Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 3436
Noen som har blitt lurt enda, eller lurt noen?
Jeg sa til mamma at hun hadde en flekk på genseren. Hysterisk morsomt når henne så ned der jeg pekte å fant ut at det ikke var noe flekk der.
Sist endret av hestelus123; 1. april 2010 kl. 15:42.
Jeg har ikke blitt lurt, men stefaren min sa til min mor at jeg hadde vært i trafikkulykke.
Kanskje ikke den beste aprilsnarren, for hun ble helt hysterisk og ringte meg og begynte å grine...

Fun for meg, tho!
Skjønner ikke hvordan det kan være morsomt i det hele tatt..
Jeg ble litt lurt av TG-aprilsnarren ^^' Gikk ikke til infodesken da. Bare #tg.

http://www.gathering.org/tg10/en/new...-main-network/
Moren min sa til bestemoren min at hun fant hasj i skuffene mine, bestemor ble helt hysterisk, så var ganske morsomt for oss, men det beste er at jeg har faktisk hasj i skuffen.
Sist endret av Dr.Feelgood; 1. april 2010 kl. 15:49.
Sitat av xiyuno Vis innlegg
Jeg sa til mamma at hun hadde en flekk på genseren. Hysterisk morsomt når henne så ned der jeg pekte å fant ut at det ikke var noe flekk der.
Vis hele sitatet...
Wow. Ler jeg mer nå så dør jeg...på ekte.
Ble lurt av dinside, leste dessverre bare overskriften. Det handlet om vrakpant på 30K.
Skulle egentlig en tur til hjembyen for å besøke famlien. Desverre ble dama sjuk og turen avlyst.
Fin dato å avlyse turer på. Ikke en kjeft som tror på meg da jeg ringer å sier at vi ikke kommer.
Sist endret av Bombasa; 1. april 2010 kl. 16:21.
Jeg gikk FEM PÅ da en på dette forumet sa at wow skulle kantre. Ble helt oppgitt og holdt på å legge meg selv under torva før jeg oppdaga at det var kødd. Det var utrolig deilig å oppdage det!

Aprilsnarr! =)

Men jeg ringte og lurte svigerfattern med at Mick Jagger hadde daua. Han er gammel stones-fan og kasta hele telefonen i veggen. Oops...
Jeg sa til mamma at jeg hadde gjort en jente gravid. Herregud for et leven...
Jeg gikk inn i den tråden her.
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Jeg gikk inn i den tråden her.
Vis hele sitatet...
Oh snap... not really.
Sist endret av meitemark; 6. mars 2022 kl. 03:24.
Nei, jeg har ikke lurt noen eller blitt lurt.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Jeg synes hele 1. april er bullshit og tar det meste jeg ser og hører med et traktorlass salt denne datoen. Nei, jeg har ikke blitt lurt eller lurt noen, og har ingen planer om noen av dem.
Jeg har sitti på #tg.salg @ qnet og fått folk til å løpe rundt for å kjøpe billig snus, redbull og cola av meg. Jeg er ikke på TG en gang.

TRAIN THE NERDS!
Jeg skulle egentlig ringe mamma og si jeg hadde slått opp med kjæresten min og var interessert i jenta jeg bor med istedet(som er 4 måneder gravid, spennende), men så blei jeg syk etter en Thailandtur og tilbragte for mye tid på sykehus til å kunne stelle istand noe sånt.
Har dog ikke blitt lurt selv, hæhæ. Tror jeg.
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Hvordan kan dere bli lurt på 1 april?
Sist endret av Sgt. Pepper; 1. april 2010 kl. 17:38.
Sitat av Toaru Vis innlegg
Jeg ble litt lurt av TG-aprilsnarren ^^' Gikk ikke til infodesken da. Bare #tg.

http://www.gathering.org/tg10/en/new...-main-network/
Vis hele sitatet...
Mulig det er en freakish coincidence, men rundt 16.30, så gikk faktisk nettet i hele skipet :P (maby de gjennomførte spøken helt ut :O ? )

EDIT: Fant ut nå at dette var en del av aprilspøken XDD

Sitat av dynamite Vis innlegg
Jeg gikk FEM PÅ da en på dette forumet sa at wow skulle kantre. Ble helt oppgitt og holdt på å legge meg selv under torva før jeg oppdaga at det var kødd. Det var utrolig deilig å oppdage det!

