Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2806
For ca. et halvt år siden gikk jeg å kjøpte meg Unreal Tournament 2004. Jeg installerte det og det funket helt fint. For en uke siden, mistet jeg uheldigvis laptopen min i gulvet og skjermen ble blå og viste en feilmelding i noen sekunder før den skrudde seg av av seg selv. Jeg prøvde å skru den på mange ganger uten at den ville starte, men det gikk tilslutt.

Når jeg var inne på brukeren min igjen, prøvde jeg å kjøre UT2004, men fikk feilmeldingen, "?? er ikke et gyldig win32-program!".

Jeg uinstallerte så spillet og prøvde å installere det igjen, men denne gangen kom ikke den vanlige installeren opp, det var som om pc'en automatisk kjørte utforsk istedet for autorun.

Jeg gikk in i D:/UNREAL_TOURNAMENT_2004 og trykte "autorun.exe" - fikk feilmeldingen "autorun.exe er ikke et gyldig win32-program"

Gikk så inn på en mappe som heter "Disk1" og trykte på "Install". Da startet installasjonen, og den brukte lang tid på å installere. Når den var ca. 50%, poppet det opp en feilmelding og installasjonen ble stengt.

Har tenkt å levere pc'en inn, men skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre selv. Er det noen har som har hatt samme problem og/eller vet hvordan jeg kan fikse det?
Moccais's Avatar
Trådstarter
Sitat av meitemark
Vis hele sitatet...
Prøvde det første tipset fra linken, men fant ikke den "Restore" knappen Og jeg tørr ikke begynne å fikle med det andre de skriver om.

Finnes det andre måter å fikse det på?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Siden dette skjer etter en fysisk skade ville jeg heller tippet mer på at korrupsjon av harddisk \ minne kan være en større sjanse.