Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1813
Heisann
Her for noen år siden lagde faren min et ganske så tøff system og produkt som ble solgt en god del av. I den forbinnelse var det lagd en markedsførings film om systemet og produktet. Dette ble laget av en videoprodusent i bergen og er brennt ut på DVD. På denne DVD'en er det kopilås. Hvordan er det mullig få filmen over pc'en? Evntuelt hva program bør jeg bruke for å rippe?

Edit: Spør heller på PM om du lurer på hva produkt det er snakk om.
Først og fremst heter det hvilket produkt.

For det andre kan du, som skrevet, benytte dvddecrypter for å kopiere over rå-data eller til ISO-fil.

Dersom du vil komprimere filmen/videoen bør du sjekke mulighet for convertering av DVD til XviD.

Hvis du vil brenne filmen, og den er over DVD5 (~4.3GB) kan du bruke DVDShrink til å gjøre jobben enkelt, eller studere CCE komprimering; alt etter hva du vil bruke tid på.

For mer informasjon kan du se rundt på doom9.org
Sist endret av waf; 12. januar 2011 kl. 17:14.
Xzip's Avatar
Trådstarter
Er ikke snakk om mer en 5 min med produkt beskrivelse som er på dvd'en.