Aprilsnarr! =)

Men jeg ringte og lurte svigerfattern med at Mick Jagger hadde daua. Han er gammel stones-fan og kasta hele telefonen i veggen. Oops...
Vis hele sitatet...
Deilig at hvertfall en gikk på den !
Sist endret av Buddapower; 1. april 2010 kl. 17:40.
ble lurt av itavisen sin, men stussa litt at de kunne bytte hardisken i en mindre en.
men noen andre som syns det er sykt irriterende at alle avisene avslører aprilspøkene. De kunnet ventet til i morgen iallefall
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
jeg sa til mamma at jeg hadde spist opp all sjokoladen, hun gikk rett på.... he-he
Jeg sa til en veninne at jeg er på sykehus med brukken fot og hjernerystelse. Har ennå ikke sagt det er tull.

I natt lurte en kompis meg med at han hadde vunnet en mac på lockerz.
Haha, sto opp idag drit trøtt ( klarte ikke å tenke ordentlig ) å så på mobilen min.
Så så jeg denne meldingen:

Fytti helvete!
Jeg kjørte utfor veien!
Fronten på bilen er knust:s
pappa er så jævlig sinna.. Helvete!
Kan jeg sove hos dere? Pliz?

Han kjører pappas firma bil, Audi A4 2010 modell.
Å siden jeg var så trøtt i ikke tenkte på at det var 1 april så beit jeg rett på jeg
Jeg ble litt lurt idag da jeg skulle gjennom tunnelen, da sa security-vakta at det var kontroll nedi der, jeg tenkte at det var litt merkelig at hun sa det til meg, men jeg kjørte forsiktig gjennom tunellen. På veien tilbake rulla jeg bare ned ruta å ropte april-snarr å kjørte videre
En kompis av meg ringte i natt og sa at han hadde havnet på legevakta etter en tur på byen. Han hadde visstnok 14 sting i ansiktet og var blå over hele kroppen etter at han hadde blitt slått ned og ranet. Han var dopa på diverse smertestillede og hasj, for han hadde røyka i løpet av byturen... Jeg gikk fem på, og hadde ikke engang fått med meg hvilken dato det var

Han hadde røyka, så akkurat det var ikke en del av spøken
Gikk på det jeg tipper er NRKs aprilspøk: MGP i 3D..
Det første vi fikk beskjed om når vi kom på jobb i dag var at vi ikke ville få helligdagsgodtgjørelse og slikt i påsken.
Dette tilsvarer ca. 5 tusen kroner.

I vår arbeidsgjeng på 15 stk. er det hele 4 styremedlemmer i fellesforbundet og dere kan vel tenke dere hvordan temperaturen steg og det hissige kakofoniet som gav gjenlyd over store deler av plattformen vi befant oss på.

Det hele varte i snaue 15 sekunder før arbeidslederen utbrøt tørt: "April, april for faen... "
Jeg våknet i morges av at pappa sendte sms og lurte på hvorfor bilen min stod hjemme hos dem. Jeg snudde meg etter samboeren min i senga, men han var ikke der og da begynte jeg seriøst å lure på om han hadde tatt med seg guttungen og dratt... Skjønte ingen ting, jeg... Så jeg setter meg opp i senga og skal til å begynne å ta på meg klærne da jeg plutselig hører jeg noen lyder, og det er samboeren min som har stått opp og er på badet sammen med guttungen Tok opp telefonen for å svare pappa, og da lyste det 1. april opp fra kalenderen. Svarte tørt tilbake på sms at den hadde nok rygget dit av seg selv, før jeg krøyp under dyna igjen og sov i tre timer til...
Eneste jeg som har ligget og sovet i hele dag og ikke blitt lurt ?
Sist endret av eskil2k; 1. april 2010 kl. 21:23.
Fikk beskjed om at accounten min var banned på wow. At jeg hadde hacka å exploita.
2 minutter etterpå var den åpen med en beskjed om at det var en 1 april spøk.
klikka helt mongis
Sitat av eskil2k Vis innlegg
Eneste jeg som har ligget og sovet i hele dag og ikke blitt lurt ?
Vis hele sitatet...
Ah, godt jeg ikke er den eneste.
Sovnet rundt 6 i dag tidlig og sto opp for ~10 min siden.
Fy faen for noen jævlig moroklumper dere er da.
JEG SA TIL NOEN AT JEG VAR SKADET OGSÅ TRODDE DE PÅ DET SÅ MORSOMT DA

