Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 609
Har prøvd å søke på amazon og diverse andre sider for å se om jeg kunne skaffe tv serien airline, men finner den ingen steder i sone 2, kun i sone 1 og da i hele tatt kun èn sesong... litt merkelig at den finnes på thepiratebay og ikke i noen butikker. film og tv bransjen oppfordrer ikke akkurat til å kjøpe noe her, enda en grunn til å skjønne at folk laster ned ting...

anyway, noen som vet hvor jeg kan få kjøpt alle sesongene for både US og UK versjonen (må være sone 2) ?
Sitat av exceed Vis innlegg
Har prøvd å søke på amazon og diverse andre sider for å se om jeg kunne skaffe tv serien airline, men finner den ingen steder i sone 2, kun i sone 1 og da i hele tatt kun èn sesong... litt merkelig at den finnes på thepiratebay og ikke i noen butikker. film og tv bransjen oppfordrer ikke akkurat til å kjøpe noe her, enda en grunn til å skjønne at folk laster ned ting...

anyway, noen som vet hvor jeg kan få kjøpt alle sesongene for både US og UK versjonen (må være sone 2) ?
Vis hele sitatet...
pussing; Ebay har også bare sesong 1 tilgjengelig..

http://dvd.shop.ebay.com/i.html?_nkw....c0.m270.l1313

Oja, greia er jo 6 år gammelt. Vel, google kan sikkert hjelpe deg om ikke annet