Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  691 108628
Jonta er i parken og leter etter freaks Men, jeg jobber og kan desverre ikke hjelpe til noe mer enn digitalt. Noen som har et nr jeg kan ringe, eller kan ta imot nr til Jonta? Send en PM i såfall. Eller nFF-irc
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Plukket opp denne på IRC. Dette er fra Dagbladet Fredag - Hva skjer.

We're number 1! We're number 1!

http://i54.tinypic.com/13z31ip.jpg
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jeg lette lenge etter dere, men fant dere ikke. Møter fortsatt gjerne opp i parken om jeg får tilsendt mobilnummeret til noen (moret er i ferd med å sende felix_poker sitt, men han er på jobb, så det kan ta en stund). Sitter på bussholdeplassen "Frogner stadion" nå.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Jeg lette lenge etter dere, men fant dere ikke. Møter fortsatt gjerne opp i parken om jeg får tilsendt mobilnummeret til noen (moret er i ferd med å sende felix_poker sitt, men han er på jobb, så det kan ta en stund). Sitter på bussholdeplassen "Frogner stadion" nå.
Vis hele sitatet...
Gå tilbake til parken og rop: Freak? Freak? Freak?
Prøv det om hvis du ikke har fått nr enda
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Vurderer det, men det er jo aå føkkings schwært! Spørs om de fortsatt sitter der.

Tsk tsk, visste det: skulle gjort det som forrige gang jeg var på freaktreff i Oslo: Rasterbation.
Jeg går opp til porten nå.

Venter på deg jonta.
Okai, dette er saken: en viss freak *host*masi*hark* og en random kompis kunne ikke komme likevell, så da har jeg 2 biletter til overs!

Men... skal jeg gi de bort til den første jeg møter på... eller skal vi gjøre det litt mer interessant?

Jeg tenker at det sikkert er flere biletter igjen, så istedenfor å bare gi disse to bilettene bort, vil jeg lage en liten "skattejakt" på to biletter til 300 spenn.

Her er et bilde av området rundt fabrikken:



Jeg kommer til å sette meg et eller annet sted i parken klokka 17, ca. markere på kartet hvor jeg er med en app på iphonen, og laste opp bildet på facebook-siden til freakfest 2011.

Om det ikke er noen biletter igjen, gir jeg dem bort her i tråden.
Høres det ut som en god idé?
Kos dere på fest, mens vi under 18 får sitte forever alone i de mørke kjellerstuene våre

http://radiojente.files.wordpress.com/2011/02/forever-alone-face.png
Sist endret av Eplegutten; 4. juni 2011 kl. 02:17.
Faen, bomma på datoen! Hadde faktisk tenkt meg på Fortreffet i parken, men trodde det var i morgen. Står jo lørdag overalt:/
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Faen, bomma på datoen! Hadde faktisk tenkt meg på Fortreffet i parken, men trodde det var i morgen. Står jo lørdag overalt:/
Vis hele sitatet...
Du bomma ikke på datoen. Det er fortsatt parktreff i morgen selv om noen møttes i kveld også.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Du bomma ikke på datoen. Det er fortsatt parktreff i morgen selv om noen møttes i kveld også.
Vis hele sitatet...
Da møter jeg i morgen Hvor og når hadde jeg satt pris på. Er selve festen i dag?
Fest: Lørdag 4. juni, 20.00, Fabrikken, Oslo
Fortreff i park:Lørdag 4. juni, en stund før selve festen, tror 15.00-ish var nevnt.
Sitat av Asus_eee_pc_900 Vis innlegg
Fest: Lørdag 4. juni, 20.00, Fabrikken, Oslo
Fortreff i park:Lørdag 4. juni, en stund før selve festen, tror 15.00-ish var nevnt.
Vis hele sitatet...
Ok den er grei. Jeg er bare 16, så dere får ta meg imot med store armer!
Det er Mith som har sagt seg villig til å fasilitere parktreffet. Hvis han ikke har spesifisert tid og sted allerede, så får dere mase på han. Når selve festen er synes jeg at du bør klare å finne ut selv. Det er veldig enkelt =)
Synes Mith bør få rævva i gir. Noen av oss (minst meg!) skal på andre fester, men hadde syntes det var jævla kult å møte noen freakere og pilse litt i en park først .. hadde vært praktisk å vite hvor/når før jeg hoppa på toget
Sist endret av DumDiDum; 4. juni 2011 kl. 02:45.
Jeg foreslår sofienbergparken. Bra stemning der for tiden, og masser av plass.
Jeg stemmer også for sofienbergparken.
Sofienbergparken klokka 15:00, nordvest i parken, altså i nærheten av krysset Helgesensgate/toftesgate.
Oppdaterer tråden om vi må flytte oss pga. plass.
Sist endret av Mith; 4. juni 2011 kl. 11:30.
Sitat av Mith Vis innlegg
Sofienbergparken klokka 15:00, nordvest i parken, altså i nærheten av krysset Helgesensgate/toftesgate.
Oppdaterer tråden om vi må flytte oss pga. plass.
Vis hele sitatet...
Jeg tar med kompasset på mobilen!
Kan ikke klage på været i dag altså. Vurderer virkelig å komme.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Vil bare si at Sofienbergparken er et dårlig valg mtp. alle som ikke er fra Oslo. Unødvendig langt unna sentrum, og jeg aner ikke hvordan jeg skal komme meg dit.

