Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2991
Så langt har jeg lagt ut min e-post på LinkedIn og jeg har ikke mottatt noe spam fra noen.

I dag blir jeg ALDRI ringt av telefonselgere, spørreundersøkelser osv.. Noe som jeg setter pris på. Har litt lyst til å legge ut nummeret mitt på LinkedIn, sånn i tilfelle noen ønsker å ta kontakt med meg.

Men kvier meg litt, siden jeg ikke engang orker å være registert på f.eks 1881 pga oppringninger av det som var nevnt tidliger.


Så, har noen av dere lagt til nummeret deres på LinkedIn, har noen rekrutterere (eller andre) ringt deg?
Jeg har ikke lagt ut verken e-post eller telefonnummer på LinkedIn.

Har blitt kontaktet flere ganger via meldingsystemet der. Jobber innen IT. Vet ikke hvordan det for andre bransjer.
Trådstarter
Sitat av atom Vis innlegg
Jeg har ikke lagt ut verken e-post eller telefonnummer på LinkedIn.

Har blitt kontaktet flere ganger via meldingsystemet der. Jobber innen IT. Vet ikke hvordan det for andre bransjer.
Vis hele sitatet...
Jeg lurer bare på hvor vanlig det er å motta slike meldinger i din bransje/alder.

Så jeg lurer først på om du har hatt LinkedIn lenger (5+ år). Hvor mange slike meldinger får du i løpet av 1 år (eller 1 mnd), er mesteparten av disse "spam" slik at du forstår med en gang at de er sendt til 400 andre. Eller kan det også være at de har sett på profilen din?

Hva tenker du om å connecte med folk man ikke skjenner for å få flere connections?