Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 672
Hei!
Er det bare jeg som problemer med å logge inn på MSN? Har vært sånn i noen timer nuh. Hvis det bare er meg, noen som vet hva årsaken kan være?

-Sigh
Hvilken rolle spiller det om du vet hvilken teknisk detalj som holder msn-serverene nede? Det kommer vel opp etterhvert. Ingenting noen kan gjøre.

Fungerer forresten ikke her heller.
Fikk beskjed om det, men jeg avsluttet msn og startet den på ny...funket da? Så her fungerer det ihvertfall.
Logg deg på webmessenger og slutt og grin.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Det har vært en del problemer med MSN Messenger i det siste, synes å huske at det var mer stabilt før. Litt irriterende i grunn, men man kan ikke bare få i pose og sekk.

Funker forresten ikke her heller..
Sitat av Matthiesen
Logg deg på webmessenger og slutt og grin.
Vis hele sitatet...
Ok, chill! Spurte bare et enkelt spørsmål.. Ingen grunn til å bli frekk.

Funker her også nå. Var visst mange på min MSN-liste som også hadde problem.
MSN Messenger ser ut til å ha hatt en del problemer iløpet av dagen, første problemene jeg opplevde var klokken 4, så nye problemer igjen rundt klokken åtte. Men nå fungerer alt som en drøm gitt