Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 721
Heisann!

Tenkte jeg skulle prøve å lage et anderledes "Id-kort". Så jeg fikk ei venninne til å ta et bilde av meg, så gjorde jeg resten i Photoshop.

Dette ble resultatet; http://www.deviantart.com/deviation/44399938/

Jeg vet at det finnes folk her på NFF, som har GOD peiling på bilder. I den sammenheng, håper jeg at dere kan gi meg litt ros og ris.
Ikke noe flaming, men konstruktiv kritikk. Jeg er ute etter å lære.
Dere må gjerne peke hva som er dårlig, men da kan dere også fortelle meg hva jeg burde ha gjort anderledes.

På forhånd, takk!

/s1gh
Glir jo rett inn som dA ID, men det er jo ikke nødvendigvis negativt. Syntes shoppingen var bedre en fotoet. Ikke er det i fokus, eller spesielt bra lys. Ser mest ut som dead-on blitz egentlig.. Morsom måte og vise hvilke band du liker, og alt sånnt, selvom det strengt tatt er egen plass til det rett under bildet på dA..
Takk for svar.
Ja, jeg vet at det er en mulighet for å vise hvilke band jeg liker på dA, men som du sa, det var bare en litt anderledes og morsom måte å vise det på...