Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  205 21101
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Thawatskeburt Vis innlegg
er noen uskrevne regler... man sprayer ikke ned private hus, UNLESS man har beef med dem.
Vis hele sitatet...
Men så lenge det er ein bygning med meir enn ein bebuar er det greit? Mesteparten av grafittien eg har sett er på bygninger der huseigar definitivt ikkje har samtykka...
Sitat av Thawatskeburt Vis innlegg

folk får solgt kruseduller på lerett til flere mill... vær glad vi gjør det gratis
Vis hele sitatet...
Så mal på lerret og selg da for helvete! Det blir solgt gjødsel i norge, men det vil ikkje sei at eg er gavmild om eg pisser på næraste gatehjørne gratis.
Sitat av slashdot Vis innlegg
Men så lenge det er ein bygning med meir enn ein bebuar er det greit? Mesteparten av grafittien eg har sett er på bygninger der huseigar definitivt ikkje har samtykka...
Vis hele sitatet...
Vell, det er ikke mange seriøse graffitiartister som gjør dette, men det du nå forbinder med graffiti er kanskje taggs? Taggs er oftest laget av små drittunger som bare skal skrive navnet sitt på en vegg for å få oppmerksomhet.
Sitat av FOX Vis innlegg
Vell, det er ikke mange seriøse graffitiartister som gjør dette, men det du nå forbinder med graffiti er kanskje taggs? Taggs er oftest laget av små drittunger som bare skal skrive navnet sitt på en vegg for å få oppmerksomhet.
Vis hele sitatet...
Du, nå tror jeg du skal holde kjeften din godt igjen men mindre du kan komme med fakta på at '' ikke mange seriøse graffitiartister gjør dette ''
Hva er egentlig forskjellen? Graffiti beggynte med tags og utvikla seg til bokstaver med outlines og flere farger så egentlig er det ingen forskjell på dette, gi meg ett navn på en writer som IKKE lager tags du heller.
Graffiti er kunst --> Kunst er en måte å uttrykke seg. Jeg mener at graffiti er noe man burde ha en rett til å utføre.
Det er min mening du kan mene noe annet..
Sitat av Dr Dizzy Vis innlegg
Du, nå tror jeg du skal holde kjeften din godt igjen men mindre du kan komme med fakta på at '' ikke mange seriøse graffitiartister gjør dette ''
Hva er egentlig forskjellen? Graffiti beggynte med tags og utvikla seg til bokstaver med outlines og flere farger så egentlig er det ingen forskjell på dette, gi meg ett navn på en writer som IKKE lager tags du heller.
Vis hele sitatet...
Jeg mente ikke at han ikke laga taggs, men at de ikke tagget på hus eid av privatpersoner osvosv.
Det blir alltid litt vansklig å avgjøre om det er eid av staten eller privat, men selvfølgelig ja de fleste som tagger PRØVER nok å unngå dette.