Fatter ikke den humoristiske verdien i å misbruke venners tillit til å tro på gjennomført umorsomme ting bare fordi det er en bestemt dato i dag. Aviser som lager fleipenyheter er litt artig, men "jeg sa til mamma at jeg hadde spist all sjokoladen og så trodde hun på meg" er under lavmål.
min facebookstatus: Skal til Afganistan til høsten som medic ;o .
Sitat av Lunicks Vis innlegg
"jeg sa til mamma at jeg hadde spist all sjokoladen og så trodde hun på meg" er under lavmål.
Vis hele sitatet...
Tok den samme på dama for en snau halvtime siden.. Syntes det var jævlig morsomt jeg
Blei kraftig lurt av ei venninne for noen minutter siden... jeg gikk RETT på!

H says:
satan, jeg har det helt for jævlig for tiden
unnskyld meg men ja
Vsays:
har du?
jeger her for deg vet du
H says:
mhm
holder på med en som heter S, så møtte jeg B i en bursdagsfest på lørdag.. tror du ikke vi lå sammen?
satan heller
V says:
oi..... saatan da skjønner jegfaen meg hvorfor du har det jævlig
H says:
og jeg vet ikke hvordan jeg skal si det til S og sånt
og ja..
V says:
du burde igrunn si det til han så fort som mulig syns nå jeg ihvertfall, det suger å få vite sånt i ettertid!
H says:
vet, men helvette, da mister jeg jo han og er blitt veldig glad i han
V says:
Ikke sikkert du mister han vet du! han blir sikkert forbanna, skjønner jeg jo, men ja, tror han skjønner deg etter litt tid
H says:
:/
vil bare døøø
V says:
Nei ikke gjør det. syns du skal få S til å komme til deg nå med en gang jeg også forteller du an det!
H says:
han kan ikke, han skal opp tidlig i morgen
Vsays:
å.. men fort som faen syns jeg du skulle få sagt det!
H says:
mm..
APRILSNARR
V says:
seriøst?
V says:
FML
H says:
suvk on that
FML?
suck'
V says:
Saaaaaaaaaaaatan
H says:
hahahahahahahahahhahahahahahahahahhaha

V says:
FYYYFAENden var slem...
H says:
jeg er heldigvis ikke såå dum!
trodde jeg du visste..
haha, blondi
V says:
Hahaha faen jeg gikk RETT PÅ!
H says:
VET
hohohohohoho
V says:
sava den var slem...
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
jeg sa til mamma at jeg hadde spist opp all sjokoladen, hun gikk rett på.... he-he
Vis hele sitatet...
Det hadde du vel også.
Har verken blitt lurt eller lurt noen i dag men.

http://www.auraavis.no/lokale_nyhete...cle5051511.ece
^
Hvis noen skulle være så dumme å tro på | må de ha slått hue i brødboksen som liten.
|
Lurte exen min i dag med at eg var gravid hehe;p litt stygg, men er det 1april, er alt lov!
Trackeren min bestemte seg for å skru ned ration min noe til de grader. Har aldri blitt så redd før!
Sitat av Ehapuz Vis innlegg
Trackeren min bestemte seg for å skru ned ration min noe til de grader. Har aldri blitt så redd før!
Vis hele sitatet...
Haha, Værste aprilsnarre EVER!
Faren til Kjetil sa at han ikke skulle ta frem beltet, men han tok frem beltet...
all den tid dagen er over og vi er inne på en ny dag, tror jeg vi setter strek her