik så ordner det seg.
Jeg skal se litt på hvem som spiller hva og hvor også blir det sikkert noe opplegg fra sånn ca. 15:00 ??
Forslag til scener og tidspunkt tas imot med takk.

EDIT: med opplegg så mener jeg "offisielt" treff i parken der vi annonserer tidspunkt og sted på det offentlige forumet og evt. går samlet ned til fabrikken når den tid kommer.
Sist endret av Mith; 3. juni 2011 kl. 12:35.
Denne scenen ser bra ut.

Lakketorget Musikkscene / Grünerløkka Alternatives
Sitat av Mith Vis innlegg
Har ikke noen konkrete planer for park i morra, men hvis været holder seg slik så ordner det seg.
Jeg skal se litt på hvem som spiller hva og hvor også blir det sikkert noe opplegg fra sånn ca. 15:00 ??
Forslag til scener og tidspunkt tas imot med takk.

EDIT: med opplegg så mener jeg "offisielt" treff i parken der vi annonserer tidspunkt og sted på det offentlige forumet og evt. går samlet ned til fabrikken når den tid kommer.
Vis hele sitatet...
Fengselsparken fokuserer på Reggea, ska, dub og elektronika tolkninger av dette omtrent hele dagen. Var ihvertfall god stemning der i fjor.

sharkara spiller også på fugazi fra 15:45. Det er jo litt kult. Og så spiller Charlotte Thorstvedt rett etterpå. Blir sikkert masse elektrofreslte hipstere og øl på flaske
Denne og har mye bra.

Rootsscena, Christiania Torg
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Da begynner freakene å komme seg innover til Oslo, begynner også å nærme seg slutten på billettsalget så nå er det bare å løpe til nærmeste utsalgssted for å sikre seg en billett til årtusenets feteste Freakfest. Været ser ut til å bli hinsides bra, det er klart til fest!
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Fortsatt muligheter for å kjøpe billett i døra eller?
Tror ikke jeg kommer allikevel, blir litt vell upraktisk i forhold til overnatting. ikke mye penger til drikke heller. srry.
Sitat av daimeno Vis innlegg
Fortsatt muligheter for å kjøpe billett i døra eller?
Vis hele sitatet...
Bilettsalget stenger kl 19:00 samme dag, så du kan kjøpe på 7-eleven/narvesen helt fram til dørene åpner omtrent. Ville heller gjort det enn å satse på billett i døra.
Sitat av daimeno Vis innlegg
Fortsatt muligheter for å kjøpe billett i døra eller?
Vis hele sitatet...
Som sagt, vi selger eventuelle tilovers-billetter i døra. Nå, en dag før billettsalget stenger, er det fortsatt ledige billetter, men vi oppfordrer til å kjøpe på forhånd for å være sikret plass. Hvis man ikke har anledning til dette bør man i alle fall møte opp tidlig
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Merk at prisen i døra blir 150,-, så det lønner seg å kjøpe gjennom billettservice.
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Skal de spille helt til 03:00?
Vis hele sitatet...
Sitat av Knask Vis innlegg
Dersom du bruker en lame fotballkamp som unnskyldning for å ikke komme på freakfest så tviler jeg på at du var spesielt motivert i utgangspunktet.
Vis hele sitatet...
Bare kødda, er bare 13 men dere får ha det gøy! Edit: lame fotballkamp?
Sist endret av Fanz44; 3. juni 2011 kl. 15:25.
Da har jeg kjøpt billett!

Alle som ikke kommer får permban fra Freak.no. Jeg har snakket med nso, han sa det var greit.

Bare sånn til info, så nevner jeg at det kommer en del frimurere på treffet også. Dette slik at konspirasjonsteoretikerne vet at treffet er et ypperlig sted å konfrontere oss med tanke på NWO, Bilderberg, 2012, 9/11 og Zeitgeist, Illuminati, Chemtrails, The Vaccination Hoax, JFK, månelandingen, Priory of Sion og selvfølgelig mindcontrol med vindmøller.
Sitat av Stormen Vis innlegg
Da har jeg kjøpt billett!

Alle som ikke kommer får permban fra Freak.no. Jeg har snakket med nso, han sa det var greit.

Bare sånn til info, så nevner jeg at det kommer en del frimurere på treffet også. Dette slik at konspirasjonsteoretikerne vet at treffet er et ypperlig sted å konfrontere oss med tanke på NWO, Bilderberg, 2012, 9/11 og Zeitgeist, Illuminati, Chemtrails, The Vaccination Hoax, JFK, månelandingen, Priory of Sion og selvfølgelig mindcontrol med vindmøller.
Vis hele sitatet...
Jeg trodde vi var enige om at vi ikke skulle røpe at vi kom

