Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1155
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
eyy freaks!
ser at det er mange som spør spørsmål ang fotlenke osv men er det noen som har blitt tatt for rusbruk og blitt satt i jailern? har ikke funnet en eneste tråd om at noen har blitt fersket under soning.
thankya
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke skjedd meg men to jeg kjenner. Alle andre jeg kjenner var smarte nok til å holde seg unna rusen under fotlenka, og flere av dem forble rusfri etterpå faktisk.
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke skjedd meg men to jeg kjenner. Alle andre jeg kjenner var smarte nok til å holde seg unna rusen under fotlenka, og flere av dem forble rusfri etterpå faktisk.
Vis hele sitatet...
jeg var en kronisk røyker, 6-7 joints om dagen og leverte urineprøve, etter det så jekket jeg det ned til 1 om natta, var nyskjerrig på om thc nivåene ville være lik eller om de ville synket noe, etter den siste testen så har jeg egentlig bare latt være å røyke men er stressa
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke skjedd meg men to jeg kjenner. Alle andre jeg kjenner var smarte nok til å holde seg unna rusen under fotlenka, og flere av dem forble rusfri etterpå faktisk.
Vis hele sitatet...
tok en ny test selvfølgelig etter første, etter 9 dager, er veldig nyskjerrig på om verdiene faller om de blir samme sted
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
tok en ny test selvfølgelig etter første, etter 9 dager, er veldig nyskjerrig på om verdiene faller om de blir samme sted
Vis hele sitatet...
Hvis du røyker joint hver kveld vil selvsagt nivåene være høye nok til at de skjønner at du ruser deg fortsatt.
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis du røyker joint hver kveld vil selvsagt nivåene være høye nok til at de skjønner at du ruser deg fortsatt.
Vis hele sitatet...
Har hørt fra flere at nivåene vil ihvertfall være noe mindre enn når jeg røyket veldig mye.. er ganske usikker
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har hørt fra flere at nivåene vil ihvertfall være noe mindre enn når jeg røyket veldig mye.. er ganske usikker
Vis hele sitatet...
Du har jo konkludert med et svar i de andre trådene du har laget om det samme så det virker som at du har bestemt deg samme hva andre sier
https://freak.no/forum/showthread.php?t=340319

https://freak.no/forum/showthread.php?t=340280

Har du lyst til å måtte sone i fengsel, er det det eller bare håper du kriminalomsorgen er dumme? Altså ja forhåpentligvis skjer det ikke en dritt men selv de dummeste skjønner at å ruse seg under fotlenke soning er idiotisk. Det viktigste kravet for å få innvilget fotlenke er at du signerer på at du ikke vil ruse deg, ellers hadde du ikke vært så heldig å få lenke. Hvorfor fucke det opp?
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du har jo konkludert med et svar i de andre trådene du har laget om det samme så det virker som at du har bestemt deg samme hva andre sier
https://freak.no/forum/showthread.php?t=340319

https://freak.no/forum/showthread.php?t=340280

Har du lyst til å måtte sone i fengsel, er det det eller bare håper du kriminalomsorgen er dumme? Altså ja forhåpentligvis skjer det ikke en dritt men selv de dummeste skjønner at å ruse seg under fotlenke soning er idiotisk. Det viktigste kravet for å få innvilget fotlenke er at du signerer på at du ikke vil ruse deg, ellers hadde du ikke vært så heldig å få lenke. Hvorfor fucke det opp?
Vis hele sitatet...
nei altså jeg må innrømme jeg vet jeg er dum, spurt ganske mange, både rusinfo og quora.
jeg har ikke rørt noe siden for å si det sånn men skjer med at dere dømmer dritten ut av mennesker?
dere alle inne her er så og si knarkere?
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
nei altså jeg må innrømme jeg vet jeg er dum, spurt ganske mange, både rusinfo og quora.
jeg har ikke rørt noe siden for å si det sånn men skjer med at dere dømmer dritten ut av mennesker?
dere alle inne her er så og si knarkere?
Vis hele sitatet...
Dømmer deg ikke men du må tåle å høre at det her har du spurt om før og fått svar og at det er dumt av deg.
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dømmer deg ikke men du må tåle å høre at det her har du spurt om før og fått svar og at det er dumt av deg.
Vis hele sitatet...
Er vel bare egentlig stressa, beklager det.
tåler å høre det, vet jeg dreit meg ut men samtidig har jeg en god følelse av at urinprøve nr 2 kommer til å bli ugyldig ettersom jeg pisset rent vann, så får håpe at den kommer ugyldig og jeg må ta ny prøve, er vel det jeg sikter litt på.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er vel bare egentlig stressa, beklager det.
tåler å høre det, vet jeg dreit meg ut men samtidig har jeg en god følelse av at urinprøve nr 2 kommer til å bli ugyldig ettersom jeg pisset rent vann, så får håpe at den kommer ugyldig og jeg må ta ny prøve, er vel det jeg sikter litt på.
Vis hele sitatet...
Krysser fingra for deg
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har hørt fra flere at nivåene vil ihvertfall være noe mindre enn når jeg røyket veldig mye.. er ganske usikker
Vis hele sitatet...
Les den setningen høyt for deg selv. «Du har hørt fra flere…» Det å høre noe fra andre er ikke nødvendigvis sant. Gjør det til en vane og alltid sjekke, Google og søke info fra flere kilder.

Kildekritikk virker å være en tapt kunst. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har spurt folk om hvor de har en påstand fra, hvor de svarer at «de hørte det fra». Du fremstår som ikke spesielt intelligent da, og det er ikke ment som et angrep eller noe.

Alltid vær kritisk til ting du hører og aldri påstå shit uten at du faktisk vet det.
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Les den setningen høyt for deg selv. «Du har hørt fra flere…» Det å høre noe fra andre er ikke nødvendigvis sant. Gjør det til en vane og alltid sjekke, Google og søke info fra flere kilder.

Kildekritikk virker å være en tapt kunst. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har spurt folk om hvor de har en påstand fra, hvor de svarer at «de hørte det fra». Du fremstår som ikke spesielt intelligent da, og det er ikke ment som et angrep eller noe.

Alltid vær kritisk til ting du hører og aldri påstå shit uten at du faktisk vet det.
Vis hele sitatet...
nei selvfølgelig, jeg mente kanskje rusinfo og metodeboka.no
jeg spurte kanskje her for å få litt innblikk fra folk som kanskje har gjennomgått samme greie men målet er vel bare å få negativ test slik at jeg kan avgi en ny prøve, pisset rent vann hos dem på urinprøve nr 2 liksom.
spørsmålet mitt var vel om thc verdiene ville være prikk like som fra første urinprøve på urinprøve nr 2 inkl at jeg utvannet urinen veldig.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal være konsekvenser om man gjør det flere ganger, men kjenner en som satt å røyka heroin og spiste brett etter brett gjennom hele lenka. Er sikkert snillere enkelte steder i landet enn der typ Felleskjøpet og lensmannskontoret deler bygg og inngang.