Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1627
Jeg tok 1g cola på Fredag og avga urinprøve som skal sendes til labtesting i går. Altså 4 dager etter inntak av cola.

Da jeg gikk inn på legekontoret før jeg skulle tisse i koppen, så spurte jeg om jeg kunne få vaske hendene og tok en god del såpe i den ene hånden som jeg ikke vasket bort. Jeg stakk altså fingeren som var full av såpe ned i denne urinkoppen etter jeg tisset og rørte det rundt. Det ble ingen bobler ut av dette.

Spørsmålet mitt er: Vil dette kunne annullere prøven? Slik at jeg kan bevise meg clean til neste prøve på Mandagen igjen?

Mvh Jebbo123

I forrige måneds screening rapport sto det "Kokain : Negativ"
Også sto det "Kokainmetabolitt : Påvist" som tilsier at jeg har inntatt cola de siste 7-9 dagene

Håper virkelig på noen svar her, hvis ikke så er jeg totalt fucked.
Sist endret av Jebbo123; 14. august 2019 kl. 18:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
blir d sendt til lab så ser de både såpa og kolaen om det fortsatt er igjen no, her har du pissa på leggen :/

om ikke såpa og metabolittene av kolaen former et nytt molekyl når de blir kombinert, men det skjer nok ikke
Sist endret av Munted Artist; 14. august 2019 kl. 19:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
5 0
Dette var veldig kjedelig å høre må jeg si.. Prøvene blir ikke sendt til labratoriet før på Torsdag. Er det noen muligheter for å få tilbaketrukket en urinprøve uten at det vekker mistanke? Dersom jeg for eksempel sier at DPS skulle ta urintestene fremover fra og med i morgen da jeg har time kl 12.

Er jeg totalt fucked, eller finnes det noe jeg kan gjøre for å trekke tilbake denne prøven...???

Mvh
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du sitter nok i saksa :/
Trådstarter
5 0
Jeg vet nøyaktig når prøvene blir hentet til laberatoriet. Så eneste løsning er vel nesten da å "rane" han som henter med seg alle labtestene og ta beina fatt for å komme meg unna da..... Har bevist meg clean i en måned sålangt

Finnes det virkelig ingen andre måter altså? Faen altså. Jeg hadde håpet at denne
beste du kan gjøre nå r å håpe kolaen var ute som r fult mulig, og ikke vite hvorfor d r såpe i testen..
om de ser kolaen også så innrøm at du ble full og følte deg presset til å prøve kola på fest og fikk panikk pga prøve, el noe i den duren.
Trådstarter
5 0
Det er Kokainmetabolitt som er problemet her. For dem kan spore colabruk til opp til 9 dager etter inntak ved screening prøve
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan de det altså? I den oversikten jeg har på hvor lenge slikt sitter i så står det 1-2 døgn på kokain. Jeg har ikke brukt mye kokain da, men ved amfetamin har det aldri vært utslag etter 4 dager etter inntak.
Sitat av Jebbo123 Vis innlegg
Det er Kokainmetabolitt som er problemet her. For dem kan spore colabruk til opp til 9 dager etter inntak ved screening prøve
Vis hele sitatet...
har lest 4 dager på urintest på kokain (ja metabolittene, koka'n i seg selv blir veldig fort borte), men spørs selvfølgelig på individet og hvor mye som har blitt inntatt over så og så lang tid.

mtp hva du sa så vil jeg si d r ca 50-60% sjanse på at de ikke finner koka, men selv om de ikke finner d så ser de såpa og mtp at du sist var "tatt" for en måned siden, så skal d mye til for å bortforklare å prøve seg på d eldste trikse i boka..
Trådstarter
5 0
Så mitt eneste valg her nå er egentlig å stå klar på utsiden av legekontoret i morgen for å så ta fra han som henter inn alle urinprøvene til labben i morgen og ta bena fatt og løpe som et helvette?

Hvis det slår ut nå igjen så er løpet kjørt for meg...

Håper på raske svar her

[quote=Munted Artist;3524554]har lest 4 dager på urintest på kokain (ja metabolittene, koka'n i seg selv blir veldig fort borte), men spørs selvfølgelig på individet og hvor mye som har blitt inntatt over så og så lang tid.

Jeg tok en test for 1 måned siden. Da var det 1 uke siden jeg hadde tatt noe. Jeg testet negativ på koka. Men jeg testet "PÅVIST" på kokainmetabolittene. Som da var et svar på at jeg hadde inntatt noe den siste uken.

Det er ekstremt viktig at jeg får stoppet denne prosessen i morgen. Jeg vet at dem kommer for å hente labtestene mellom 09-11 tiden. Det gjør dem hver Torsdag
Sist endret av Jebbo123; 14. august 2019 kl. 23:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hva er konsekvensene for deg om du leverer positiv prøve?
tenk litt lengre enn nesa nå.. selv om yrket ditt er snut så ville d være ren idiot i å rane budbringeren, da ender du mest sannsynlig bli tatt for mer og MYE mer seriøse greier enn å levere positiv prøve, samt du setter uskyldige folk i fare.
dont get me wrong, jeg er absolutt for alt av rus(mis)bruk, men grensa går der det skader andre el for folk som ikke er voksne nok til å ta avgjørelsen selv.

bare vent og forbered deg, så hva enn de kommer med mot deg så har du en gjennomtenkt tilbakemeld om d sku bli så "ille".