Meen jeg henger på slep etter Thoryllo som er lokalkjent, så det går bra for min del.
Ta trikk 11, 12 eller 13 fra jernbanetorget og gå av på Olaf Ryes Plass. Følge trikkesporene 1 kvartal oppover (når du passerer McDonalds/Subway har du gått for langt) til dere finner Helgesensgate og ta Helgesensgate inn til høyre. Da går du rett på parken, i riktig hjørne.
Sist endret av Mith; 4. juni 2011 kl. 11:40.
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Vil bare si at Sofienbergparken er et dårlig valg mtp. alle som ikke er fra Oslo. Unødvendig langt unna sentrum, og jeg aner ikke hvordan jeg skal komme meg dit.

Meen jeg henger på slep etter Thoryllo som er lokalkjent, så det går bra for min del.
Vis hele sitatet...
Sofienbergparken er minst like sentralt som frognerparken. Det er virkelig ikke noe problem å komme seg dit. Ta 11, 12 eller 13 (?)trikken oppover mot Grefsen eller Kjelsås. Hopp av ved Olav Ryes Plass. Gå mot øst, altså mot høyre når du ser oppover trikkeskinnene, i 2 kvartaler, så ser du parken. Det aller beste er bare å spørre noen randoms på Grünerløkka når du er der.
Flyet mitt går nå om 2 timer, og jeg må ta en buss som går om 30 min.

Om ikke parken er avtalt før den tid, gidder dere å sende et oversiktsbilde fra google maps eller lignende over hvor dere har bestemt dere for å være til ?

Har ikke lyst til å leke "gjemsel" så utrolig langt unna fortreffet...
Sist endret av Turbolego; 4. juni 2011 kl. 12:00.
Jeg stiller i joggebukse trukket opp til knærne, rød t-skjorte med mønster på. Og en stor bag, jeg tar med teppe:P
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Vil bare si at Sofienbergparken er et dårlig valg mtp. alle som ikke er fra Oslo. Unødvendig langt unna sentrum, og jeg aner ikke hvordan jeg skal komme meg dit.
Vis hele sitatet...
Det er nærmere festen, hvis det hjelper litt
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Vil bare si at Sofienbergparken er et dårlig valg mtp. alle som ikke er fra Oslo. Unødvendig langt unna sentrum, og jeg aner ikke hvordan jeg skal komme meg dit.
Vis hele sitatet...
Ta trikk 11, 12 eller 13 fra Jernbanetorget til Olaf Ryes plass. Ved Olav Ryes plass går man nordover / oppover til første gatekryss. Der tar man til høyre, for så å følge gaten innover til Toftes gate. Der vil Sofienbergparken ligge i all sin prakt.
Er ikke det tredje gang noen poster veien til Sofienbergparken?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av Asus_eee_pc_900 Vis innlegg
Er ikke det tredje gang noen poster veien til Sofienbergparken?
Vis hele sitatet...
Disse forumgreiene er vanskelige saker...
Oppforder også alle under 18 til å møte på fortreffet. Da føler jeg meg ikke så loner
Stikker innome sofienbergparken en tur regner jeg med, men beveger meg til lakketorget musikkscene etter en liten stund
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Jeg rusler ned mot Sofienbergparken straks.

