Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2176
Jeg skulle kjøpe syre. Men jeg tror jeg har fått MDMA. For det var ikke noe tripp i det hele tatt. Ingen halliser heller. Og det varte bare noen timer. Og så fikk jeg en varm følelse i overkroppen. Og jeg ble dødssliten og svimmel. Han sa det var firkløver syre. Og det var firkløver merker på tablettene. Noen som vet hva firkløver er?
Sist endret av Bendulf; 13. juni 2011 kl. 11:46.
Når skal folk slutte å kaste i seg sånt uten å sjekke? Skaff deg et EZ Kit, så tester du selv. Høres forsåvidt ut som extacy, da det kommer i tabletter og LSD kommer i flytende form ofte på "syrelapper". Pillreports.com kan også være et sted å titte.
La vær å kjøpe fra folk som ikke vet hva de selger.. Firkløver syre? Mest sannsynlig noe dritt RC.
Sitat av Crabman Vis innlegg
Når skal folk slutte å kaste i seg sånt uten å sjekke? Skaff deg et EZ Kit, så tester du selv. Høres forsåvidt ut som extacy, da det kommer i tabletter og LSD kommer i flytende form ofte på "syrelapper". Pillreports.com kan også være et sted å titte.
Vis hele sitatet...
Det er ikke så uvanlig å få LSD i tabeletter..

Men her er det nok langt i fra LSD han har fått seg ja.
Sist endret av Naturgrønn; 13. juni 2011 kl. 13:45.
Føler jeg er litt på feil side av forumet nå da jeg ikke har noe forhold til rusmidler. Men fant denne linken;

http://www.rnw.nl/english/article/co...lating-holland
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Om det er de pillene Ozzfan linker til har du tydeligvist spist PMMA. Det er et av de stoffet du leser om i media at folk dør av. Kan være det er en god ide å gjøre dealeren din oppmerksom på at han selger gift!

Håper du er mer forsiktig neste gang du får uidentifiserte kjemikalier opp i hånda!
Sist endret av Mullah; 13. juni 2011 kl. 15:34.
Du vet om du har tatt mdma når du har det, på samme måte som du vet om du har tatt lsd når du har tatt det... Dette høres bare ut som noe dritt.. om du hadde skrevet mer utfyllende om efektene så kanskje noen hadde vært i stand til å identifisere shiten.
Mulig du har fått i deg DOx, ville lest litt mer om det på nettet:

http://en.wikipedia.org/wiki/DOx
Hvis du har fått MDMA skal det lukte utpreget søtt av det - nesten litt bringebæraktig. Hvis ikke kan det være så mangt...
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Jellow Vis innlegg
Hvis du har fått MDMA skal det lukte utpreget søtt av det - nesten litt bringebæraktig. Hvis ikke kan det være så mangt...
Vis hele sitatet...
Kilder? Såvidt jeg har erfart er det et luktfrie krystaller, en standard dose er 125mg, resten er fyllstoffer (om det kommer i pilleform såklart).
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Jeg har aldri vært borti at MDMA lukter søtt. Redd du har blitt solgt noe med mer enn bare MDMA i, Jellow, for ren MDMA skal være uten lukt.