Okei, siden du alt har avslørt så mye.. Grunnen til at vi ville ha mange med på festen er at dette blir tidspunktet når vi velger ut hvem som får bli med oss ned i atombunkeren i 2012. Derfor er det også best at vi ser stort oppmøte fra begge kjønn, siden vi må bygge opp igjen befolkningen etter "undergangen".
Vi går dog ikke etter utseende på hunkjønnene, men heller på hvor sære og freakete deres interesser er. Vi vil jo så klart bygge opp igjen befolkningen i vårt bilde.
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Bare kødda, er bare 13 men dere får ha det gøy! Edit: lame fotballkamp?
Vis hele sitatet...
Vet ikke, men trur jeg hadde dratt på konsert der Justin Bieber og Rebecca Black synger ilag, en og se på fotball
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Grimdoc Vis innlegg
Vi går dog ikke etter utseende på hunkjønnene, men heller på hvor sære og freakete deres interesser er. Vi vil jo så klart bygge opp igjen befolkningen i vårt bilde.
Vis hele sitatet...
Hahaha! Som om det blir mulighet for kresenhet *fnise litt mer*
Jeg vurderer å dra ned til frognerparken for noen øl i sola i 6 tia, noen som har lyst til å joine?
Sist endret av The Rebel; 3. juni 2011 kl. 16:27.
Kjemper som en helt mot basseluskene i håp om å overvinne forkjølelsen og skaffe meg togbilett til Oslo.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
The Rebel: I'm in. Kjennetegn? Kort hår og blå shorts her.
Konemisshandlerbart, sideburns, hvit og blå skjorte, svart t-skjorte med teksten fuck the revolution, bring on the apocalypse og slengbukser.
Jeg kommer til å stå forran porten fra ca 17:50
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Kain: det sier ganske mye om deg
Fy fader, er så sinnsykt lei meg for at jeg går glipp av dette. Håper noen tar bilder og legger ut her etterpå. Kos dere, freaks!
Sist endret av Omnibenevolence; 3. juni 2011 kl. 17:33.
Exterminate!
jonnis's Avatar
OVV MAJ GØDD!!! Kan desverre ikke komme allikevel. Fikk plutselig et realt øksehogg i lommeboka, noe som resulterer i at jeg ikke har råd til transport.
Sist endret av jonnis; 3. juni 2011 kl. 17:40.
Hvis alt går vår vei får vi opp livestream via ustream for å streame fra partyet, men ingenting er sikkert enda
Sitat av Tierra Vis innlegg
Hvis alt går vår vei får vi opp livestream via ustream for å streame fra partyet, men ingenting er sikkert enda
Vis hele sitatet...
Hva med å lage afterparty video ala samme som hardstyle DNA lager?
Har man litt mer mulighet til redigering samt legge på musikk etterpå. Streaming er jo gøy det også, men spørs hvor mange som gidder å sitte inne for å se fulle freaks fistpumpe på dansegulvet en lørdagskveld

http://www.youtube.com/watch?v=krPH2ylBdm8
Sitat av F4celess Vis innlegg
Tror ikke jeg kommer allikevel, blir litt vell upraktisk i forhold til overnatting. ikke mye penger til drikke heller. srry.
Vis hele sitatet...
Lover å spandere et glass på deg hvis du kommer, og som flere har nevnt er det fullt mulig å traske litt rundt i byen fra kl. 03:00 til 05-06:00 når kollektiv transporten våkner til liv igjen
Sitat av Raymond Vis innlegg
Hva med å lage afterparty video ala samme som hardstyle DNA lager?
Har man litt mer mulighet til redigering samt legge på musikk etterpå. Streaming er jo gøy det også, men spørs hvor mange som gidder å sitte inne for å se fulle freaks fistpumpe på dansegulvet en lørdagskveld

http://www.youtube.com/watch?v=krPH2ylBdm8
Vis hele sitatet...
Jeg har allerede pitchet idéen men vet ikke hva som skjedde videre med det
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Lover å spandere et glass på deg hvis du kommer, og som flere har nevnt er det fullt mulig å traske litt rundt i byen fra kl. 03:00 til 05-06:00 når kollektiv transporten våkner til liv igjen
Vis hele sitatet...
tja, spørs om det blir det eneste glasset den kvelden da, ~350kr for tog, ~xxx i baren og så skal man kunne leve litt etterpå og. er mer økonomi enn noe annet.
Til info: vi sitter 50 meter fra porten skrått til venstre når dere kommer inn porten, bare å joine.
Sitat av The Rebel Vis innlegg
Til info: vi sitter 50 meter fra porten skrått til venstre når dere kommer inn porten, bare å joine.
Vis hele sitatet...
Mulig jeg stikker innom! PM meg gjerne et telefonnummer, så kan jeg ringe hvis jeg sykler bortover!
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Bare kødda, er bare 13 men dere får ha det gøy! Edit: lame fotballkamp?
Vis hele sitatet...
Dersom man tenker over festens potensiale, og alle de spesielle og høyst interessante individene som deltar på den så blir ikke bare kampen lame, men superlame!

Festen blir definitivt en av årets store begivenheter!
Sist endret av Knask; 3. juni 2011 kl. 18:39.
Tror jeg har sendt nr nå felix.
Sitat av moret Vis innlegg
Ahhh. Jobber seff i kveld så får ikke blitt med på dagen-før-dagen-øl.

By the way: [COLOR="Red"]Jeg har plass til å ta imot en camper![/COLOR].
Har en bitteliten hybel, men en god madrass og det går buss hjem hele døgnet.
Send en PM om du trenger!
Vis hele sitatet...
Sitat av F4celess Vis innlegg
Tror ikke jeg kommer allikevel, blir litt vell upraktisk i forhold til overnatting. ikke mye penger til drikke heller. srry.
Vis hele sitatet...
" ♫ ...Come together right now over me... ♫ "
Sitat av Turbolego Vis innlegg
" ♫ ...Come together right now over me... ♫ "
Vis hele sitatet...
Har tatt inn jonta, i dag til i morgen. Dog litt usikker på om han skal være hos meg fra lørdag til søndag, må hooke opp med han å spørre etter jobb.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Har mindreårige lov til å møte dere i parken før festen eller? muligens jeg og Awarize stikker bortom parken hvis andre freaks er der før festen, som vi ikke kan bli med på..
Parken er offentlig plass så hvem som møter opp og hva som foregår der er ikke noe jeg skal legge meg oppi. Jeg oppfordrer til null->moderat alkoholinntak, men her er alle ansvarlige for seg selv.
Sist endret av Mith; 3. juni 2011 kl. 19:31.