Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 434
Jeg fikk et digitalt videokamera til jul, men det viste seg at det var en del feil med det, så jeg skal retunere det og få pengene tilbake.
Jeg får tilbake litt over 2500 kroner, og for de pengene skal jeg kjøpe et nytt kamera. Regner med at jeg legger i 500 kroner selv også.

Jeg skal bruke kameraet til å lage snowboardfilmer/naturfilmer og "vanlige" amatørfilmer. Men jeg skal også filme når det er ganske dårlig med lys. Så jeg trenger et kamera som faktisk kan filme når det er mørkt.

Jeg fant dette kameraet på nettet; http://www.pixmania.com/no/no/82410/...fichetechnique

1) Er dette er bra kjøp?
2) Noen som har det kameraet der, som kan fortelle meg litt om kvaliteten på filmene, både med godt lys og mørke?
3) Og tilslutt, er det noen som har handlet fra den nettsiden der før? Hvordan er det med reklamasjon, retur og garanti?

På forhånd, takk!

/s1gh
Jeg er også ute etter et digitalt videokamera!

det skal ha hard disk og ganske bra batteritid. det kan koste rundt 6000-9000.
Jeg tror det du har der er et ganske greit kamera for "amatørfilemer", som du sier s1gh.
Men vet ikke hvor langt du kommer med det i mørket men =/. Ellers ser det jo sånn passe ut (Y).
Nei, jeg lurer litt på hvordan det går, når jeg filmer i mørket.
Ved 0 lux, kan man tydligvis filme i totalt mørke, noe det faktisk står i beskrivelsen av kameraet. Men jeg vet liksom ikke hvordan det blir da...