Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1643
Ja, så til syvende og sist får jeg ræven i gir og skal skrive denne rapporten.

Det var meg og min gode barndomsvenn, la oss kalle han Per, som hadde hengt altfor mye på freak.no i ung alder. Vi var kanskje akkurat fylt 15 og 16 år og hadde ikke en gang smakt alkohol den gangen, men tenkte at MUSKAT, det selger de jo på matbutikken! Det er jo ikke ulovlig en gang, og masse andre ufornuftige tanker.

Det var en kveld, klokken var kanskje 22:00 og vi hadde kjøpt inn en pose med muskat hver.
(Jeg har dessverre ikke noen informasjon om gram etc).
Vi hadde kjøpt litt juice til å blande ut med den forferdelige smaken, noe som fungerte veldig dårlig.
Vi synes allikevel dette var veldig morsomt og fikk i oss muskaten, jeg litt mer enn Per.

Vi var ute på en parkeringsplass en kald høstdag og ble til slutt lei av å vente på rusen.
Vi gikk hjem og tenkte "Jaja, vi tar det en annen dag", og regnet med at det ble null funk på oss.
Jeg gikk hjem til mitt, la meg til å sove.

NESTE MORGEN da jeg våknet gikk jeg på badet og merket at ting ikke var som det skulle.
Jeg begynte å kaldsvette og blodtilstrømningen til hodet var helt hemmet, akkurat som når man har sittet lenge i sofaen og synet blir prikkete, man blir svimmel osv - dere skjønner hva jeg mener.

Dette fortsatte helt til jeg ikke så noen verdens ting, alt var helt hvitt og jeg mistet følelsen i bena.
Det er stort sett hva jeg husker. Våknet opp igjen fem minutter senere med mor og far rundt meg som var livredd for livet mitt og sa jeg hadde besvimt fem-seks ganger og falt i flisegolvet hver gang. Dette husker jeg ingenting av.

Jeg valgte å fortelle de hva jeg gjorde dagen før så de fikk saken streit. De ville selvfølgelig ha meg med på Legevakten.
De tok kardiotest og diverse og fant en "feil", som enten kunne skyldes at jeg var ung eller kunne være noe alvorlig. Dette medførte at jeg måtte innlegges på sykehuset og overnatte. Haha. Goodtimes. Ble utskrevet dagen etterpå og er frisk og fin, men heiane for et styr.

Vil også informere om at dette skjedde for mer enn fire år siden. Jeg har alltid tenkt å legge det ut på freak, og gjør det nå på en ny konto hvor jeg kommer til legge ut dyrke-prosjekter, amsterdam-rapporter og diverse. Prøvde å gjøre denne kort og leselig. Takk for meg!
Sist endret av Herbman; 18. september 2012 kl. 11:57. Grunn: skriveleif
▼ ... noen uker senere ... ▼
Haha, litt av en rapport. Har lest noe mer interesant her, men med det sagt: Wow, litt av en fortelling. Har selv tenkt på muskatt, men har ikke hatt noe særlig stor interesse for det.