Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 560
Hei
Driver å setter opp OsCommerce på en server jeg har os web10.nu.

Når jeg loader forsiden får jeg denne feilmeldingen øverst på siden:

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /usr/home/web/wno218601/catalog/index.php:2) in /usr/home/web/wno218601/catalog/includes/functions/sessions.php on line 97

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /usr/home/web/wno218601/catalog/index.php:2) in /usr/home/web/wno218601/catalog/includes/functions/sessions.php on line 97

Noen som vet hva jeg skal gjøre?

Fant ut av det, endret force cookie use til true. Da forsvant de to feilmeldingene, men nå kom det opp en ny istede:

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/home/web/wno218601/catalog/index.php:2) in /usr/home/web/wno218601/catalog/includes/functions/general.php on line 1223

Line 1223 i general.php:
setcookie($name, $value, $expire, $path, (tep_not_null($domain) ? $domain : ''), $secure);

Noen som kan hjelpe?
Sist endret av Stinger; 8. oktober 2007 kl. 15:12.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Hva ligger i index.php på linje 2 (og 1) da?