Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 771
Hei.
Har et veldig morsomt stemmeklipp av en person, så har jeg laget en film som kun består av et bilde + stemmeklippet. nå ønsker jeg å tekste det han sier, ettersom det er ganske uklårt.
noen som vil anbefale et program som er enkelt å gjøre dette med ?

Takker for svar
Hvor langt er dette klippet? Om det ikke er langt er det så enkelt at du bruker Windows movie maker. Tekst nederst på klipper hvor du skriver det han sier, og velger hvor lenge det skal stå der. Ganske enkelt B)
windows movie maker?
Sitat av Mongotryne Vis innlegg
Hvor langt er dette klippet? Om det ikke er langt er det så enkelt at du bruker Windows movie maker. Tekst nederst på klipper hvor du skriver det han sier, og velger hvor lenge det skal stå der. Ganske enkelt B)
Vis hele sitatet...
så moviemaker har en funksjon hvor jeg kan skrive tekst nederst på skjermen oppå det bildet som skal vises hele tiden ?
Sitat av Teddybe4r Vis innlegg
så moviemaker har en funksjon hvor jeg kan skrive tekst nederst på skjermen oppå det bildet som skal vises hele tiden ?
Vis hele sitatet...
Ja det har det Husker ikke nøyaktig hva som står da jeg ikke bruker movie maker, men mener det står noe som : tittel over valgt klipp. Ett eller annet. Er bare å lese så er det ganske logisk
Sitat av Mongotryne Vis innlegg
Ja det har det Husker ikke nøyaktig hva som står da jeg ikke bruker movie maker, men mener det står noe som : tittel over valgt klipp. Ett eller annet. Er bare å lese så er det ganske logisk
Vis hele sitatet...
da skal jeg prøve det hater å begynne med store avanserte program for å bruke en enkelt funksjon
Jeg har alltid brukt Aegisub for slikt, alltid med like bra resultat. Kanskje litt mer å sette seg inn i, men det er utrolig fleksibelt. Den største fordelen er at du ikke trenger å rekomprimere filmen, slik at du beholder samme kvalitet som når du startet.