Tror det er en del folk i parken på grunn av nm i grilling. Arrangementet avsluttes 15:30, men vi får satse på at det blir plass til oss.
Ok, nå sitter ved den tomme fronten foran kirka. Jeg har på meg rød t skjorte, og og joggebukse. Kort hør med liten hanekamn

Hvis noen hadde gddet å gi meg et klapp på skulderen hadde det vert fint
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
oi! er fortreffet klokka 15?! Da burde jeg virkelig komme meg i dusjen og bort til toget!
Nå nærmer det seg. Mulig jeg selv blir litt forsinket, men jeg har hvertfall brukt tia på noe fornuftig. Skal prøve å få hengt opp freaken på ett tre eller noe i nærheten av der vi sitter.
Se etter denne:
http://i.imgur.com/iavA6.jpg
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Jeg og Thoryllo er å se i parken ca. halv fire - muligens med et kvinnfolk (?!) på slep.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Er folk der fortsatt i 16-tida? toget mitt nedover går bare kvart over hel og det tar en time med tog til oslo s..

Kommer i helt hvis t-skjorte og en svart/grå shorts men en stykk awarize på slep.
Ingen som har klappet meg ennå
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Btw, kan noen sende meg nr. sitt på pm så jeg har noen og ringe hvis jeg roter meg bort i den store skumle byen? Helst noen som skal vere i parken en stund.
Jeg kan desverre ikke komme, men takk for at du fikk meg inn på Binärpilot. Dette er jo en av de sykeste elektronika-artistene jeg noensinne har hørt. Folk som er interessert burde sjekke ut;

https://www.youtube.com/watch?v=9VPe...eature=related
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
moret og jeg prøver å finne Pyromaniac nå.
Da er jeg i parken, freaken er på tapet på ett tre vest i parken langs en av gangstiene og der kommer campen til å forme seg
Jeg sitter ved den tomme fontena
kjedelig streiting
Blir dere der til dere drar oppover mot selve festen el? Er den notorisk treige personen når det gjelder å komme seg ut til slike ting . Har også en tendens til å drikke litt kjapt, så kan jo være greit å ikke ha 5 timer på seg.
Sist endret av legalize_it; 4. juni 2011 kl. 15:05.
Begynner å tro at jeg er i feil park

Hhvor sitter dere i forhold til kirka?
Dere får feste med måte men samtidig TA AV! Kos dekk FREAKS! Får itte kømmi pga skal i overraskelses party til en av mine beste kameraders bursdag!
Sirsly. Kan noen sende meg et nummer? Sitter ved den romer greia
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Begynner å tro at jeg er i feil park

Hhvor sitter dere i forhold til kirka?
Vis hele sitatet...
Jeg ville spurt random forbipasserende (slapp av, de er ikke farlige) om det er så at du er i Sofienbergparken, eller Birkelunden som jeg synes det høres ut som, siden du nevner både tomme fontener og kirke.
One of the good guys
2rs1's Avatar
Høres ut som birkelunden ja. Er du ved kirken i Sofienbergparken, så er du i feil hjørne/ende.

Google maps fra trikkestoppet:

http://maps.google.no/maps?f=d&sourc...01929&t=h&z=16
Sist endret av 2rs1; 4. juni 2011 kl. 15:39.
Jeg var i feil park. Kommer nå