Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1925
Lana del Rave
AndraDay's Avatar
Har snoket litt rundt på nFF nå i det siste, og ser det er uhorvelig mange poster ang. Imovane, så hvorfor ikke bare samle alle her heretter?

Beklager om dette ble knotete, og hvis jeg ikke har søkt godt nok etter og for alt jeg vet, kanskje denne tråden allerede også finnes.

Jeg har nå inntatt 1 Imovane på 7,5 mg, og etter 20 minutter nå så fikk jeg allerde eye-visuals der bokstavene flyter rundt på skjermen.

Dere andre og, kom med deres erfaringer og spennende ting som har skjedd dere på Imovane 😂
Har selv opplevd og lest av andre at Imovane bivirkninger kan gjøre den mest solide usolid. Meldinger til jobb og diverse er utrolig kleint. Bare vær klar over at du ikke er klar på Imovane hvis du har lav toleranse.
Lana del Rave
AndraDay's Avatar
Trådstarter
Sitat av Antidote Vis innlegg
Har selv opplevd og lest av andre at Imovane bivirkninger kan gjøre den mest solide usolid. Meldinger til jobb og diverse er utrolig kleint. Bare vær klar over at du ikke er klar på Imovane hvis du har lav toleranse.
Vis hele sitatet...
Hehe, ja det der leste jeg også de meldingene den brukeren hadde sendt til noen på jobb
Fliring!

Jeg har lav toleranse akkurat idag for det er over en mnd siden jeg spiste sist. Men har gått på slike smeller før mer uerfaren så har lært meg å kontrollere det mye bedre nå
Fikk det av legen for å sove for en stund tilbake og endte med å spise alle sammen i løpet av en dag eller to. Bussa rundt hele Oslo og satt bakerst for meg selv å drakk pils. Ikke noe jeg hadde gjort til vanlig for å si det sånn. Trodde også selv at jeg var veldig slick, men tror alle jeg prata med bare ville at han åpenbart rusa fyren skulle gå og la de være i fred. Ellers bra piller til å sove på!
Lana del Rave
AndraDay's Avatar
Trådstarter
Sitat av eraser Vis innlegg
Fikk det av legen for å sove for en stund tilbake og endte med å spise alle sammen i løpet av en dag eller to. Bussa rundt hele Oslo og satt bakerst for meg selv å drakk pils. Ikke noe jeg hadde gjort til vanlig for å si det sånn. Trodde også selv at jeg var veldig slick, men tror alle jeg prata med bare ville at han åpenbart rusa fyren skulle gå og la de være i fred. Ellers bra piller til å sove på!
Vis hele sitatet...
Haha, morsomt! Høres kjent ut det der ja!
Hahaha, jeg har fortsatt ikke turt å ta de jeg fikk mot søvnproblemer, og noe sier meg at jeg ikke burde følge denne tråden.
Hahaha, hvaaa? Jeg gikk på imovane en periode jeg overhodet ikke klarte å sovne, og jeg tok 7,5 mg og sovna etter ca. 20 minutter! Fikk ingen slike gøyale opplevelser.... :P
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Huff.. det er mye sykt ja. Har blant annet satt meg i bilen etter nach å kjørt til bensinstasjonen for å handle mat drita full med 17.5mg imovane innabords å halliser. Husker bare små glimt som at det så ut som det var 4 veibaner å alt svaiet, men følte meg som kongen skjøl å jeg planla å kjøre i fra purken hvis jeg skulle bli stoppa, med FULL selvtillit om at jeg skulle klare det.

Blir også litt små-psyko av imovane i form av at jeg klarer virkelig å prate for meg å oppstå som den kjernekarn, har prata med lege å psykolog over tlf i full blackout hvor jeg har hatt sinnsyk noia dagen etterpå når jeg ser hvem jeg har snakka med, men kompiser sier det gikk helt fint å jeg virka helt oppegående, noe jeg faktisk må ha vært også siden det ikke kommer noen spørsmål.

Imovane har også positive effekter som lindring av angst(mye bedre enn alt annet jeg kunne pakket i meg) Kan også oppstå veldig kreative tanker jeg aldri kunne tenkt meg til uten å ha tatt imovane, det er først nå jeg har begynt å skrive disse ned. Flott dop om det brukes rett!
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Imovane er gull om mån klarer å begrense seg. Noe jeg ikke alltid har klart. Jeg har blitt helt apekatt noen ganger og knaska i meg over 50 stykk selv om planen var 6 stykk 7.5. Hadde høy toleranse på tidspunktet, men ikke så høy. Dagen etter kom jeg meg på jobb og loka rundt fortsatt rusa. Når jeg kom hjem, så huset helt jævlig ut. Mat og drikke sølt over alt, knuste glass, hadde til og med prestert å steike egg på konfyren uten stekepanne! Det var egg over alt. Dette gadd jeg ikke å forholde meg til, så jeg tok 10 nye imovane og gikk å la meg.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøv å plug det hvis du vil ha umiddelbar virkning. Den virker fort oralt, men ved plugging blir det på en måte som ett opiat. Er kamskje min oppfatning det sistnevnte, for alle gamle heroinistene og folk generelt som bruker stoff av den klassen, de er skikkelig ville etter imovane. Mistenker at de enten skyter eller plugger det sammen med «fixen» sin.

Det virker momentant. Du får litt av smaken bak i ganen slik som du visstnok gjør ved å skyte heroin, amf og så videre rett etter «smellen».
Anonym bruker
"Utstø Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette gadd jeg ikke å forholde meg til, så jeg tok 10 nye imovane og gikk å la meg.
Vis hele sitatet...
Haha! Gode eksempler på hvorfor disse funker best tatt som foreskrevet, altså rett før sengetid med resten i medisinskapet på badet.